דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בתמוז תשפ"ו 26.06.26
28.4°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 27.6°חיפה
  • 28.6°אשדוד
  • 31.0°באר שבע
  • 37.8°אילת
  • 32.2°טבריה
  • 28.1°צפת
  • 29.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הרפורמה במערכת המשפט

ראשי האופוזיציה: "מקבלים את מתווה הנשיא, האלטרנטיבה קשה והרסנית"

יו"ר האופוזיציה, לפיד: "מקבלים המתווה מפני שבמלחמת אחים יהיו רק מפסידים. נמשיך להיאבק, לא נוותר לעולם על המדינה שלנו ולא על עם ישראל" | גנץ פנה לנתניהו: ״מתווה הנשיא לא אידיאלי, אבל ריאלי"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ראשי האופוזיציה כינסו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בעקבות מתווה הנשיא שבו הביע תמיכה. יו"ר האופוזיציה, לפיד אמר "מקבלים את מתווה הנשיא מפני שבמלחמת אחים יהיו רק מפסידים. נמשיך להיאבק, לא נוותר לעולם על המדינה שלנו ולא על עם ישראל".

לפיד הוסיף כי "לממשלה לקח אתמול 17 דקות להודיע שהיא דוחה את המתווה. כדרכם, אמרו לנשיא שגם הוא יכול ללכת לעזאזל".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "כל מי שכאן צריך להגיד בפה מלא, שהוא מקבל את מתווה הנשיא כמקשה אחת, כהסכמה ששומרת על הדמוקרטיה ושומרת על עם ישראל. זהו לא מתווה אידיאלי – אבל הוא מתווה ריאלי".

"אנחנו עומדים בפני אתגרים ביטחוניים אדירים, בתקופה רגישה ומתוחה – הטרור משתולל ברחובותינו, איראן דוהרת לעבר סף גרעיני, והעולם כולו מתנהל בצל המלחמה באוקראינה.
מול אלו חייבים לצופף שורות – ונתניהו ושותפיו מפרקים אותן לגורמים".

גנץ פנה לנתניהו: ״מתווה הנשיא לא אידיאלי, אבל ריאלי – האלטרנטיבה קשה והרסנית".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!