דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.5°תל אביב
  • 14.4°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.8°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 20.5°טבריה
  • 15.1°צפת
  • 19.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מ.ס. קרית גת ניצחה 1:2 את הפועל קטמון והוכתרה לאלופה בפעם השלישית ברציפות

האלופה, שהבטיחה את התואר בשבוע שעבר, חגגה עם ניצחון על הירושלמיות | עבור קרית גת זו האליפות החמישית בתולדותיה, ב-7 השנים האחרונות | אס"א תל אביב ניצחה 1:3 את רמת השרון בקרב הישיר על המקום בליגת העל

מ.ס. קרית גת זוכה באליפות המדינה לנשים בכדורגל, לעונת 2022/23 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.ס. קרית גת זוכה באליפות המדינה לנשים בכדורגל, לעונת 2022/23 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס קריית גת הוכתרה הערב (חמישי) לאלופת המדינה לנשים בכדורגל, בפעם השלישית ברציפות והחמישית בתולדותיה, ב-7 העונות האחרונות. הקבוצה מהדרום הבטיחה בתחילת השבוע את הזכייה בתואר והגיעה למגרשה הביתי כדי לחגוג עם הצלחת בניצחון 1:2 על השנייה בטבלה, הפועל קטמון ירושלים.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ: "זכייה באליפות היא רגע מרגש, מיוחד ומתגמל על השקעה גדולה. זכייה באליפות שלישית ברציפות, חמישית בעשר העונות האחרונות, היא עדות נפלאה לעוצמת המועדון, לדרך ולהשקעה של העיר וראשי הקבוצה. ברכות לאוהדים ולאוהדות, לצוות המקצועי, לשחקניות, לכל מי שיש לו ולה תרומה להישג הכל כך מיוחד. לכדורגל הנשים בישראל נכון עתיד טוב יותר ואמשיך לעשות יחד עם חברי וחברותי להנהלת ההתאחדות לכדורגל כל שניתן כדי להבטיח כי כך יהיה. אין לי ספק כי קבוצת הנשים של קרית גת תהיה נדבך מרכזי בימים היפים שעוד נכונו לנו".

מ.ס. קרית גת – הפועל קטמון ירושלים
כבר בדקה ה-2 קרית גת עלתה ליתרון ראשון במשחק. סנדרה פרירה חטפה את הכדור במרכז המגרש, התקדמה ומסרה לדני האלנה, החלוצה הברזילאית בעטה לפינה הנגדית וקבע 0:1 לזכות קרית גת. הלחץ של קרית גת הביא לחטיפת כדור נוספת, פרינסילה אדובאה חטפה את הכדור ליד הרחבה של קטמון, העלתה את הכדור לרחבה ודני האלנה עם שערה ה-23 העונה כבשה בנגיחה.

בדקה ה-32 קרן של קטמון הפכה לערבוביה ברחבה, בסיומה הכדור הגיע לרגלי מרסיי אידוקו שבעטה לשער, הכדור פגע במיקה כץ שינה כיוון והכניע את שוערת קרית גת פורטונה רובין. בסיום המשחק חגגה קרית גת את הזכייה באליפות עם קהל האוהדים ובנוכחות שר הספורט מיקי זוהר ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ.

בקרב הישיר על המקום בליגת העל ניצחה אס"א ת"א ניצחה 1:3 את מ.כ.נ. רמת השרון ועקפה אותה בטבלה. נועה ביטון עוד העלתה את רמת השרון ליתרון, אך שערים של מדיסון מורנין, אלכסיס ליסי ומריה אלמצרי הפכו את התוצאה וקבעו ניצחון קריטי לאס"א ת"א. בלתי נתפס לחשוב שבסיום העונה, אחת משתי האימפריות של כדורגל הנשים תמצא את עצמה ככל הנראה בליגה הלאומית.

שחקניות אס"א תל אביב חוגגות שער מול רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
שחקניות אס"א תל אביב חוגגות שער מול רמת השרון (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

בקרב על המקום השלישי ניצחה מכבי כשרונות חדרה 1:3 את הפועל פ"ת. ג'יילין כרים העלתה את חדרה ליתרון בדקה ה-29. מרלן טורלינגטון השוותה את התוצאה בדקה ה-37, אך שתי דקות מאוחר יותר סנדרה נבוואטמה החזירה את היתרון לחדרה ובדקה ה-60 הודיה ביטון כבשה את השלישי של חדרה.

בתחתית, מכבי בנות עמק חפר עשתה צעד חשוב בקרב ההישרדות בליגה, כשניצחה 1:3 את הפועל ב"ש ופתחה פער של חמש נקודות הפרש מהקו האדום. שלושער של ג'קלין אוסאו הבטיח את הניצחון, שער מצמק של אבינמיארה בוקירי לא הספיק לבאר שבע.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!