דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.5°תל אביב
  • 14.4°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.8°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 20.5°טבריה
  • 15.1°צפת
  • 19.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הגרלה מאתגרת: ישראל שובצה לבית ג' במונדיאליטו עם סנגל, קולומביה ויפן

משחק הפתיחה של הנבחרת הצעירה יהיה מול קולומביה ב-21 במאי, ולאחר מכן יפגשו הכחולים לבנים את הסנגלים והיפנים | הטורניר הועבר לארגנטינה מאינדונזיה בגלל הסירוב לארח את נבחרת ישראל

נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגת את העלייה לגמר אליפות אירופה (צילום: Seb Day - UEFA via Sportsfile)
נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגת את העלייה לגמר אליפות אירופה (צילום: Seb Day - UEFA via Sportsfile)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל הוגרלה הערב (שישי) בבית 3 במשחקי גביע העולם עד גיל 20 בכדורגל "המונדיאליטו". הנבחרת תשחק בשלב הראשון מול סנגל (אלופת אפריקה), יפן וקולומביה.

משחק הפתיחה של נבחרת ישראל יהיה מול קולומביה ב-21 במאי, המשחק השני ב-24 במאי יהיה מול סנגל וב-27 במאי תשחק הנבחרת מול יפן.

רשימת הבתים המלאה:

בית 1: ארגנטינה, אוזבקיסטן, גוואטמלה, ניו-זילנד

בית 2: ארצות הברית, אקוואדור, פיג'י, סלובקיה

בית 3: סנגל, יפן, ישראל, קולומביה

בית 4: איטליה, ברזיל, ניגריה, הרפובליקה הדומיניקנית

בית 5: אורוגוואי, עיראק, אנגליה, טוניסיה

בית 6: צרפת, קוריאה הדרומית, גמביה, הונדורס

שתי הנבחרות שייסיימו במקומות הראשונים בכל בית יעפילו לשמינית הגמר ואליהן יצטרפו ארבע הנבחרות הטובות ביותר מהמקום השלישי.

ישראל תשתתף בטורניר בפעם הראשונה בתולדותיה, והיא אחת מ-24 הנבחרות שישחקו בו בשישה בתים. כזכור, הטורניר, שייפתח ב-20 במאי בארגנטינה הועבר מאינדונזיה בגלל הסירוב לארח את נבחרת ישראל. בהגרלה, אגב, לא הייתה אף התייחסות לשינוי המארחת ולסיבות שהובילו לכך, גם לא בדבריו של נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו.

את כדורי ההגרלה במשרדי פיפ"א בציריך, שלפו חואן פאבלו סורין, שחקנה לשעבר של נבחרת ארגנטינה (וממוצא יהודי) ודוד טרזגה, אלוף העולם לשעבר במדי צרפת. הכדור של ישראל נשלף אחרון על-ידי סורין.

המשחקים יתקיימו בחמישה אצטדיונים שונים בארגנטינה. השעות המדוייקות והמיקום יפורסמו בהמשך. משחק הפתיחה יהיה בין ארגנטינה לאוזבקיסטן (אלופת אסיה) ב-20 במאי.

שחקן הנבחרת תאי עבד: "בהחלט הגרלה לא קלה, אבל אנחנו חדורי מטרה. אני בטוח שאופיר והצוות המקצועי יכינו אותנו בצורה הטובה ביותר למפגשים ונעשה הכל כדי להביא גאווה למדינת ישראל כפי שעשינו באליפות אירופה אשתקד".

בוני גינצבורג: "מדובר באירוע מאוד מאוד מרגש שישראל על המפה העולמית. זה מונדיאל ואין בתים קלים או נבחרות חלשות וזה נכון כמובן לבית שלנו. זו חוויה והתנסות אדירה עבור השחקנים בציר ההתפתחות שלהם ואני משוכנע שזה יתרום להם בעתיד. אנחנו כבר התחלנו לעבוד ולצוות יהיה את כל הפרטים הרלוונטים על כל נבחרת שנתמודד מולה. אל אל ישראל".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!