דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
19.9°תל אביב
  • 12.0°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 17.7°חיפה
  • 20.5°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 13.4°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר של 3% בשנה ושורת הטבות נוספות: עובדי חברת טורבין ג'ט חתמו על הסכם קיבוצי

בהסכם שחתמו ההסתדרות ונציגות העובדים עם החברה העוסקת בייצור להבי תעופה, הוסכם בין היתר על הגדלת הפרשות המעסיק לפנסיה, מענק ותק, מענקי התמדה והפרשה קבועה של החברה לקופת הוועד

ועד עובדי טורבין ג'ט, הנהלת החברה ונציגי ההסתדרות במעמד החתימה על הסכם קיבוצי חדש בחברה (צילום: דוברות ההסתדרות)
ועד עובדי טורבין ג'ט, הנהלת החברה ונציגי ההסתדרות במעמד החתימה על הסכם קיבוצי חדש בחברה (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת חברת טורבין ג'ט בע"מ ונציגות העובדים חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי מיוחד. ההסכם המשפר את תנאי העבודה של כ-250 עובדות ועובדי החברה, כולל בין היתר תוספות שכר ומענקי התמדה, ויעמוד בתוקף למשך 3 שנים. בהסכם עם חברת טורבין ג'ט, העוסקת בייצור להבי תעופה למנועים וחלקים לכלי טיס, הוסכם כי בכל שנה משנות ההסכם יעלה השכר ב-3%  משכר הבסיס, התוספת תינתן רטרואקטיבית החל מינואר 2023. עוד הוסכם על סרגל שכר שייטיב עם העובדים ויעניק תוספות שכר של כ-3% נוספים בממוצע. כמו כן סוכם על הגדלת הפרשות המעסיק ב-1% לביטוח הפנסיוני מינואר 2025.

לעובדי החברה יינתן מענק ותק החל מתחילת 2023, לפיו כל עובד בעל ותק של 15 שנות עבודה יהיה זכאי לתשלום מענק ותק חד פעמי בגובה של 1,500 שקל. בנוסף נקבעו מענקי התמדה בסך 625 שקל לרבעון, שינתנו לעובדים הזכאים לכך.  ההנהלה תפריש לקופת הוועד 15,000 שקל בכל שנה ושנה מתקופת ההסכם.יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, אשר שמואלי בירך על ההסכם: "בימים טרופים אלה, כשיוקר המחיה והכלכלה במדינת ישראל משתוללים בצורה כואבת. אני שמח שנחתם הסכם אשר יביא לשיפור בשכרם ובתנאי עבודתם של העובדים בחברת טורבין ג'ט. אני מודה להנהלה, לוועד העובדים, לאיגוד המקצועי, ליו"ר נעמת במרחב, ללשכה המשפטית במרחב ולאגף הפנסיה והכלכלה – על עבודה מאומצת אך מניבה לטובת המפעל והעובדים כאחד". יו"ר ועד עובדי טורבין ג'ט, ישראל מועלמי: " אני וחבריי לוועד מברכים על החתימה על הסכם הקיבוצי החדש, אשר יבטיח את ביטחונם התעסוקתי של העובדים לשלוש השנים הבאות. אנו מודים להסתדרות ובפרט ליו"ר המרחב אשר שמואלי, יו"ר נעמת במרחב עופרה כהן – אלקיים.  עו"ד  בוטרוס סוסאן, עו"ד הגר בן יוסף, להנהלת מפעל טורבין גט ולעובדים היקרים על הסבלנות".

במשא ומתן לקחו חלק מטעם ההסתדרות גם יו"ר נעמת במרחב גליל מערבי עופרה כהן-אלקיים, עו"ד הגר בר יוסף ועו"ד בוטרוס סוסאן מהלשכה משפטית לאיגוד מקצועי, וחברי הוועד. מצד הנהלת החברה: מנכ"ל החברה איגור קרפובינסקי , וסמנכ"לית משאבי אנוש, אירית בן זקן.
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!