דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית זהב לגפן פרימו וארד לתמר מלכה בגרנד סלאם מונגוליה בג'ודו

פרימו (עד 52 ק"ג) ניצחה בגמר את אמדין בושארד הצרפתייה, סגנית האלופה האולימפית | מלכה (עד 48 ק"ג) ניצחה באיפון את חברתה לנבחרת הישראלית, שירה ראשוני

גפן פרימו (משמאל), תמר מלכה והמאמן שני הרשקו על המדליות בגרנד סלאם מונגוליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
גפן פרימו (משמאל), תמר מלכה והמאמן שני הרשקו על המדליות בגרנד סלאם מונגוליה (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

גפן פרימו זכתה היום (שישי) במדליית זהב ותמר מלכה בארד, בגרנד סלאם אולנבאטר, מונגוליה בג'ודו. פרימו ניצחה בגמר את אמדין בושארד הצרפתייה. מלכה ניצחה באיפון את חברתה לנבחרת הישראלית, שירה ראשוני.

פרימו (עד 52 ק"ג) גברה בדרך על יריבות מקוריאה ומונגוליה ובחצי הגמר גברה  באיפון על דיורה קלדיורובה מאוזבקיסטאן, אלופת העולם המכהנת. בגמר, פגשה את אמדין בושארד הצרפתייה, סגנית האלופה האולימפית מטוקיו 2020 וניצחה בווזארי.

גפן פרימו עם מדליית הזהב בגרנד סלאם מונגוליה (צילום: איגוד הג'ודו הישראלי)
גפן פרימו עם מדליית הזהב בגרנד סלאם מונגוליה (צילום: איגוד הג'ודו הישראלי)

גפן פרימו: "אני שמחה מאוד לסיים את היום עם מדלית זהב, המדליה היא בזכות עבודה קשה ומשותפת של ושל הצוות שמלווה אותי בראשותו של שני הרשקו-עידו בר, צ׳ארלס צ׳יבנה, ברנרדו ברקן והמועדון שלי מיטב נתניה. אמשיך לעבוד קשה לעבר המטרות הבאות".

תמר מלכה (עד 48 ק"ג) מלכה פתחה את יום הקרבות שלה עם ניצחון באיפון על ליילה אלייבה האזרית באיפון והמשיכה עם ניצחון נוסף באיפון, על קטרינה טאנצר מאוסטריה. ברבע הגמר הפסידה הג'ודוקא הישראלית לסבינה גיליאזובה הרוסייהבווזארי, משם המשיכה לבית הניחומים וגברה על יאונז'ו או מדרום קוריאה באיפון.

תמר מלכה (בחול) בקרב חצי הגמר בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
תמר מלכה (בחול) בקרב חצי הגמר בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

שירה ראשוני הפסידה בחצי הגמר להיקארי יושיאוקה היפנית. בקרב המכריע ניצחה מלכה את ראשוני באיפון וזכתה במדליית הארד. תמנע נלסון לוי הפסידה בשלב מוקדם בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג.

תמר מלכה: "אני מאושרת מאוד על הזכייה במדליית הארד, זו הפעם השנייה שאני זוכה במדליה בגרנד סלאם וזה מרגש אפילו יותר מהפעם הראשונה. אני מאוד שמחה שהעבודה הקשה והמחוייבות מביאות אותי להישגים. אני רוצה להודות לכל הצוות שמלווה אותי בראשותו של שני הרשקו, המאמנים עידו בר, צ’ארלס ציבאנה הפיזיו ברנרדו ברקן ולכל שאר הצוות".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: ״אני כל כך גאה בספורטאיות ובצוות שלצידי. סיימנו את אליפות העולם בצורה היסטורית, היה ברור לי, לצוות ולספורטאיות שזו בסך הכל עוד תחנה בדרך ואנחנו יכולים וצריכים לחזור לאימונים ובמחוייבות לקראת המטרות הבאות"

"זה לא מובן מאליו שביום התחרויות הראשון זכינו בשתי מדליות כשאחת מהן מדלית זהב של גפן פרימו", המשיך הרשקו. "אני מאוד גאה בתמר ובגפן שאחרי אליפות עולם פחות מוצלחת מצאו את הדרך לזכייה במדליה. רוצה להודות לאיגוד הג׳ודו בראשות משה פונטי על התמיכה בספורטאיות הנבחרת ובצוות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!