דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
24.3°תל אביב
  • 22.6°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 24.5°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 18.9°צפת
  • 25.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מסי הודיע: "קיבלתי החלטה לחתום באינטר מיאמי"

הכוכב הארגנטינאי (35), ששיחק בברצלונה ובפריז סן ז'רמן, עוזב לראשונה את הכדורגל האירופי לטובת ליגת הכדורגל האמריקאית | מסי הסביר בראיון בספרד מדוע לא ישוב לברצלונה: "לא רציתי להיות שוב בסיטואציה שחוויתי לפני שנתיים, שם את המשפחה בפוקוס"

ליאו מסי לאחר שזכה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל (צילום: AP Martin Meissner)
ליאו מסי לאחר שזכה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל (צילום: AP Martin Meissner)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ליאו מסי הודיע הערב (רביעי) שהחליט לחתום באינטר מיאמי, לאחר שהקבוצה מה-MLS התחרתה על החתמתו עם ברצלונה ואל-הילאל הסעודית. הכוכב הארגנטינאי בן ה-35, ששיחק בברצלונה ובפריז סן ז'רמן, עוזב לראשונה את הכדורגל האירופי לטובת ליגת הכדורגל האמריקאית. הפרעוש ישמש כשגריר למונדיאל 2026 וצפוי לקבל כ-50 מיליון דולר בשנה.

מסי העניק ראיון לעיתונים הקטלאנים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" בו הסביר את הצעד המפתיע. "רציתי מאוד לחזור והתמלאתי בציפיות, אבל אחרי מה שחוויתי כשעזבתי, לא רציתי להיות שוב בסיטואציה דומה, ולחכות לראות מה קורה ולהפקיד את עתידי בידיים של מישהו אחר", נימק מסי.

"שמעתי שהם היו צריכים למכור שחקנים או להפחית להם את השכר, ולמען האמת לא רציתי לקחת אחריות על משהו כזה. קיבלתי החלטה לחתום באינטר מיאמי. העסקה עוד לא נסגרה ב-100%, עדיין נותרו כמה פרטים לסכם, אבל החלטנו להמשיך הלאה. אם לא חזרה לברצלונה, רציתי לעזוב את אירופה, לצאת מהפוקוס ולחשוב יותר על המשפחה שלי".

"רציתי לקחת את ההחלטה בעצמי, מתוך מחשבה על המשפחה שלי", המשיך הכוכב. "אמנם שמעתי שהליגה הספרדית אישרה הכל כדי שאחזור, עדיין היו צריכים לקרות עוד הרבה דברים. כבר האשימו אותי בהרבה דברים שקריים במהלך הקריירה שלי בברצלונה, וקצת התעייפתי. לא רציתי לעבור את זה שוב. גם כשעזבתי, הליגה התירה את הרישום שלי ובסוף זה לא יכול היה לצאת לפועל".

ליאו מסי במדי ברצלונה (צילום ארכיון: AP Photo/Joan Monfort, file)
ליאו מסי במדי ברצלונה (צילום ארכיון: AP Photo/Joan Monfort, file)

"נאלצתי אז לעבור לפריז מהרגע להירגע, ולחיות בבית מלון זמן רב, כשהילדים שלי צריכים ללכת לבית הספר", המשיר מסי והודה, "ברמה המשפחתית השנתיים האחרונות היו כל כך רעות, שלא נהניתי. היה לי חודש מדהים שבו זכיתי במונדיאל, אבל חוץ מזה היה לי קשה. אני רוצה לחזור ליהנות עם המשפחה שלי, לכן החלטתי כך. אחרי שזכיתי בהכל, רציתי שקט. המשפחה שלי ואני מעולם לא רצינו לעזוב את ברצלונה, הם היו מלאי תקווה לחזור, אבל גם מתלהבים מהשינוי שבדרך. הם כבר יותר מרגילים לפריז".

מסי הבהיר כמה פגעו בו חלק מהדיווחים בתקשורת: "כל כך הרבה דברים נאמרו, כל כך הרבה דברים הודלפו, כל כך הרבה שקרים נאמרו, אבל אני לא יכול לצאת ולהכחיש את כל מה שנאמר. אני רואה שיש הרבה עיתונאים שמספרים הרבה שקרים. ושום דבר לא קורה. למחרת שוב מספרים שקר נוסף, ושום דבר לא קורה".

ליונל מסי במדי פריז סן ז'רמן מול מכבי חיפה בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
ליונל מסי במדי פריז סן ז'רמן מול מכבי חיפה בליגת האלופות (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

"כן, היו הרבה דברים שהפריעו לי, למשל כשדיברו הרבה על המשפחה שלי, שאמרו שלבן שלי היה רע, כשזה היה הפוך", הוסיף. "הילדים שלי לא רוצים לעזוב בגלל חוסר הסתגלות שלהם. כשהם מתעסקים עם המשפחה שלי ומתחילים לדבר על דברים כאלה בלי לדעת כלום – זה מפריע לי קצת יותר מכל השקרים האחרים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!