דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

4 עובדים נהרגו ו-29 נפצעו, בהם 10 קשה, בתאונות עבודה בשבוע החולף

נמשכים החיפושים אחר עובד חברת החשמל שנעדר מאז קריסת העגורן בתחנת כוח רוטנברג באשקלון ביום שלישי | מאז תחילת השנה נהרגו 22 עובדים בתאונות עבודה

זירת תאונה העבודה באשקלון (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת תאונה העבודה באשקלון (צילום: דוברות איחוד הצלה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

שבוע קטלני באתרי הבנייה ומקומות העבודה: ארבעה עובדים נהרגו ו-29 עובדים נפצעו בשבוע החולף בתאונות עבודה, מהם 10 באורח קשה. בנוסף נמשכים החיפושים אחר עובד חברת החשמל שנעדר מאז קריסת העגורן בתחנת כוח רוטנברג באשקלון ביום שלישי. מאז תחילת השנה נהרגו 22 עובדים בתאונות עבודה.

יום ראשון – 3 פצועים

טרקטור התהפך בכאוכב וגבר כבן 42 נפצע באורח בינוני עם חבלות. הוא פונה לבית החולים רמב"ם. שני עובדים נפגעו מחפץ כבד במהלך עבודת פריקה של משאית במועצה האיזורית גזר. הם פונו לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהאחד, בן 50, במצב בינוני עם חבלות בחזה ובגפיים, וחברו במצב קל.

יום שני – 4 פצועים, 1 במצב קשה

עובד כבן 70 נפל מגובה כשני מטרים במהלך עבודת פריקת משאית ביבנה ופונה לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.  עובד כבן 50 נפצע ככל הנראה מענף עץ במהלך עבודות גיזום ברחוב יוסף נבו בהרצליה. הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.

עובד בן 67 נפצע ממכונה במפעל בכרמיאל. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה עם פציעה משמעותית בכף ידו. עובד בן 35 נפצע ממשטח כבד שפגע בו במפעל בקרית מלאכי ופונה לבית החולים אסותא באשדוד כשהוא במצב בינוני, מעורפל הכרה עם חבלה בבטן.

יום שלישי – 8 פצועים, 2 מהם קשה

עגורן קרס על מזח פריקת הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון. עובד חברת החשמל נמשה מהמים ופונה כשהוא במצב בינוני לבית החולים ברזילי. גופתו של נפתלי אדרי ז"ל, דייג בן 66 ששהה באיזור אותרה לאחר יום, ונמשכים החיפושים אחר עובד נוסף של חברת החשמל, ניר דקל שנעדר מאז התאונה.

עובד כבן 50 נפל מסולם במהלך עבודתו במפעל בערד. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש. עובד בן 46 נפל מגובה במהלך עבודתו ברחוב צבי מנדלבלט בהרצליה. הוא פונה לבית החולים מאיר כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

עובד כבן 50 נפל מגובה כשני מטרים במהלך עבודתו במושב זנוח שבמועצה האיזורית מטה יהודה. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש.

עובד בן 34 נפגע ממלגזה בחנות ברחוב האומן בירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים. עובד כבן 60 נפל מסולם במהלך עבודתו ברחוב שיבת ציון בחיפה ופונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.

עובד בן 36 נפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו במפעל בג'ת ופונה לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. עובד כבן 40 נפל מגובה כארבעה מטרים באתר בניה בבנימינה ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא במצב בינוני עם חבלות בראש, בחזה ובגפיים.

יום רביעי – 2 הרוגים, 4 פצועים בהם 2 במצב קשה

מוחמד ראתב זבידאת ז"ל, בן 32 מהכפר זבידאת שבנפת יריחו, נהרג  לאחר שנפגע מפלטת בטון במפעל סיבוס רימון בבאר שבע. מותו נקבע במקום. גבי מכלוף ז"ל, בן 50 מאשקלון, נהרג לאחר שנפל עם מלגזה ממשאית במוסך ברחוב צה"ל באשקלון. הוא פונה במצב קשה לבית החולים ברזילי ובהמשך נפטר מפצעיו.

עובד בן 22 נפצע לאחר שרגלו נתפסה במכונה לחיתוך ברזל במפעל בפרדס חנה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה במצב בינוני עם פציעה ברגל. עובד כבן 50 נפל מגובה חמישה מטרים במהלך עבודתו במועצה איזורית חוף השרון. הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

עובד בן 40 נפצע מחפץ כבד באתר עבודה בפארק תעשיות עידן נגב. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלה בגפיים. עובד בן 24 הובא לחבירה עם צוות מד"א בראשון לציון לאחר שנפצע ממסור חשמלי במהלך עבודתו. הוא פונה לבית החולים וולפסון כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

יום חמישי – 2 הרוגים, 8 פצועים בהם 4 במצב קשה

עלי טאליב אל-חוואמדה ז"ל (35) ומוסטפא אחמל אל-חוואמדה ז"ל (48) תושבי העיירה א-סמוע שבדרום הר חברון נהרגו  בקריסת פיגומים באתר בניה בן 7 קומות ברחוב קריניצי ברמת גן, בביצוע חברת יוסף צליח בע"צ.  ככל הנראה קרסו הפיגומים כתוצאה מפגיעת המנוף באתר.

לצד שני ההרוגים, נפצעו באירוע עוד שישה עובדים: עובד כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ועובד כבן 20 במצב בינוני עם חבלות ראש פונו לבית החולים תל השומר. לבית החולים בילינסון פונה עובד כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ושני עובדים כבני 20 במצב בינוני עם פגיעות ראש. עובד נוסף, כבן 20, פונה במצב קל עם חבלות בראש ובגפיים לבית החולים מעייני הישועה.

עובד בן 39 נפל מגובה שלושה מטרים במהלך עבודתו באתר בניה ברחוב לנדאו באור יהודה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש. עובד כבן 35 נפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו במםעל בבני עי"ש. פונה לבית החולים אסותא במצב קשה עם חבלות בגפיים.

יום שישי – פצוע קשה

עובד כבן 50 במצב קשה ולא יציב עם חבלת ראש, לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו במפעל בירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!