דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.0°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.1°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 15.2°צפת
  • 22.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הת-חדשות ניוזלטר פברואר 2023

מענקי חתימה על סך 12 אלף ש"ח: הסכמות חדשות בין ההסתדרות, האוצר והנהלת המשרד ברשות מקרקעי ישראל

במסגרת ההסכם יועבר לוועד העובדים הארצי תקציב רווחה על סך כמיליון וחצי שקלים | יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי: "הסכם שמחזק את הארגון, נותן תגמול ראוי לעובדים ובעיקר משפר את השירות לאזרחי ישראל"

חתימה על הסכם קיבוצי ברמ"י (צילום: הסתדרות עובדי המדינה)
חתימה על הסכם קיבוצי ברמ"י (צילום: הסתדרות עובדי המדינה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסתדרות עובדי המדינה, נציגות העובדים והנהלת רשות מקרקעי ישראל חתמו אתמול (חמישי) על הסכם קיבוצי חדש. במסגרת ההסכם יקבלו עובדי הרשות מענקי חתימה על סך 12 אלף שקלים בשתי פעימות – 8,000 שקלים במשכורת פברואר הקרובה ו-4,000 שקלים במשכורת ינואר 2024 בגין ההתמודדות עם עומסי העבודה הכבדים. עוד יועבר לוועד העובדים הארצי תקציב רווחה על סך כמיליון וחצי שקלים.

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי: "שמחתי להגיע להסכם המיוחד ברמ״י אשר מחזק את הארגון נותן תגמול ראוי לעובדים, שומר על העבודה המאורגנת ובעיקר משפר את השירות לאזרחי ישראל. תודה מיוחדת ליו״ר הוועד אלון זרבל, לשלי ירמיהו ולעו״ד לירון פריוב מחזיק התיק בהסתדרות שליוו את המו״מ במסירות ובמקצועיות רבה ביותר".

"המענק לא בא בחלל ריק. הוא מגיע לנו. ידוע לכל מי שמכיר אותנו, כי בשנים האחרונות עובדי הרשות כורעים תחת נטל המשימות המרובות. ואומנם אנו מייצרים תפוקות גבוהות לארגון ולמדינת ישראל (לעיתים מעבר לקצה גבול היכולת שלנו), אך באופן טבעי זה עולה לנו בשחיקה ובתשישות פיזית ורגשית של עובדים רבים ויקרים", כתב יו"ר ועד עובדי רמ"י אלון זרבל באיגרת לעובדים.

זרבל ציין כי מאז שנת 2011 נעשתה ברשות רפורמה רחבה בהכנסת טכנולוגיות שנועדו לקצר ולייעל את תהליכי העבודה, ואף על פי כן לאורך השנים היקף העבודה רק עלה לאורך השנים, מבלי שתקני כוח האדם יגדלו.

לאור העובדה שעל אף מאמצי הרשות היא סופגת ביקורת ציבורית על כשלים בשירות שבאה לידי ביטוי גם בדו"ח מבקר המדינה, ציין זרבל כי במסגרת ההסכם הסכימה נציגות העובדים לבקשת הרשות להסדיר פעולות המבוצעות ברובן כבר כיום באמצעות מיקור חוץ דוגמת המוקד הטלפוני ושירותים נוספים. זאת, תוך הבטחת הביטחון התעסוקתי של העובדים הקיימים.

חתימה על הסכם קיבוצי ברמ"י (צילום: הסתדרות עובדי המדינה)
חתימה על הסכם קיבוצי ברמ"י (צילום: הסתדרות עובדי המדינה)

"מנהל הרשות התחייב, כי לא תהא פגיעה במעמדם ובביטחונם התעסקותי של כלל עובדי הרשות, ובכלל זה עובדי מטה חטיבת השירות ועובדי מרחבי השירות", כתב זרבל והוסיף כי המוקד לא יבצע שום פעולה שמחויבת בתשלום. זרבל הודה להנהלת הרשות וליו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד עו"ד אופיר אלקלעי ולמנהל חטיבה ארצי ומחזיק תיק רשות מקרקעי ישראל בהסתדרות עובדי המדינה עו"ד לירון פריוב.

עו"ד לירון פריוב מנהל חטיבה ארצי בהסתדרות עובדי המדינה הוסיף: "מדובר במענק מצוין לעובדים, הסכמה חשובה השומרת על העבודה המאורגנת ובנוסף מגבילה את מספר החוזים האישיים ביחס לעובדים תחת הסכם קיבוצי והכל במטרה כמובן לשמור על זכויות העובדים ברמ"י ובמקביל לתת שירות טוב לאזרחי מדינת ישראל".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!