דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07.05.24
19.3°תל אביב
  • 12.6°ירושלים
  • 19.3°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 20.3°אשדוד
  • 17.0°באר שבע
  • 25.6°אילת
  • 19.3°טבריה
  • 15.1°צפת
  • 19.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורסל: אשדוד ורמלה פתחו בניצחונות את סדרות חצי גמר הפלייאוף

אשדוד ניצחה בהארכה את רמת השרון, ורמלה גברה בקלות על רמת גן | בפלייאוף התחתון אס"א ירושלים ניצחה את הפועל פ"ת והרצליה הכריעה את חולון

אליסה בארון מאליצור רמלה (צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
אליסה בארון מאליצור רמלה (צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

סדרות חצי גמר הפלייאוף יצאו אתמול (שני) לדרך. מכבי בנות אשדוד ניצחה 71:77 בהארכה לאחר מהפך מול א.ס רמת השרון בעזרת שתי שלשות קלאץ' של מאי דיין, ואליצור רמלה טיילה עם ניצחון 59:86 על מכבי רמת גן. בפלייאוף התחתון אס"א ירושלים ניצחה 78:87 את הפועל פ"ת ובנות הרצליה גברו 66:88 על אליצור חולון.

הישראליות הבולטות

אליסה בארון עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, ירדן דנן ונור כיוף עם 9 נקודות כ"א הובילו את אליצור רמלה לניצחון. בצד המפסיד שהד עבוד קלעה 12 נקודות לזכות מכבי רמת גן. אלכס כהן ממכבי בנות אשדוד קלעה 10 נקודות בניצחון הדרמטי על רמת השרון.

ליהי עזורי עם 12 נקודות ואופיר לביא עם 9 נקודות הובילו את בני הרצליה לניצחון, מהצד השני דניאל רבר עם 9 נקודות לזכות אליצור חולון. ניקול מיכאיליץ' קלעה 9 נקודות לזכות אס"א ירושלים בניצחון שהבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגת העל, הדר חדד קלעה 12 נקודות לזכות הפועל פתח תקווה.

אליצור לנדקו רמלה 86 – מכבי רמת גן 59

רבע ראשון התקפי למדי העניק לשתי הקבוצות את האפשרות להשתחרר עם הכניסה לפלייאוף. במקום לדשדש בתוך הצבע השחקניות העדיפו לזרוק מבחוץ, ושתי הקבוצות קלעו 4 שלשות כל אחת. עם זאת, הטריות של שאקירה אוסטין וההתעלות הרגילה של בארון בפלייאוף עשו את ההבדל לטובת הקבוצה המקומית, שהובילה 20:26 אחרי 10 דקות.

רמת גן לא נראתה טוב לאורך המשחק. במחצית השנייה עברו שלוש דקות וחצי עד שנופר שלום קלעה נקודות ראשון לזכותן. היו עוד רגעים שנראה היה שרמת גן יכולה להתחיל קאמבק, אבל המשחק החלש של בריטני בראון וחוסר האונים מול אוסטין קבעו 42:68 לרמלה בתום הרבע השלישי, שהכריע מעשית את המשחק הראשון של סדרת חצי הגמר.

קלעו לרמלה: קלארק 21, אוסטין 20, בארון 18, כיוף 9, דנן 9, פליישר 5, בבקינה 4.
קלעו לרמת גן: נארד 21, עבוד 12, אלין 10, שלום 7, וטורי 6, ברמן 3.

מכבי בנות אשדוד 77 – א.ס רמה"ש 71 

ליז קמבייג' ירדה לספסל שתי דקות אחרי פתיחת המשחק, מה ששינה לחלוטין את מאזן האימה של אשדוד מתחת לסלים. האורחות מרמת השרון ניסו לחדור פנימה בכוח, ודווקא אשדוד מצאה את הנקודות שלה בזכות יכולת הקליעה של שאטורי ווקר. קמבייג' אמנם חזרה לשתי דקות נוספות ברבע השני, אבל אלה היו עשר דקות שבהן אשדוד הסתבכה עם עצמה ורמת השרון פרחה.

הקבוצה הביתית התקשתה מאוד לייצר נקודות, היא אפילו התקשתה להגיע למצבי זריקה ועוד איבדה 10 כדורים עד המחצית. היא גם לא מצאה פיתרון לכושר ההתקפי הנפלא של ג'זמין ג'ונס ואליסיה ג'נקינס, שסיימו שתיהן את המחצית עם 18 נקודות כל אחת, והורידו את הקבוצה שלהן לחדרי ההלבשה ביתרון 31:44.

שלוש דקות לסיום המשחק, אשדוד חזרה למשחק. קמבייג' קלעה בצבע, ווקר פגעה משלוש, גם מאי דיין קלעה שלשה ועוד שלשה שנייה שקבעה על הבאזר שוויון 69:69 מדהים, ששלח את המשחק להארכה.

שלוש דקות שלמות של משחק עברו עד ששתי הקבוצות יצאו מההלם, ואז הגיעה השלשה של ווקר שהעלתה את אשדוד ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון. קמבייג' החטיאה מאוחר יותר מהקו, אבל אז הגיעה היידמן בדיוק בזמן והכריעה את המשחק.

קלעו לאשדוד: ווקר 27, קמבייג' 15, כהן 10, היידמן 10, אדלמן 7, דיין 6, סהר 2.
קלעו לרמה"ש: ג'ונס 31, ג'נקינס 20, קולייר 12, סער 5, קסטן 3.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!