דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
14.9°תל אביב
  • 11.3°ירושלים
  • 14.9°תל אביב
  • 16.5°חיפה
  • 14.6°אשדוד
  • 12.9°באר שבע
  • 18.2°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 11.7°צפת
  • 13.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

"זכינו שהיה איתנו": שחר כהן בראון, רכז מחוז נגב בנוער העובד והלומד, נהרג בתאונת דרכים

כהן בראון התגורר במצפה רמון במשך 15 שנה עם חברי קיבוץ המחנכים של תנועת דרור ישראל ביישוב, ועסק בפעילות חברתית, חינוכית וקהילתית | בתנועה ספדו לו: "איש חינוך בכל הווייתו, עסק כל חייו בעשיית טוב בחברה הישראלית"

שחר כהן בראון ז"ל (צילום: הנוער העובד והלומד)
שחר כהן בראון ז"ל (צילום: הנוער העובד והלומד)
אסף צבי

אבל כבד בתנועת הנוער העובד והלומד בעקבותו מותו בתאונת דרכים של שחר כהן בראון, רכז מחוז נגב בתנועה וחבר בקיבוץ המחנכים העירוני של תנועת דרור ישראל במצפה רמון. מאות השתתפו בהלווייתו שהתקיימה אתמול (חמישי) בבית העלמין במצפה רמון.

כהן בראון, בן 38 במותו, התגורר במצפה רמון במשך 15 שנים, יחד עם חבריו לתנועה. הוא פעל בשורה של תפקידים חינוכיים וקהילתיים באזור, בהם הדרכת נערים עובדים וסיוע משפטי לבני נוער בעבודה בנגב; ריכוז סמינרים וסיורים חינוכיים לבתי ספר; הדרכת טיולים ומסעות בארץ; ריכוז קואופרטיב המזון 'העגלה' בו חברות מאות משפחות ממצפה רמון; ניהול פרויקט במרכז הצעירים המקומי 'המנסרה' ובתפקידיו האחרונים, רכז ארגוני ורכז מחוז נגב בתנועת הנוער העובד והלומד. הוא הניח אחריו בת זוג, ילדה וחברים ושותפים רבים, ביישוב ובתנועה.

כהן בראון נהרג בתאונת דרכים ברביעי בבוקר בצומת מדרשת בן גוריון, בהתנגשות חזיתית עם מערבל בטון. אזור זה של כביש 40 מוגדר כ'כביש אדום', ורק בשבוע שעבר נהרג בו תינוק בן שנה בתאונה קטלנית שבה נפצעו שישה בני אדם נוספים.

בתנועת הנוער העובד והלומד כתבו לזכרו: "המומים וכואבים, אנו מודיעים על מותו הטרגי של שחר כהן בראון רכז מחוז נגב בתנועה. שחר, בן 38, אבא לזוהר ובן זוג למאיה, חבר הקבוצה "המתהווה" במצפה רמון, בקיבוץ "ראשית" ואח לרוני מההתאגדות ״שחריה״ בתנועת דרור-ישראל. שחר נהרג הבוקר, יום ד' 3.5.2023, י״ב באייר התשפ״ג, בתאונה קטלנית בצומת מדרשת בן גוריון בנגב."

"שחר איש חינוך בכל הווייתו, ועסק כל חייו בעשיית טוב בחברה הישראלית. כל מי שפגש את שחר במהלך חייו יעיד על החום האנושי, הרגישות ודיבור האמת שאפיינו אותו.
זכינו שהיה איתנו, זכו חניכיו הרבים."

המומים וכואבים, אנו מודיעים על מותו הטרגי של שחר כהן בראון רכז מחוז נגב בתנועה.שחר, בן 38, אבא לזוהר ובן זוג למאיה,…

Posted by ‎הנוער העובד והלומד – الشبيبة العاملة والمتعلمة‎ on Wednesday, May 3, 2023

במועצה המקומית מצפה רמון כתבו לזכרו: "שחר היה דוגמא ומופת לאב, בן משפחה, איש חינוך וחבר. הוא היה אדם בעל לב רחב, מודל לחיקוי והשראה ותרם לעולם טוב יותר.
כחלק מתרומתו הרבה והמשמעותית שחר היה ממובילי קואופרטיב 'העגלה', מחנך בבית הספר 'רמון', מנהל מיזם שכונות בשינוי ב'מנסרה', רכז מחוז נגב ודמות משמעותית בנוער העובד והלומד. דרך עשייה זו ועוד, שחר יצר אדוות רבות וטובות בקהילה המצפאית ובמדינת ישראל בכלל. אנו כואבים את מותו של שחר, ומחבקים את משפחתו, חבריו ואת קהילת דרור ישראל. שכן ירבו אנשים כמותו. יהי זכרו ברוך."

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!