דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי ב' באייר תשפ"ד 10.05.24
27.7°תל אביב
  • 23.3°ירושלים
  • 27.7°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 28.4°אשדוד
  • 26.7°באר שבע
  • 31.1°אילת
  • 29.6°טבריה
  • 26.9°צפת
  • 28.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הקטל בכבישים

"המתה בקלות דעת": כתב אישום נגד הנהגת שגרמה לתאונת הדרכים שבה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ'

לפי כתב האישום, שיקרה יאנה בלום (24) בחקירתה כשאמרה שלא השתמשה בסמים ואלכוהול | בסרטונים שהוצגו לה נראתה בלום כשהיא שותה ומעשנת בזמן מסיבת הטבע שבה עבדה. רק אז הודתה בלום בעובדות

מעיין דומנוביץ ז״ל, הפעוט בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים בנגב (צילום: באדיבות המשפחה)
מעיין דומנוביץ ז״ל, הפעוט בן השנה שנהרג בתאונת הדרכים בנגב (צילום: באדיבות המשפחה)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום בגין המתה בקלות דעת ועבירות נוספות נגד יאנה בלום (24) מראשון לציון, שמואשמת בגרימת תאונת הדרכים ביום העצמאות, שבה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ'.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד עידן איבגי, עולה שבלום צרכה סם מסוג קנאביס, עוד בטרם יצאה למסיבת הטבע בדרום, שבה עבדה בערב יום העצמאות. עוד עולה שבלום נהגה למסיבה ברכבה למרות שרישיון הרכב שלה לא היה בתוקף מ-2022 ואף לא היה לה ביטוח בתוקף.

מכתב האישום עולה שבלום שתתה משקאות אלכוהוליים בזמן המסיבה וגם לאחר סיום המשמרת. לפי עדויות שאספו חוקרי המשטרה, בלום יצאה מהמסיבה בעודה שיכורה ותחת השפעת קנאביס.

תאונת הדרכים הקשה בצומת הנגב בה נהרג פעוט בן שנה (צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה)
תאונת הדרכים הקשה בצומת הנגב בה נהרג פעוט בן שנה (צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה)

למשטרה עדויות רבות של עדי ראייה שתיארו כיצד עקפה בלום מכוניות באופן מסוכן ואף הורידה חלק מהן לשוליים, תוך כדי נהיגה פרועה.

דרומית לצומת נגב, על כביש 40, הגיע רכבם של משפחת דומונוביץ' ובו ארבעת הילדים הקטנים. אב המשפחה שראה את רכבה של בלום מגיע כשהוא נוסע בנתיב הנגדי, ניסה לסטות לשול הימני, אך בלום המשיכה בנהיגתה ופגעה חזיתית ברכב המשפחתי.

בתאונה נהרג מעיין, בן ה-10 חודשים ונפצעו באורח אנוש אב המשפחה אליה והבן אורי בן ה-7. האם אילה והילדים נטע ושחר בני 6 ו-4 נפצעו באורח בינוני. בלום נפצעה גם היא באורח קשה בתאונה.

בחקירתה סיפרה בלום שאינה זוכרת מה קרה בנסיעה חזרה הביתה מהמסיבה והכחישה שצרכה סמים ואלכוהול במסיבה. לדבריה, הסמים שנמצאו בדמה הם תוצאה של "עישון פסיבי". רק לאחר שהוצגו בפניה סרטים מהמסיבה, היא הודתה במעשה.

בבקשה להארחת מעצרה ופסילת רישיונה עד תום ההליכים, כתבו הפרקליטים "עברה התעבורתי מצביע על כך שהעונשים הקודמים לא הרתיעו אותה מלשוב ולאחוז בהגה, למרות היותה שיכורה, תוך שהיא מסכנת בצורה ממשית את ציבור המשתמשים בדרך ביום חג בו יש מטיילים רבים. הפעם הסיכון התממש בצורה הנוראית ביותר. רק באורח נס לא נהרגו כתוצאה מהתנהגותה בני משפחת המנוח ומשתמשי דרך נוספים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!