דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אלימות

מוות בירושלים / תוך כדי עישון סמים: נער כבן 16 חשוד בהרג חברו

במהלך ויכוח שהתפתח בין נערים בירושלים נטל אחד מהם מוט ברזל, היכה בראשו של חברו ופצע אותו קשה. אביו של החשוד ושני חבריו חשודים בהעלמת ראיות

אביו של החשוד ברצח חברו בירושלים, מובל להארכת מעצר(צילום: הדס פרוש \ פלאש 90)
אביו של החשוד ברצח חברו בירושלים, מובל להארכת מעצר(צילום: הדס פרוש \ פלאש 90)
דוד טברסקי

נער כבן 16 נעצר ונחקר בחשד לגרימת מותו של חברו במכות מוט ברזל בראשו במהלך קטטה – כך התירה המשטרה לפרסום אתמול (ראשון). המשטרה עצרה את החשוד במעשה, את אביו של החשוד ושני נערים נוספים.

האירוע התרחש בלילה שבין רביעי לחמישי שעבר בשכונה בדרום העיר. מד"א העביר למשטרה מידע על נער בן 16 שנחבל בראשו במסגרת תאונת דרכים בה היה מעורב. מספר דקות לאחר מכן דווח במד"א כי הנער נפגע לאחר שהחליק מהקטנוע עליו רכב, ובהמשך כי התמוטט כתוצאה משימוש בסמים. הנער פונה במצב קשה לעין כרם, שם הידרדר מצבו ובליל שישי נקבע מותו.

מממצאי החקירה עולה כי הנערים נפגשו ברחוב בשכונה בדרום העיר ועל פי החשד השתמשו בסמים. בהמשך, בעקבות ויכוח שפרץ בין הקרבן לחשוד, לקח החשוד מוט ברזל שהיה בתוך עגלה בסמוך והכה אותו בראשו. כתוצאה מכך התמוטט הנער ופונה במצב קשה מאוד לבית החולים.

מיד לאחר האירוע נמלט החשוד לביתו וסיפר לאביו על האירוע. מהחקירה עולה כי האב נסע למקום, איתר את העגלה שבה היה מוט הברזל והניח אותה במקום מוסתר. חוקרי צוות החקירה המיוחד שהגיעו לזירה איתרו את העגלה ובסמוך את מוט הברזל.

עם קבלת הדיווח ממד"א, הגיעה המשטרה לזירה ועיכבה לחקירה שניים מחבריו של הקרבן. בבדיקה שבוצעה לקטנוע של הקרבן ואיסוף ממצאים מהזירה נשלל החשד לתאונת דרכים, כפי שנטען בתחילה, ועלה החשד לגרימת מוות בכוונה תחילה. הנערים שאותרו בזירה נעצרו, נחקרו, ומסרו גרסאות שונות בחקירתם. בחיפוש שבוצע בבתיהם נתפס חומר החשוד כסם. בנוסף לכך, עצרה המשטרה נער נוסף כבן 16 שנחשד במעורבות באירוע.

בסופו של דבר נעצרו ארבעה חשודים – החשוד בן ה 16 שנחקר בגין גרימת מוות בכוונה תחילה, ניסיון השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך עד מחר (שלישי). בנוסף לכך, שני נערים שהיו במקום נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, ניסיון השמדת ראיות, סיוע לאחר מעשה והחזקת סמים, ומעצרם הוארך עד היום (שני). אביו של החשוד, כבן 40, נעצר ונחקר בחשד להשמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. הוא הובא אתמול בשעה 12:00 להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע חמור בו נער קיפח את חייו במהלך ויכוח עם חבר. ההחלטה המידית על הקמת צוות החקירה המיוחד הובילה למעצרו של החשוד ומעורבים נוספים שמעצרם הוארך." החקירה לוותה מראשיתה ע"י פרקליטות מחוז ירושלים וגורמי הרווחה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!