דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
19.0°תל אביב
  • 13.5°ירושלים
  • 19.0°תל אביב
  • 18.2°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 16.3°באר שבע
  • 23.5°אילת
  • 18.5°טבריה
  • 12.0°צפת
  • 18.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

העלאה בשכר הנהגים ובדמי האש"ל: הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההסעות מאיה-תור

ההסכם ישפר משמעותית את תנאי העבודה של 280 הנהגים שעובדים בחברה שמתמחה בהסעות לתלמידים, מוסדות וטיולים | יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "ההסכם מחזק את הנהגים – כלכלית ותעסוקתית"

מעמד חתימת ההסכם "מאיה תור" (צילום: דוברות ההסתדרות)
מעמד חתימת ההסכם "מאיה תור" (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, נציגות העובדים וההנהלה חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיסעים "מאיה תור". ההסכם שיחול על 280 נהגי החברה ישפר משמעותית את תנאי העבודה בחברה שמתמחה בהסעות לתלמידים, מוסדות וטיולים.

ההסכם, שיהיה בתוקף בשנה וחצי הקרובות, יעלה את שכר הנהגים, יעניק תמריצים שונים וישפר את דמי האש"ל. בנוסף לכך הוסכם על מנגנון יישוב חילוקי דעות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ברצוני לברך על ההסכם המוגמר שמחזק את תנאי ההעסקה של הנהגים – הן כלכלית והן תעסוקתית. ההסכם מחזק משמעותית את הענף ואת עובדיו, ומייצר קרקע פורייה לשיתוף פעולה ולהמשך עבודה שנים קדימה. הסכם זה מוכיח את החשיבות של העבודה המאוגדת בשיפור חיזוק מעמדו של העובד ואני כולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו".

מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה, עו"ד רועי בליטנטל: "איגוד עובדי התחבורה שמח על הצטרפותם של נהגי מאיה תור למשפחה האיגוד, ומשוכנעים כי שני הצדדים יפיקו ערך רב מיחסי העבודה הקיבוציים בחברה, ומההסכם המצוין אליו הגיעו הצדדים המיטיב עם העובדים והחברה כאחד".

מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית באיגוד, עו"ד טלי גרינברג: "לאחר ניהול מו"מ ממושך הגענו להסכם קיבוצי ראשון בחברת מאיה תור. ההסכם מיטיב עם אוכלוסיית הנהגים ומשפר את שכרם ואת תנאי העסקתם. אני מברכת על ההסכם ומאחלת לנו המשך יחסי עבודה מצוינים למען ציבור העובדים והחברה כאחד".

יו"ר ועד עובדי חברת מאיה תור, ראובן עמירה: "שמח על ההסכם הקיבוצי הראשון בחברת מאיה-תור. אני מודה לאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על הסיוע והליווי הצמוד לכל אורך הדרך, אשר הובילו לחתימה על הסכם ראשון מצוין בחברה".

המשא ומתן לגיבוש ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על-ידי: מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית – עו"ד טלי גרינברג; מנהלת חטיבת ההיסעים הפרטיים וההובלה היבשתית לשעבר ומנהלת חטיבת אל על בהווה – ענבל סופרו; היועצת המשפטית לאיגוד עובדי התחבורה – עו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד אלעד מורג; יו"ר ועד "מאיה תור"– ראובן עמירה.
הנהלת החברה יוצגה על-ידי: מנכ"ל מאיה תור – יועד סרוסי; משנה למנכ"ל מאיה תור – לירן בנחמו סרוסי; והיועצת המשפטית לחברה – עו"ד דנה כהן ממשרד פירון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!