דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
18.9°תל אביב
  • 11.5°ירושלים
  • 18.9°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 18.4°אשדוד
  • 15.1°באר שבע
  • 19.3°אילת
  • 15.4°טבריה
  • 11.9°צפת
  • 16.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורסל פרסמה את הסגל הסופי ליורובאסקט: "רוצות לעשות היסטוריה"

ליאור גרזון, שנפצעה במשחק אימון, תהיה לבסוף חלק מהסגל | הנבחרת תפתח מול בלגיה ביום חמישי | הקפטנית עדן רוטברג אמרה במסיבת העיתונאים: "חלום שמתגשם לשחק בפני הקהל שלנו, נעשה הכל כדי לנצח בכל משחק"

דניאל רבר במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל בישראל)
דניאל רבר במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הסגל הסופי של נבחרת הנשים ליורובאסקט שייפתח ביום חמישי בתל אביב, פורסם הערב (שלישי). ליאור גרזון בת ה-21, שנפצעה במהלך ההכנה במשחק אימון בסלובקיה, תהיה לבסוף חלק מהסגל. גרזון, שמשחקת בליגת המכללות במדי אוקלהומה סטייט היא קלעית שלוש מצויינת, שיכולה לרווח את המשחק של הנבחרת. היא תשחק לצד אחותה הצעירה ירדן, שגם היא חלק מהסגל.

הסגל המלא: עדן רוטברג, דניאל קארש, גילי אייזנר, אליסה בארון, צליל וטורי, ירדן גרזון, טל סהר, ליאור גרזון, עדן ציפל, ג'ני סימס, דניאל רבר ואלכס כהן.

"יש לנו חבורה של שחקניות עם הרבה מוטיבציה"

במסיבת העיתונאים שנערכה הערב התייחס מאמן הנבחרת, שרון דרוקר, לצירופה של גרזון: "לצערנו היא נפצעה לפני שלושה שבועות וזה לא היה משהו קל. כל הצוות הרפואי שלנו היה על הסיפור הזה, היא רוצה להיות חלק מהנבחרת וביורובאסקט והיא עשתה את כל מה שאפשר כדי להיות על הרגליים. אנחנו נצטרך לראות יום אחרי יום איך היא יכולה לתפקד, רשמנו אותה כרגע וברגע שהיא תהיה מוכנה לשחק היא תהיה איתנו במקסימום דקות שהיא יכולה".

דרוקר תיאר את הצפייה מהנבחרת באליפות: "באנו במטרה לעשות משהו מיוחד. יש לנו חבורה של שחקניות עם הרבה מוטיבציה, לא ראיתי הרבה פעמים כזו תשוקה לשחק ולהוכיח. בשביל כל האוהדים שיבואו ויראו את הנבחרת שלנו, המטרה היא שהם יראו לב, שהן נותנות את המקסימום והרבה גאווה".

המאמן התייחס לבלגיה, מולה תפתח ישראל את הטורניר: "המקום שני באירופה, אנחנו נותנים להן את כל הכבוד כי הן הרוויחו אותו, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אנחנו יכולים להתחרות מול רמה בינונית כרגע ובלגיה היא רמה גבוהה. זה אתגר וננסה לקחת אותו".

"לבלגיה אין הרבה חסרונות, ננסה למצוא משהו וננסה לתקוף נכון וכמו בכל משחק צריכים מינימום איבודי כדור ואחוזים טובים בקליעה", הוסיף המאמן הלאומי. "נצטרך להביא משהו מיוחד, אם זה השיטה, הלב, אספקטים בהגנה. זה מה שננסה לעשות".

עדן רוטברג במדי נבחרת ישראל נשים בכדורסל מול גרמניה (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)
עדן רוטברג במדי נבחרת ישראל נשים בכדורסל מול גרמניה (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)

הקפטנית, עדן רוטברג, התייחסה לאליפות שתיפתח בישראל: "אנחנו מאוד מתרגשות, זה חלום שמתגשם לשחק פה בפני הקהל שלנו והמשפחות שלנו. זה כבוד גדול ואנחנו רוצות לנצח".

"נבוא לכל משחק כדי לנצח ובלגיה היא המטרה הראשונה", הוסיפה רוטברג. "היא סיימה במקום השני באירופה ואנחנו נותנות לה הרבה כבוד, אבל אנחנו צריכות להתרכז בעצמנו, לעשות את הכי טוב שלנו. אנחנו עובדות קשה מאוד לא רק בחודש האחרון אלא בכלל בשנה וחצי האחרונות. אנחנו רוצות לעשות היסטוריה, כולם כאן בישראל מאחורינו. אנחנו רוצות לעשות את הכל כדי לנצח כל משחק".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!