דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 24.6°אילת
  • 24.6°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 23.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מכבי בנות אשדוד ניצחה את אליצור רמלה וצימקה ל-2:1 את סדרת הגמר

קמבייג' 23 נק' והיידמן 23 נק' הובילו את אשדוד לניצחון 82:96 | לרמלה תהיה הזדמנות נוספת לזכות באליפות שנייה ברציפות, כשתארח ביום ראשון את משחק מספר 4 בסדרה

שחקניות מכבי בנות אשדוד חוגגות ניצחון על אליצור רמלה בסדרת הגמר (צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
שחקניות מכבי בנות אשדוד חוגגות ניצחון על אליצור רמלה בסדרת הגמר (צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מכבי בנות אשדוד ניצחה הערב (חמישי) 82:96 את אליצור רמלה וצימקה ל-2:1 את סדרת הגמר בליגת העל לנשים בכדורסל. לרמלה תהיה הזדמנות נוספת לזכות באליפות שנייה ברציפות, כשתארח ביום ראשון את משחק מספר 4 בסדרה.

רמלה החטיאה את כל שבע השלשות שזרקו שחקניות שלה שאינן אלישה קלארק, בזמן שמאי דיין דייקה בשלשה על הבאזר. וכך, רבע שהתחיל קשה מבחינת הקבוצה בצהוב, הסתיים ביתרון 19:22.

רמלה יצאה לגמרי מאיזון ולא הצליחה לקלוע סל שדה בשש הדקות הראשונות של הרבע השני, ואשדוד ניצלה את חוסר הפוקוס הזה כדי לרוץ 2:23. פסק זמן של שירה העליון החזיר את רמלה עם שש נקודות רצופות של עדן רוטברג וסל נוסף של שאקירה אוסטין, רק שהעבירה השלישית של אוסטין בהמשך השאירה את רמלה ללא הנוכחות הקריטית שלה מתחת לסל – והמקומיות ניצלו זאת כדי לרדת להפסקה ביתרון מבטיח של 36:51.

רמלה ניסתה להתקרב לאשדוד בתחילת הרבע השלישי, אבל לא הצליחה לייצר את משחק הריצה המוכר שלה גם אחרי החטאות של הצהובות. חסימות של טל סהר ואלכס כהן הפכו בצד ההתקפי לחמש נקודות רצופות של דיין וליתרון 42:62 של המארחת.

ליז קאמבייג' ממכבי בנות אשדוד מול אליצור רמלה (צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
ליז קאמבייג' ממכבי בנות אשדוד מול אליצור רמלה (צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

ודווקא כשנראה היה שאשדוד משייטת לניצחון, רמלה חזרה עם שמונה נקודות רצופות מפסק הזמן והשאירה את המשחק בחיים. קמבייג' במשחק מצוין אמנם הרוויחה לאשדוד את הנקודות בהתקפה, אבל העייפות שלה בהגנה והשמירה הרכה בהגנת השלשות על אלינה בבקינה היו הפקטור העיקרי שהשאיר את רמלה בעניינים והוריד אותה להפסקה שלפני הרבע האחרון בפיגור סביר של 75:61.

רמלה ידועה כקבוצה שלעולם לא מרימה ידיים, אבל ביום שבו אליסה ברון הייתה חלשה התקפית, אוסטין איבדה כדורים, בבקינה החטיאה מהקו וההגנה התקשתה לבצע עצירות, היה לה קשה לייצר את רצף ההתקפות הדרוש כדי לחזור באמת.

קלעו לאשדוד: קמבייג' 23, היידמן 23, ווקר 16, אלדמן 12, דיין 8, כהן 7, סהר 5, יצחקי 2. קלעו לרמלה: אוסטין 26, קלארק 22, בבקינה 18, רוטברג 7, ברון 5, כיוף 4.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!