דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

יו"ר ההסתדרות בחגיגת אחד במאי: "נמשיך לבנות את המדינה על ערכי הצדק החברתי ומדינת הרווחה"

אלפים חגגו את חג הפועלים באירוע שהתקיים ברחבת בית אריאלה בתל אביב | אות ההתאגדות של הסתדרות הנוער העובד והלומד והאגף להתאגדות עובדים ניתן לראשי ועדים ותיקים וחדשים, ולחברי ועדים שפועלים לקידום זכויות נוער וצעירים

חג ה-1 במאי (צילום: ג'וליה לרמה)
חג ה-1 במאי (צילום: ג'וליה לרמה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

אלפי בני נוער, צעירים ומבוגרים חברי ועדי עובדים, חניכים בתנועת הנוער העובד והלומד וחברי תנועת דרור ישראל, ציינו היום (שני) את חג ה-1 במאי ברחבת בית אריאלה בתל אביב.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד בירך את הקהל הרב שהגיע: "אני זוכר בשנות ה-60 את הפגנות האחד במאי בתל אביב, מאות אלפי עובדים הלכו באבן גבירול והביעו סולידריות עם מקומות העבודה וקראו לצדק חברתי".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד (צילום: ג'וליה לרמה)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד (צילום: ג'וליה לרמה)

"אנחנו בהסתדרות מובילים את דרך הצדק החברתי במדינת ישראל. אני רואה את תנועות הנוער בישראל, גדלתי בתנועות הנוער. כשאני רואה אתכם מרקעים שונים ומכל קצוות הארץ, אני אופטימי שנצליח להמשיך ולבנות את המדינה למרות הימים הסוערים. נמשיך לבנות את המדינה לפי הערכים שלנו; צדק חברתי ומדינת רווחה ששומרת גם על החלשים בלי הבדל דת גזע ומין".

בר-דוד הוסיף, "האיגודים המקצועיים הם נשמת אפה של הדמוקרטיה הישראלית. איש לא יצליח להחליש אותם וגם לא מנסים. מי שינסה ימצא אותנו מוכנים. אנחנו גאים במה שאנחנו נותנים לחברים ואנחנו רוצים לראות אתכם גדלים גם כן ולהיות חלק מהאיגוד המקצועי, חלק מהבית שלנו".

מקבלי "אות ההתאגדות" לשנת 2023 (צילום: ג'וליה לרמה)
מקבלי "אות ההתאגדות" לשנת 2023 (צילום: ג'וליה לרמה)

"אות ההתאגדות" של הסתדרות הנוער העובד והלומד והאגף להתאגדות עובדים ניתן כבכל שנה לקבוצת ועדים ותיקים, קבוצת ועדים חדשים ולוועדים וקבוצות הפועלות לקידום זכויות נוער וצעירים בשוק העבודה. השנה ניתן האות גם לאגף ארגון ומרחבים בהסתדרות בראשות סגן יו"ר ההסתדרות, אבי יחזקאל.

מנכ"ל ההסתדרות, דודו בצלאל, בירך את מקבלי "אות ההתאגדות" וציין את הקשר המיוחד בין ההסתדרות לתנועת הנוער העובד והלומד.

הזמרים טדי נגוסה וג'ימבו ג'יי בחגיגות ה-1 במאי (צילום: ג'וליה לרמה)
הזמרים טדי נגוסה וג'ימבו ג'יי בחגיגות ה-1 במאי (צילום: ג'וליה לרמה)

בין הוועדים הוותיקים שקיבלו את האות נמנו ועדי העובדים באסותא מרכזים רפואיים, אשדוד ורמת החייל וארגון העובדים הארצי של התעשייה האווירית.

ועדי העובדים החדשים שקיבלו את האות הם הוועדים במכללת עזריאלי – סגל מנהלי, סדרני שטראוס גרופ, נמל הדרום, מעיין החינוך התורני – בני יוסף, המרכז הישראלי לאופוטרופוסות, עמותת עמך, טאואר, מכללת נווה שאנן, פז – ניתוב, פזגז, מגאסון, עמותת ע.ל.ה, גולן טלקום, מרכז הספורט הלאומי, פריזבי, רשפים, החברה העירונית עפולה, שחקים, גפן דקל, מועצה דתית ירושלים, תבל מטרו, שגרירות קנדה, סאסאטק, אשכולות אזוריים, גילעוז, והדסים.

האות ניתן גם לוועדי העובדים הצעירים בבורגר ראנץ' ופיצה האט, לצד מלצרי שגב אקספרס בראשון לציון ושליחי וולט בירושלים הנאבקים על זכויותיהם.

במהלך האירוע נערכו פעילויות להגברת המודעות לקידום חברה דמוקרטית ושוויונית יותר, קידום צדק חברתי ולחיזוק מעמדו של האדם העובד. בנוסף, ניתן דגש מיוחד על קידום זכויות בעבודה של בני ובנות נוער. אוכלוסייה אשר ההסתדרות ותנועת הנוער מלוות באופן קבוע, לטובת שמירה על זכויותיהם וחיזוק ביטחונם התעסוקתי.

את האירוע חתמו הופעות של ג'ימבו ג'יי וטדי נגוסה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!