דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית כסף לשירה ראשוני בגרנד סלאם אנטליה בג'ודו

ראשוני הרשימה לאורך כל התחרות ונכנעה רק בגמר לבלאנדין פונט הצרפתייה | ברוך שמאילוב סיים במקום החמישי וטל פליקר דורג שביעי | תמנע נלסון לוי הודחה בשמינית הגמר

שירה ראשוני והמאמן שני הרשקו, עם מדליית הכסף בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
שירה ראשוני והמאמן שני הרשקו, עם מדליית הכסף בגרנד סלאם אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שירה ראשוני זכתה הערב (שישי) במדליית הכסף בגרנד סלאם אנטליה בג'ודו. ברוך שמאילוב סיים במקום החמישי וטל פליקר דורג שביעי. תמנע נלסון לוי הודחה בשמינית הגמר. נבחרת ישראל תמשיך להתחרות באליפות שתסתיים ביום ראשון.

ראשוני, המתחרה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג, החלה את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון ביתרון וואזרי על אמי פלאטין הבריטית, המשיכה עם ניצחון נוסף בוואזרי על גולקאדיר סינטרוק הטורקייה, וברבע הגמר גברה בגולדן סקור על אמנדה לימה הברזילאית.

בחצי הגמר השיגה את הניצחון הרביעי בתחרות באיפון על קתרינה מינץ הגרמנייה והעפילה לגמר, בו פגשה את בלאנדין פונט הצרפתייה, אלופת גרנד סלאם פריז וגרנד סלאם תל אביב השנה ב-2023.

הצרפתייה ניצחה בחלוף שתי דקות מפתיחת הקרב וראשוני סיימה יום גדול עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד, מדליית הכסף ונקודות דירוג חשובות עבורה במירוץ אחר השגת הכרטיס האולימפי לפריז 2024.

שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

ראשוני אמרה לאחר התחרות: "אני שמחה על הזכייה במדליה באנטליה, זה תמיד מרגש אותי לזכות במדליה בגרנד סלאם. עכשיו הזמן להתמקד בהכנות לאליפות העולם ולעשות את כל המאמצים כדי להמשיך את הדרך עם הישגים איכותיים".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "שמח מאוד על המדליה היוקרתית של שירה, זו המדליה השנייה של שירה בשנת 2023 ועבורי כמאמן ועבור הנבחרת זה מדהים ששירה קפטנית הנבחרת והספורטאיות המבוגרת בנבחרת בקמפיין האולימפי השלישי שלה, מצליחה לייצר הישגים איכותיים״.

ברוך שמאילוב, המתחרה בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג, החל את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון בשני וואזרי על ג'אן פוסטיגוס הפרואני, המשיך עם ניצחון באיפון על ראדו ייזבוריאנו המולדובי, וברבע הגמר השיג ניצחון נוסף באיפון על לוסיאן בורס דימיטריסקו הרומני.

רצף הניצחונות של הישראלי נעצר בחצי הגמר כאשר נוצח בידי מקסים גוברט הצרפתי, מדליסט הארד מגרנד סלאם טוקיו ב-2022 ואלוף אירופה עד גיל 23 בשנת 2022. בעקבות ההפסד התמודד הקרב על מדליית הארד, בו נוצח בשנית באיפון בידי דיוויד גרסיה טורן הספרדי מדליסט הארד מגרנד סלאם באקו 2022.

ברוך שמאילוב זוכה במדליית הזהב בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
ברוך שמאילוב זוכה במדליית הזהב בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

טל פליקר (עד 66 ק"ג), החל את יום הקרבות בסיבוב השני עם ניצחון בשני וואזרי על סטראינג'ה בונצ'יץ' הסרבי, המשיך עם ניצחון נוסף בוואזרי על נתן כץ האוסטרלי, אך נוצח ברבע הגמר בידי בטוגטוחה ממונגוליה. בעקבות ההפסד נשר לבית הניחומים, בו הפסיד בשנית לדיווד גרסיה טורן הספרדי (שגבר בקרב על הארד על שמאילוב הישראלי).

תמר מלכה (עד 48 ק"ג) מדליסטית הכסף מגרנד סלאם תל אביב השנה, פתחה את יום הקרבות החלה עם ניצחון בשני וואזרי בסיבוב השני על ג'קולין סוליס מגוואטמאלה, אך הפסידה לאחר מכן לבלאנדין פונט הצרפתייה (שגברה בגמר על ראשוני) וסיימה את יום התחרות.

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) מדליסטית הארד מגרנד סלאם תל אביב. פתחה את יום הקרבות בניצחון באיפון על אישינור קראדג הטורקייה אך הפסידה בעונשים לאחר מכן לסייג'ה בלאוס הגרמנייה וסיימה גם את יום התחרות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!