דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי ט' באייר תשפ"ד 17.05.24
24.0°תל אביב
  • 22.4°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 22.2°באר שבע
  • 26.5°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

יורו עד גיל 21: נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לאנגליה

שערים של גורדון (15) בנגיחה וסמית' רואו (68) העניקו לאנגלים ניצחון שני בשלב הבתים על חשבון הנבחרת של גיא לוזון | ישראל תפגוש ביום רביעי את צ'כיה, שהפתיעה את גרמניה 1:2, וחייבת ניצחון כדי להשאיר סיכוי לעלות לרבע הגמר

אוסקר גלוך במדי נבחרת ישראל מול אנגליה ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
אוסקר גלוך במדי נבחרת ישראל מול אנגליה ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל הפסידה הערב (ראשון) לאנגליה בחזור השני של שלב הבתים ביורו עד גיל 21. גורדון (15) בנגיחה וסמית' רואו (68) כבשו לנבחרת שלושת האריות. 5,106 צופים באצטדיון ראמז שנגליה בקוטאיסי. ישראל תפגוש ביום רביעי את צ'כיה, שהפתיעה את גרמניה 1:2, והבטיחה מצב בו השחקנים בכחול-לבן חייבים ניצחון במחזור הסיום על מנת להשאיר סיכוי להעפלה.

חניכיו של גיא לוזון הגיעה למשחק אחרי התיקו 1:1 נגד אלופת אירופה גרמניה במחזור הפתיחה. הנבחרת נאלצה להסתדר ללא עדן קארצב שהורחק במשחק הקודם. אוסקר גלוך שנפצע והחולף, פתח בהרכב. האנגלים הגיעו אחרי ה-0:2 על צ'כיה במחזור הפתיחה. הסגל עמוס הכוכבים כולל את נוני מדואקה מצ'לסי, אנתוני גורדון מניוקאסל וקרטיס ג'ונס מליברפול.

הרכבים

ישראל: דניאל פרץ, כרם ג'אבר, סתיו למקין, גיל כהן, רוי רביבו, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי (יואב הופמייסטר, 59), הישאם לאיוס (עידן טוקלומטי, 59), אוסקר גלוך, ענאן חלאילי (עילאי חג'ג', 46), דור תורג'מן (עוז בילו, 76).

אנגליה: ג'יימס טראפורד, ג'יימס גארנר, טיילור הרווד-בליס, לוי קולוויל, בן ג'ונסון, אנחל גומס (אוליבר סקיפ, 70), קרטיס ג'ונס, אמיל סמית' רואו (הארווי אליוט, 70), נוני מדואקה (קול פאלמר, 61), מורגן גיבס-ווייט (ג'ייקוב ראמזי, 79), אנתוני גורדון (קמרון ארצ'ר, 61).

מהלך המשחק

בדקה ה-4 מהלך קבוצתי של הנבחרת האנגלית הסתיים בבעיטה של אמיל סמית' רואו לרשת של דניאל פרץ, אבל הקוון הרים את הדגל והשער של האנגלים נפסל. פריצה של מורגן גיבס-ווייט באגף שמאל בדקה ה-15 הסתיימה בהרמה שלו לאנתוני גורדון ושחקן הכנף של ניוקאסל נגח את היתרון של האנגלים, 0:1.

עמרי גנדלמן במדי נבחרת ישראל מול אנגליה ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
עמרי גנדלמן במדי נבחרת ישראל מול אנגליה ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בדקה ה-42 רוי רביבו מצא את דור תורג'מן ברחבה, אבל החלוץ נגח רחוק מהמסגרת האנגלית. כעבור 4 דקות, איתן אזולאי סובב בכדור חופשי בעיטה לפינה הקרובה של ג'יימס טראפורד, השוער האנגלי ירד טוב והדף עם השריקה למחצית.

בדקה ה-66 כדור עומק מסוכן של אוסקר גלוך הסתובב לרחבה האנגלית, אך לא הייתה אף רגל מסיימת לדחוק לשער האנגלי. כעבור 2 דקות, פריצה של סמית' רואו דרך מרכז המגרש הסתיימה בבעיטה של קשר ארסנל מחוץ לרחבה נכנסה לרשת של פרץ, 0:2 לאנגליה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!