דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
24.6°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 24.6°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.2°אשדוד
  • 27.2°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 30.9°טבריה
  • 22.9°צפת
  • 26.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

פלייאוף ליגת העל לנשים בכדורסל נפתח במהפך של רמת גן באשדוד, ובתוצאות מפתיעות נוספות

סגנית האלופה גברה על האלופה 87:82 במשחק מותח במיוחד | חיפה - רמלה 79:88; חולון -הרצליה 76:91; ירושלים - פתח תקווה 76:83; רמת השרון - ראשון לציון 66:69 | וגם: הישראליות הבולטות במחזור האחרון

צליל וטורי נופר שלום חוגגות את ניצחון רמת גן על אשדוד (צילום: מנהלת הליגות לכדורסל נשים)
צליל וטורי נופר שלום חוגגות את ניצחון רמת גן על אשדוד (צילום: מנהלת הליגות לכדורסל נשים)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הבית העליון והבית התחתון של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצא לדרך אמש (חמישי) עם תוצאות מפתיעות במיוחד: רמת גן ניצחה בחוץ את אשדוד החזקה בעקבות מחצית שנייה ענקית של בריטני בראון, האלופה מרמלה לא יכלה למכבי חיפה, ובראשון לציון פספסו ניצחון בדקה האחרונה של המשחק.

השחקניות הישראליות שבלטו הערב

צליל וטורי הייתה הישראלית המובילה בניצחון של מכבי רמת גן עם 12 נקודות חשובות, בצד המפסיד טל סהר עם 11 נקודות ומאי דיין עם 10 נקודות קלעו לבנות אשדוד. מכבי חיפה ניצחה 70:88 את אליצור רמלה, במשחק בו גילי אייזנר ומאי רווח קלעו כל אחת 9 נקודות לזכות מכבי חיפה, 10 נקודות של ירדן דנן לא מנעו את ההפסד של אליצור רמלה.

בפלייאוף התחתון אליצור חולון גברה 76:91 על בנות הרצליה, והודיה קבדה הצעירה הצטיינה עם 10 נקודות לזכות אליצור חולון.  אס"א ירושלים ניצחה 76:83 את הפועל פ"ת, תמר בר גל עם 15 נקודות וניקול מיכאיליץ עם 14 נקודות בלטו במדי אס"א ירושלים, מהצד השני איילה רוט קלעה 10 נקודות לזכות הפועל פתח תקווה.  במשחק נוסף, א.ס רמת השרון המשיכה בתקופה הטובה עם ניצחון 66:69 על הפועל ראשל"צ.

מכבי בנות אשדוד 82 – 87 מכבי רמת גן

שלושה ימים אחרי המשחק ההגנתי וחסר הדיוק שהציגה רמת גן בביתה, היא יצאה לאשדוד כדי לפגוש שוב את מוליכת הטבלה. הפעם, בניגוד למשחק ביום שני, זה היה משחק של ריצות וקליעות, כששתי הקבוצות מציגות את הארסנל שלהן במשחק הראשון של הבית העליון.

רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון 24:25 נמשך גם לרבע שני שבו שתי הקבוצות התקשו לברוח זו לזו. טל סהר בלטה באשדוד עם שלוש שלשות, אבל את הבריחה לקראת תום המחצית הראשונה עשתה המוליכה בזכות הנקודות של שאטורי ווקר. הכוכבת של אשדוד פחות בלטה במשחקים האחרונים, אבל עד המחצית היא צלפה כבר 15 נקודות באחוזים מצוינים. מכבי רמת גן נשארה בעניינים, רק הודות ליכולת טובה של צליל וטורי ומשום שכל שחקניות החמישייה סיפקו נקודות, אבל התוצאה הראתה 36:44 למקומיות.

רמת גן של הרבע השלישי ממש לא חשבה להניף דגל לבן. להפך. בריטני בראון המצוינת לקחה את ההתקפה לידיים שלה ועד סוף הרבע היו במאזנה כבר 19 נקודות, 9 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים. רמת גן, שהייתה הדומיננטית יותר ברבע הזה, גם סיימה אותו ביתרון 60:61 מוצדק.

שתי שלשות רצופות של ג'יימי נארד בפתיחת הרבע הרביעי הקפיצו את היתרון של האורחות ל-60:67 והקפיצו גם את לקו ווילינגהאם לקחת פסק זמן ולפקס את השחקניות שלה. אשדוד חזרה עם סל בתוספת הזמן אבל בראון הגיבה בשלשה. ליז קמבייג' דייקה פעמיים מהקו, אבל בראון החזירה לה עם שתיים משלה.

ככל שהתקדם המשחק לקראת סיומו נראה היה שרמת גן בטוחה יותר ומתקרבת לניצחון. אלא שאז הגיעה ווקר. והשילוב המעולה שלה עם קמבייג' החזיר את סגנית האלופה לעניינים. שבע נקודות מהירות של הרכזת אפילו החזירו את היתרון לאשדוד ארבע דקות לסיום.

אבל המהלך שהכריע את המשחק הגיע חצי דקה לסיום, כשחדירה מדהימה של בראון העלתה את רמת גן ליתרון 80:83, ווקר החטיאה מהצד השני ואפשרה לנארד להגדיל את הפער מהקו לחמש נקודות. מהבור הזה אשדוד כבר לא הצליחה לחזור.

קלעו לאשדוד: ווקר 29, קמבייג' 22, סהר 11, דיין 10, היידמן 4, כהן 3, יצחקי 3.
קלעו לרמת גן: בראון 26, נארד 22, אלין 19, וטורי 12, שלום 4, עבוד 4.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!