דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 24.6°אילת
  • 24.6°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 23.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הפועל ירושלים ניצחה את א.א.ק אתונה והעפילה לפיינל פור של ליגת האלופות בכדורסל

11,600 אוהדים ראו הצגה של ירושלים, שהביסה51:91 את הקבוצה היוונית, אחרי אוהדי הקבוצה תקפו את האוהדים הישראלים במשחק הקודם | הירושלמים רחוקים שני ניצחונות מתואר אירופי

הפועל ירושלים מנצחת את א.א.ק. אתונה ומעפילה לפיינל פור של ליגת האלופות בכדורסל (צילום אורן בן חקון/פלאש90)
הפועל ירושלים מנצחת את א.א.ק. אתונה ומעפילה לפיינל פור של ליגת האלופות בכדורסל (צילום אורן בן חקון/פלאש90)
דבר ספורט

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) לפיינל פור של ליגת האלופות, עם 51:91 מהדהד על א.א.ק אתונה, לעיני 11,600 אוהדים בארנה. הירושלמים ניצחו בסיכום הסדרה 1:2, אחרי המשחק באתונה בו הותקפו אוהדי הקבוצה. ליוואי רנדולף בלט עם 25 נקודות לאדומים.

הקבוצה הישראלית עדיין לא יודעת מי תהיה היריבה שלה בחצי הגמר, אבל הקבוצות הנוספות שעלו הן מלאגה, בון והעולה הרביעית תהיה המנצחת במשחק בין מנרסה לטנריפה הספרדיות.

ירושלים הציגה הגנה קשוחה, לקראת סוף הרבע הזה הגיעה הבריחה, כאשר מייריס צלף עוד שלשה ולאחר מכן קרינגטון. איתי שגב חדר וקבע יתרון דו ספרתי ראשון של 7:18. היוונים המשיכו להחטיא והתוצאה הזו נשמרה עד סוף הרבע.

ברבע השני ירושלים עלתה כבר ליתרון שיא של 8:21, כשהיוונים התקשו מאוד לעשות נקודות בתוך הצבע. דאנק של הנקינס מריבאונד התקפה קבע יתרון שיא חדש של 12:26. היוונים המשיכו לעשות נקודות רק מהקו וסל של רנדולף קבע: 22:43 לירושלים בהפסקה.

הפועל ירושלים מול א.א.ק. אתונה בליגת האלופות בכדורסל (צילום אורן בן חקון/פלאש90)
הפועל ירושלים מול א.א.ק. אתונה בליגת האלופות בכדורסל (צילום אורן בן חקון/פלאש90)

פתיחת הרבע השלישי הייתה מהוססת מאוד מצד שתי הקבוצות. ירושלים איבדה את זאק הנקינס שנפגע בידו וירד לקבל טיפול, אבל היוונים לא ניצלו את זה כדי לחזור, שליוואי רנדולף העלה את ירושלים ל-27:51.

א.א.ק נראתה אבודה לגמרי ולא מצאה את עצמה בהתקפה, כשרנדולף בלט הרבה מעל כולם וקלע את הנקודה ה-19 שלו. ינקוביץ' קלע מהקו ובסיום הרבע השלישי: 36:59 להפועל ירושלים, שמשייטת לפיינל פור. בראון קלע שלשה ואז סל שקבע 46:78, דז'יקיץ' זרק למערכה את נועם יעקב שעיגל את התוצאה ל-40 הפרש (51:91), תוצאה שנשמרה עד הסוף.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 25 נקודות, קאדין קרינגטון וסים – סנדר ונה 15 נק’ כ”א, זאק הנקינס ומארקס מייריס 8 נק’ כ”א, ספידי סמית’ 7 נק’, ברנדון בראון 5 נק’, איתי שגב ואור קורנליוס 3 נק’ כ”א ונועם יעקב שתי נקודות.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר כתב בטוויטר: "אל מול אוהדים בודדים מירושלים שבחרו לצעוק ולקלל היו עשרות מאוהדי הקבוצה שניגשו אליי וגינו את הגישה הזו וזה מחמם את הלב. צריך להזכיר לאלו שבחרו לצעוק ולקלל שרק לפני כמה ימים הם הרגישו במשחק חוץ באתונה מהי המשמעות של להיות אחים יהודים. לא לשנאת אחים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!