דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
24.0°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 21.4°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

שריפה במתחם האימונים של הפועל תל אביב: "חשד להצתה בזדון"

כוחות כיבוי האש שהגיעו למקום השתלטו על השריפה, אבל במועדון הכדורגל דיווחו על נזק גדול, ולא ניתן להגיע לאזור מחשש לקריסה | המתחם הוצת לפני המשחק מול בית״ר ירושלים: "קוראים לאוהדים לנהוג באיפוק"

מגרש האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל, אחרי שהושחת והוצת (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
מגרש האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל, אחרי שהושחת והוצת (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שריפה פרצה הלילה (בין שבת לראשון) במתחם האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל, וגרמה ל"נזק עצום" – כך על פי הודעת המועדון. מנכ"ל המועדון לירן מוכתר הוזעק לפנות בוקר על ידי המשטרה לאחר שהתקבל דיווח על שריפה במקום. החשש הוא שהמתחם הוצת.

כוחות כיבוי האש שהגיעו למקום השתלטו על השריפה, אבל בהפועל תל אביב דיווחו על נזק גדול שבשלב זה לא ניתן לאמוד במדויק. ההנחיה שקיבלה הקבוצה מהמשטרה היא להימנע מהגעה למתחם בשלב זה, מחשש לקריסה. בתמונות מהזירה התגלו ההיקפים של הנזק שנגרם לרכוש במקום.

מגרש האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל, אחרי שהושחת והוצת (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
מגרש האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל, אחרי שהושחת והוצת (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

במועדון כבר העבירו את צילומי האבטחה למשטרה שפתחה בחקירה ותמסור פרטים נוספים בהמשך. השריפה במתחם פרצה כיממה לפני משחק החוץ מול היריבה המושבעת בית״ר ירושלים, ובמועדון הפועל ת״א כבר הגישו בקשה להתאחדות לכדורגל על מנת שזו תדחה את המשחק, שאמור להתקיים באצטדיון טדי, אך הוא עשוי להתקיים לפני המתוכנן.

בהודעה רשמית של המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מבקש להודות להתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות ולמועדוני ליגת העל, אשר הציעו את עזרתם בשעה קשה זו. אנו מעריכים מאוד את הפניות הרבות, אשר ממשיכות לזרום ממגוון גורמים בענף. בשלב זה אנו מתרכזים בהכנה למשחק החשוב של הקבוצה הערב – וקוראים לאוהדים הרבים שיגיעו לנהוג באיפוק. מתחם האימונים אולי נשרף, אך לבה של הפועל תל אביב ימשיך לפעום".

"חוקרי השריפות ומשטרת ישראל הבהירו כי החשד העיקרי שנבדק הוא שמדובר בהצתה בזדון", הוסיפו בהפועל תל אביב. "אנו סמוכים ובטוחים כי גורמי האכיפה יעשו את עבודתם נאמנה וימצו את החקירה עד תום".

בית״ר ירושלים פרסמה הודעה רשמית: "בית"ר ירושלים כואבת את כאבה של הפועל תל אביב וביחד עם כולם אנו מחכים בכיליון עיניים לתוצאות חקירת המשטרה, וכמובן שאם מדובר בפשע נתעב אנו מגנים אותו ומחבקים את חברינו על ההרס הרב. בית״ר שלנו מושתתת על ערכי הסבלנות ואהבה כפי שהקהל העצום שלנו מוכיח זאת בכל שבוע מחדש. במידה ומתחם חודורוב אכן הוצת אנו מצפים ממשטרת ישראל לשים ידם על העבריינים ולא לרחם עליהם גם בגזירת העונש. לא ניתן לחצות קווים אדומים ומי שיחצה אותם לא יהיה חלק מאיתנו. כפי שהודענו בשעות הבוקר, נעמיד לרשות הפועל תל אביב כל סיוע בו הם יחפצו. אנו קוראים לכל אוהדי בית"ר לחבק את אוהדי הפועל שמגיעים למשחק היום ולשמור על אוירה ספורטיבית. בואו נחזור כולנו הביתה בשלום".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!