דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר של 4.5% ומענקים לוותיקים: הסכם קיבוצי חדש נחתם במגדל

ההסכם יהיה בתוקף עד סוף 2026, וכולל גם הסדרת עבודה מהבית, הגדלה משמעותית של ההפרשות לקרן ההשתלמות והעלאת שכר המינימום בחברה

חתימת ההסכם הקיבוצי החדש במגדל (צילום: הסתדרות המעו"ף)
חתימת ההסכם הקיבוצי החדש במגדל (צילום: הסתדרות המעו"ף)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם קיבוצי חדש נחתם אתמול (ב') בחברת הביטוח מגדל בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה. ההסכם כולל בין היתר מענק מיוחד וחד-פעמי בגובה רבע משכורת לעובדים בוותק של שנה ומעלה, תוספות שכר משמעותיות בגובה של עד 4.5%, הסדרת עבודה מהבית, הגדלה משמעותית של ההפרשות לקרן ההשתלמות, העלאת שכר המינימום בחברה ועוד. ההסכם יהיה בתוקף עד סוף 2026.

ההסכם כולל אופציה להגדלת תקציב עליות השכר אם רווחי החברה יהיו גבוהים ביחס ליעדים. הישג מהותי נוסף הוא תוכנית חלוקת אופציות לנושאי משרה בארגון, אחרי יותר מעשור שבו הופסקה תוכנית כזו. הוסכם שמנכ"ל החברה ימשיך לפעול בשנים הקרובות להרחבת התוכנית למעגל נוסף של זכאים. הפסדי החברה בשנה שעברה מנעו חלוקת בונוס ומענק מיוחד.

עם זאת, במסגרת ההסכם, נקבע בונוס חד-פעמי לעובדים בשווי כולל של כ-10 מיליון שקלים. עוד נקבע שיוגדלו ההפקדות לקרן ההשתלמות, אף תוך פריצה של תקרת ההפקדה במודל חדשני, כך שחלק מההפרשה תכלול גם פיצוי מסוים בגין תשלום שווי המס.

ההסכם כולל גם הגדלה של תקציב הארוחות וההסעדה, שיינתן גם לעובדים מהבית, הרחבת ביטוח הבריאות לעובדי החברה, והגדלה של סכום ההחזר עבור חניה. עוד הוגדר מחדש גם שכר המינימום בחברה, שעלה באפריל מ-6,200 שקלים ל-6,500 שקלים, והחל ממאי 2025 יעמוד על 6,800 שקלים.

יו"ר ועד עובדי מגדל מודי גת כתב באגרת לעובדי החברה: "לאחר היריון ממושך עם צירים לא קלים ובזמנים מאתגרים, אני גאה לבשר על הולדתו של הסכם קיבוצי חדש במגדל – שכל כולו הישגים עבורכם. אני רוצה להודות מעומק לבי למוטי רוזנבוים שותפי למשא ומתן, לחברי היקרים בוועד העובדים שתמכו לאורך הדרך, להנהלת החברה ובפרט לסיגל קליינשטרן ולאלה בביץ' ממשאבי אנוש, וכמובן ובעיקר לכם עובדי מגדל, על אורך הרוח והגב שאתם נותנים לנו ושאיפשרו להגיע להישגים הללו".

בגיבוש ההסכם לקחו חלק בין היתר יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל; ראש חטיבת הביטוח בהסתדרות המעו"ף עידן אור; חברי ועד העובדים; מנכ"ל מגדל רונן אגסי; סמנכ"ל משאבי אנוש סיגל קליינשטרן; מנהלת משאבי אנוש אלה בביץ'; עו"ד כפיר זאב ועו"ד מירי מלכי מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות; עו"ד יעל שילוני וחני חורש מאגף הפנסיה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!