דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
24.0°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 21.4°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

קרן השתלמות והגדלת שכר הבסיס: הסכם קיבוצי חדש ל-400 עובדי "אגד הסעים"

עובדי החברה יהנו מההסכם עד דצמבר 2025, והוא יחול על על נהגי "שאטלים" בחברה | יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "ההסכם מחזק משמעותית את הענף ואת עובדיו, ואני מקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו"

חתימה על הסכם קיבוצי בחברת אגד הסעים (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימה על הסכם קיבוצי בחברת אגד הסעים (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת "אגד הסעים" וועד העובדים בחברה, חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי ל-400 נהגי החברה, שתוקפו עד ל-31 בדצמבר 2025.

ההסכם מעגן שורה של הסכמות חדשות שמשפרות את זכויות העובדים. במסגרתו הוגדל שכר הבסיס של העובדים, וסוכם על הפרשות לקרן ההשתלמות של הנהגים החל מיום עבודתם הראשון בחברה. עוד סוכם בין הצדדים, כי על נהגים המועסקים בקווי הזנה בחברה ("שאטלים") יחולו כלל ההסכמים הקיבוציים שחלים על נהגי החברה, החל ממועד קליטתם.

"אגד הסעים" הינה חברת בת בבעלות אגד, המתמחה בשירותי הסעה פרטיים לחברות, ארגונים ופרטיים, המותאמת אישית לפי צורכי הלקוחות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: "מדובר בהסכם המיטיב ומשפר את תנאי ההעסקה של הנהגים במגוון רחב של נושאים כלכליים ותעסוקתיים. ההסכם מחזק משמעותית את הענף ואת עובדיו, ואני מקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו. נמשיך להוביל את תנאי השכר וההעסקה בתחבורה הציבורית כפי שעשינו בכל החברות המאוגדות אצלנו".

מנכ"ל  איגוד עובדי התחבורה עו"ד רועי בליטנטל: "איגוד עובדי התחבורה ממשיך לפעול ולהביא בשורות לעובדים המאוגדים בכלל, ולנהגי האוטובוס בפרט. אני מברך את הצדדים על הגעה להסכם שמיטיב עם העובדים והחברה כאחד. הסכם זה שוב מוכיח את החשיבות והתרומה של איגוד עובדי התחבורה כאיגוד הגדול ביותר והמקצועי ביותר הפועל למען קידום העובדים ושיפור תנאיהם וזכויותיהם".

מנהלת חטיבת חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד טלי גרינברג: "לאחר ניהול מו"מ הגענו להסכם המיטיב עם אוכלוסיית הנהגים בענף ההיסעים הפרטיים ומשפר את שכרם ואת תנאי העסקתם".

יו"ר ועד עובדי חברת אגד הסעים, שמחה להב: "שמח על הסכם נוסף וטוב לנהגי אגד הסעים. אני מודה לאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על הסיוע והליווי הצמוד אשר הובילו לחתימה על הסכם מוביל בענף ההיסעים הפרטיים".

במשא ומתן לגיבוש ההסכם לקחו חלק מטעם ההסתדרות גם מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית לשעבר ומנהלת חטיבת אל על בהווה ענבל סופרו; היועצת המשפטית לאיגוד עובדי התחבורה – עו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד אלעד מורג וחברי הוועד. הנהלת החברה יוצגה על-ידי: מנכ"ל אגד היסעים צביקי אורן; סמנכ"לית משאבי אנוש אורית קמרי; סמנכ"לית הכספים באגד הסעים עדי בירמן בן-דוד; סמנכ"ל תפעול ותנועה מוהנד סעדי והיועץ המשפטי לחברה עו"ד ינקי מלישקביץ ממשרד נחום פיינברג.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!