דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
19.9°תל אביב
  • 12.0°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 17.7°חיפה
  • 20.5°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 13.4°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אחרי מהפך דרמטי: נבחרת ישראל ניצחה 1:2 את בלארוס במוקדמות היורו

שחקניו של אלון חזן נקלעו לפיגור במחצית הראשונה, אך הצליחו להשוות מפנדל של וייסמן (85) והפכה את התוצאה עם בעיטה של גלוך (90+1) מנקודת הקרן | ישראל עלתה למקום השלישי בבית ותארח ביום שני את אנדורה באצטדיון טדי

ליאל עבדה במדי נבחרת ישראל מול בלארוס במוקדמות יורו 2024 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאל עבדה במדי נבחרת ישראל מול בלארוס במוקדמות יורו 2024 (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורגל ניצחה 1:2 את בלארוס במסגרת המחזור השלישי של בית ו' במוקדמות יורו 2024. שחקניו של אלון חזן נקלעו לפיגור במחצית הראשונה משער של אבונג (16), אך הצליחו להשוות מפנדל של שון וייסמן (85) והפכה את התוצאה עם בעיטה של אוסקר גלוך (90+1) מנקודת הקרן. זהו הניצחון הראשון של ישראל בקמפיין, בעקבותיו הנבחרת של אלון חזן עלתה למקום השלישי בבית.

המשחק נערך בהונגריה בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. למרות פתיחה טובה של ישראל, דווקא מקס אבונג (16) ניצל חור בהגנה הישראלית וכבש את היתרון הבלארוסי. השחקנים של חזן המשיכו ללחוץ והגיעו להזדמנויות נוספות של סולומון ואבו פאני שהיו קרובים לכבוש, אך ירדו בפיגור 1:0 במחצית.

חזן הכניס במחצית השנייה את שון וייסמן, דולב חזיזה ואוסקר גלוך על מנת להשיג את השוויון המיוחל, אבל למרות לחץ על השער של המארחת, הניסיונות הישראליים לא תורגמו לשער.

בדקה ה-74 ישראל חגגה שער, אבל פגיעה של וייסמן ברגלו של הקפטן הבלארוסי, פוליטיביץ', גרמה לשופטי ה-VAR לקרוא לשופט הראשי שבחר לפסול את השוויון הישראלי. כעבור 8 דקות, גבי קניקובסקי שעלה מהספסל הוכשל ברחבה ושון וייסמן כבש את השוויון מהנקודה הלבנה (85). בתוספת הזמן (90+1) גלוך סובב בעיטה מנקודת הקרן, הפתיע את השוער הבלארוסי והפך את התוצאה.

הרכבים

ישראל: עומרי גלזר; אלי דסה (שגיב יחזקאל, 78'), אופיר דוידזאדה, שון גולדברג, רז שלמה; מוחמד אבו פאני, רמזי ספורי (אוסקר גלוך, 57'), דור פרץ (גבי קניקובסקי, 66'); ליאל עבדה (דולב חזיזה, 46'), תאי בריבו (שון וייסמן, 46'), מנור סולומון.

בלארוס: סרגיי איגנטוביץ'; אלכסנדר סליאבה (יבגני יבלונסקי, 57'), דניס פוליאקוב, סרגיי פוליטביץ'; רומן יוספצ'וק, ארטיום ביקוב, יורי קבאלוב, קיריל קפלנקו (ולדיסלב קילמוביץ', 78'), קיריל פיאצ'נין; ולדיסלב מורוזוב (איבן בכר, 46'), מקס אבונג (מקס סביצקי, 78').

ישראל תארח ביום שני את אנדורה באצטדיון טדי, למשחק במסגרת המחזור הרביעי של המוקדמות. בהתאחדות נמצאים בדריכות בעקבות האיומים של אוהדי בית"ר ירושלים והודיעו על הפסקה במכירת הכרטיסים, בעקבות רכישה מסיבית מאז פרסום פסק הדין של בית"ר. המכירה צפויה להתחדש רק ביום ראשון, לאחר שהתקיים דיון בשיתוף שר התרבות והספורט והשר לביטחון לאומי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!