דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עובד חברת חשמל שנעדר בקריסת העגורן: ניר דקל, בן 54, נשוי ואב לשלושה ילדים

החיפושים מתקיים מאז יום שלישי, בהובלת חיל הים המשטרה וכוחות ההצלה | עובדי חברת חשמל ומתנדבים ממועצה אזורית שער הנגב בה מתגורר העובד מסייעים במאמצים

ניר דקל, עובד חברת חשמל ותושב שער הנגב שנעדר מאירוע קריסת העגורן (צילום: באדיבות המשפחה)
ניר דקל, עובד חברת חשמל ותושב שער הנגב שנעדר מאירוע קריסת העגורן (צילום: באדיבות המשפחה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ניר דקל (54) נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא הנעדר מאז ליל יום שני באירוע קריסת העגורן בתחנת הכוח ״רוטנברג״ באשקלון. ניר, תושב קיבוץ אור הנר במועצת שער הנגב, עבד על העגורן בעת שקרס לים, והוא עובד חברת החשמל.

קהילת מועצת שער הנגב בהובלת משפחתו, מנהלת בימים האחרונים חפ"ק חיפושים לאורך כל חופי ישראל.

"אנחנו זוכים לתמיכה רחבה ממאות מתנדבים שמגיעים לחופים רגלית ובנוסף עם רכבים, רחפנים וציוד מקצועי, לסרוק את החופים והים״, מסרה משפחת ניר. ״השטח רחב והזרמים בים משתנים כל הזמן. אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע. אנחנו קוראים לכל מי שיכול להגיע לחופים ולחפש , כל דבר קטן יכול לעזור. בנוסף אנחנו יושבים בחפ"ק שהוקם ברחבת חוף דלילה שבאשקלון . מי שרוצה אפשר להצטרף לקבוצות הוואטאפ על מנת להשתבץ בחיפושים לאורך החופים. לא נדרש ידע או ציוד, ניתן לסרוק בכל מקום, גם בקרבת הבית, לאורך רצועת החוף. נשמח לעוד מתנדבים שיגיעו במהלך הסופש. תודה לכל מי שנענה לקריאה עד כה".

בתוך כך, חיל הים, משטרת ישראל וכוחות הכיבוי וההצלה ממשיכים בחיפושים אחר ניר, עובד חברת החשמל שנעדר מאז קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג ביום שלישי. לצידם משתתפים בחיפושים גם צוותי חברת החשמל כשהם מתוגברים גם בעובדים ובמתנדבים נוספים ממועצה אזורית שער הנגב בתקווה לאתר אותו במהרה ובעודו בחיים. עובדי החברה ואגף הרווחה פקדו את ביתו של העובד, והם מעדכנים באופן שוטף את אחיו ואשתו בכל דבר ועניין שנוגע למאמצי החיפוש והאיתור לאורך חופי אשדוד ואשקלון. במקביל, פועלים צוותים מקצועיים של חברת החשמל, בשיתוף פעולה צמוד עם כל הגורמים המוסמכים לרבות כוחות הביטחון וההצלה, פועלים להבטחת העגורן המערבי, כך שיתאפשר לערוך חיפושים באזור העגורן המזרחי שקרס למים.

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב בה מתגורר פנה לתושבי המועצה והאזור: "החיפושים אחר תושב שער הנגב שנעדר מאז יום שלישי לפנות בוקר נמשכים. מועצה אזורית שער הנגב הקימה הבוקר אוהל מתנדבים ברחבת החניה של חוף דלילה שיפעל לאורך סוף השבוע בין השעות 8:00 ל-19:00. אני מזמין את כל תושבי שער הנגב להצטרף למאות המתנדבים שכבר סורקים בשטח ולהגיע לסייע בחיפושים. ניתן להגיע לאוהל המתנדבים כדי להצטרף למאמצי החיפוש. קהילת שער הנגב היא קהילה חזקה וסולידרית. ליבנו עם המשפחה, בתקווה לבשורות טובות".

חבריו של העובד ובני משפחתו הקימו קבוצות וואטסאפ במטרה לתאם הגעה למוקדי חיפוש נוספים ברצועת החוף בין זיקים לניצנים, ועל מנת להסתנכרן עם המתנדבים הנוספים: סריקות באיזור אשדודסריקות באיזור אשקלון, וסריקות באיזור ניצנים.

כזכור, ביום שלישי בשעות הבוקר המוקדמות קרס העגורן המותקן על מזח פריקת הפחם בתחנת הכוח, ככל הנראה על רקע מזג האוויר הסוער. גופתו של נפתלי אדרי ז"ל (66), פנסיונר של חברת החשמל שנפגע אף הוא בקריסה בשעה שעסק בדיג על המזח אותרה אתמול בבוקר בחוף הים באשדוד. עובד נוסף של חברת החשמל בן 53, נמשה מהמים ופונה לבית החולים ברזילי כשהוא במצב בינוני.
דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!