דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אל על

התקדמות בעבודה / הסתיים המשבר באל על: הושגו הסכמות בין העובדים להנהלה

לאחר כשבועיים של החרפה במשבר בחברה, הגיעו אתמול הצדדים להבנה עקרונית, והיום יפגשו לחתום על הסכם קבוע. אבי ניסנקורן: "הצלחת אל על תמשיך להתבסס על ההון האנושי, מעובדי הקרקע ועד הקברניטים".

ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסתיים המשבר בין העובדים להנהלה באלעל: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומנכ"ל אל על דוד מימון ונציגי הועדים השונים בחברה הגיעו אמש (ראשון) להבנות בסוגיות אשר היו במחלוקת. למגעים בין הצדדים הצטרף גם יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל. היום ישובו ויפגשו הצדדים במטרה לעגן את ההבנות שהושגו בהסכם כולל אשר יביא לסיום המשבר בחברה. בכוונת הנהלת החברה והעובדים לפעול בשיתוף פעולה על מנת להחזיר את העבודה בחברה לסדרה באופן מלא, לטובת ציבור הנוסעים וכלל העובדים.

"אני שמח שהצלחתי לגשר על הפערים בין הצדדים וזאת מתוך הבנה משותפת כי הצלחתה של אל על תמשיך להתבסס על ההון האנושי בחברה, מעובדי הקרקע, דרך צוותי האוויר ועד קברניטי הטיסות" אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, "כולי תקווה שהדרך המורכבת שעברנו תביא לחיזוק האמון בין העובדים להנהלה ותסייע בבניית מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה". ח"כ איתן כבל בירך את הצדדים על מאמציהם להגיע להבנות והדגיש כי "חברת אל על היא עדיין החברה הלאומית של ישראל ועל ההנהלה כמו גם על העובדים, מוטלת החובה להמשיך ולשמור על החברה ככזו. אמשיך ללוות את הנושא גם בעתיד ואדאג שהאירועים האחרונים לא יחזרו על עצמם".

הפגנת עובדי אל- על מול משרדי ההנהלה (צילום: ועד עובדי אל- על).
הפגנת עובדי אל- על מול משרדי ההנהלה (צילום: ועד עובדי אל- על).

דוד מימון, מנכ"ל חברת אל על הודה ליו"ר ההסתדרות ולח"כ כבל על הירתמותם לסיום המשבר. "כולנו ביחד, ההנהלה ועובדי חברת אל על נשנס מותניים למען הצלחת המוביל הלאומי והשירות לציבור הנוסעים הנאמן" אמר.  יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אבי אדרי, ציין: "אני גאה בכל הצדדים שהשכילו להחזיר את אל על למקומה הראוי כמוביל הלאומי והאמין במדינת ישראל. אני תקווה שהצדדים ימשיכו לנהל מערכת יחסי עבודה תקינה לטובת הציבור, לטובת העובדים ולחוסנה של החברה".

אבי אייזנר, יו"ר נציגות עובדי אל על בירך על ההישגים החשובים עליהם סוכם למען כלל העובדים באל על. ואמר כי ההסכם החדש יגביר את הביטחון התעסוקתי של העובדים, יגדיל את מספר העובדים הקבועים ויבטיח את תנאי העסקתם. ועד הטייסים בירך על ההחלטה להפסיק הפעלת מטוסים חכורים זרים, והדגישו כי ימשיכו להתייצב לכל טיסה. "טייסי אל על יעשו כל מאמץ לפעול בשיתוף פעולה לטובת החברה והנוסעים, למען החזרת אמון הנוסעים בטיסות כחול-לבן המופעלות על-ידי טייסים, דיילים, אנשי ביטחון, טכנאים ועובדי חברה ישראלים".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!