דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 18.6°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 19.9°חיפה
  • 22.4°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 16.8°צפת
  • 23.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

מענק של אלפי שקלים, והגדלת הפרשות לפנסיה: נחתם הסכם קיבוצי באסותא רמת החייל

ההסכם יחול על כאלף עובדי המרכז הרפואי | יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל: "הסכם קיבוצי חדשני ועתיר הישגים לעובדים" | יו"ר ועד עובדי אסותא: "יוצאים לדרך חדשה כאשר רווחת העובד ותנאיו נמצאים בראש סדר העדיפויות״ | גידי לשץ, מנכ"ל אסותא: "בשורה משמעותית לעובדים המסורים שלנו"

חתימת הסכם קיבוצי באסותא רמת החייל (צילום: עודד קרני)
חתימת הסכם קיבוצי באסותא רמת החייל (צילום: עודד קרני)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת אסותא מרכזים רפואיים ונציגות העובדים חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי שיחול על כאלף מעובדי אסותא רמת החייל. ההסכם, שבמרכזו תוספות שכר משמעותיות לעובדי בית החולים שבתל אביב, מעניק ביטחון תעסוקתי ומשפר את תנאי עבודתם והעסקתם של העובדים בכל הסקטורים, והוא יהיה בתוקף עד סוף 2026.

במסגרת ההסכם נקבע כי שכר עובדי הסיעוד והפארא-רפואי יוצמד בתקופת ההסכם לתוספות השכר לעובדים בבתי החולים הממשלתיים. עובדי המנהל, המשק והאדמיניסטרציה החדשים יזכו לתוספות שכר מיוחדות, וכן הוגדרו תוספות שכר ייעודיות לסניטרים.

בנוסף נקבע כי העובדים יקבלו מענק חד-פעמי בגובה אלפי שקלים לעובד. כן יוגדל השי לחג, יוגדלו הפרשות המעסיק לקרן הפנסיה, יתאפשר פדיון ימי מחלה לעובדים הפורשים לגמלאות, יינתן תשלום בגין קייטנות לילדי העובדים ואסותא ישלמו דמי חבר עבור העובדים לשתי אגודות מקצועיות מדי שנה.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "כשותף למו"מ הארוך, אני שמח שהוא הבשיל לכדי הסכם קיבוצי חדשני ועתיר הישגים לעובדים. מדובר בבית חולים פרטי אשר תנאי העובדים בו הוסדרו בהסכם קיבוצי. אני שמח על שיתוף הפעולה בין ההנהלה לנציגות העובדים, מודה לראש חטיבת עובדי הבריאות בהסתדרות המעו"ף עו"ד זינב מנסור על תוצאות של מו"מ מוצלח שבאו לידי ביטוי בהסכם קיבוצי מיטיב. תודה גם לוועד העובדים והעומדת בראשו מגי מור על עמידתה על זכויות העובדים ורווחתם. העובדים מתקבלים בברכה למשפחת הסתדרות המעו"ף ולעמותות לקידום מקצועי מבית הסתדרות המעו"ף".

מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, גידי לשץ: "מדובר בבשורה משמעותית לעובדים המסורים שלנו, שהם הלב של אסותא. ההסכם הוא נדבך נוסף במימוש המצוינות הערכית והאנושית של הארגון, המאפשר תרבות וסביבת עבודה מיטבית לעובדיו. נמשיך להוות מודל מצוינות לקידום הבריאות וחווית הטיפול בישראל".

ד"ר הדר מרום מנהלת בית חולים אסותא רמת החייל: "אני מברכת על ההסכם, פרי עמל מאומץ, גאה ושמחה על כך שהמו"מ הצליח להבשיל להסכמות שמיטיבות עם העובדים בכל הסקטורים. זו בשורה משמעותית לעובדים שבהסכם ולבני משפחותיהם אשר ראינו אותם לנגד עינינו לכל אורך הדרך. רווחתם של העובדים, תנאי העסקתם וסביבת עבודתם חשובה לנו ומנחה אותנו בכל החלטה".

ראש חטיבת הבריאות בהסתדרות המעו"ף עו"ד זינב מנסור: "לאחר מו"מ ממושך הצלחנו להגיע להסכם שמשפר משמעותית את תנאי שכרם ורווחתם של העובדים, מעניק להם ביטחון תעסוקתי וכלכלי, ומהווה השקעה אמיתית בהון האנושי של החברה. אני מודה לכל צוות המו"מ, ליו"ר הוועד מגי מור ובמיוחד ליו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל שלקח חלק חשוב במו"מ וסייע בגישור על הפערים".

יו"ר ועד עובדי אסותא מגי מור: "אני שמחה ונרגשת שהצלחנו לחתום על הסכם קיבוצי תקדימי והיסטורי, וגם הטוב ביותר ברשת ׳אסותא׳. הליך המו״מ היה מאתגר ומורכב מאין כמוהו ולכן נמשך זמן רב, אך בסופו של דבר הבאנו הטבות והישגים רבים לכל העובדים. אסותא רמת החייל יוצאת היום לדרך חדשה כאשר רווחת העובד ותנאיו נמצאים בראש סדר העדיפויות של הארגון״. עוד השתתפו במו"מ מטעם ההסתדרות: ראש תחום הסכמים קיבוציים במחלקה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי עו״ד מאיה פרנקו, כלכלן אגף הכלכלה בהסתדרות מיכאל קוסצ׳ב; מטעם אסותא: מנהלת משאבי אנוש באסותא רמת החייל אורטל זוהר וולף, והיועצים להנהלה: עו"ד טל קרת, איריס דנון ואילן לוין.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!