דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
14.9°תל אביב
  • 11.3°ירושלים
  • 14.9°תל אביב
  • 16.5°חיפה
  • 14.6°אשדוד
  • 12.9°באר שבע
  • 18.2°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 11.7°צפת
  • 13.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הישג מרשים: נבחרת העתודה בכדורסל ניצחה את גרמניה ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה

הנבחרת של אלעד חסין הרשימה עם 64:75 ברבע גמר אליפות אירופה | הנבחרת תשחק מול בלגיה בשלב 4 הגדולות שיתקיים בשבת | מצטיין המשחק רון ציפר: "שמחים מאוד, אבל יש לנו עוד משימה חשובה, ניתן הכל"

שחקני נבחרת העתודה בכדורסל חוגגים את הניצחון על גרמניה ברבע גמר אליפות אירופה 2023 (צילום: Fiba.com)
שחקני נבחרת העתודה בכדורסל חוגגים את הניצחון על גרמניה ברבע גמר אליפות אירופה 2023 (צילום: Fiba.com)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת העתודה בכדורסל ניצחה היום (חמישי) את גרמניה 64:75 ברבע גמר אליפות אירופה החגיגה ועלתה לחצי הגמר. יובל לוין ורון ציפר בלטו במשחק נהדר של הכחולים-לבנים. כזכור, הנבחרת עלתה אתמול לרבע הגמר אחרי ניצחון על ספרד החזקה. מי שתפגוש את ישראל בשלב הבא היא בלגיה, שהפתיעה את ליטא.

ישראל פתחה טוב ובמיוחד יובל לוין שב-4 הדקות הראשונות צלף 7 נקודות בדרך ליתרון 6:11 לנבחרת שלנו אבל פסק זמן של הגרמנים הרגיע את ישראל ושלח את גרמניה לריצה שהסתיימה ביתרון 15:16 בסיום הרבע הראשון. דני וולף התעורר ברבע השני ועם מספר מהלכים יוצאים מהכלל הוליך את ישראל ליתרון, גם שלשה של יובל לוין שהגיע לדו ספרתי מוקדם במשחק עזרה לנבחרת שלנו לרדת ביתרון 25:31 בסיום המחצית הראשונה.

נעם יעקב במדינבחרת העתודה של ישראל בכדורסל מול גרמניה, באליפות אירופה 2023 (צילום: Fiba.com)
נעם יעקב במדי
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל מול גרמניה, באליפות אירופה 2023 (צילום: Fiba.com)

ישראל פתחה יוצא מהכלל את הרבע השלישי, וולף באסיסט לציפר ושלשה של יובל לוין העלתה את היתרון שלנו עד 30:40 אחרי 3 דקות. ציפר איפס את היד ועם שתי שלשות קבע כבר 14 הפרש, מיד לאחר מכן שלשה של וולף ומהלך אלי-אופ שלו עם נועם יעקב קבעו 18 הפרש, יתרון השיא. הרבע הסתיים ביתרון 41:56 לישראל. ישראל השכילה לשמור על ההפרש הדו ספרתי לאורך הרבע האחרון, ציפר ונועם יעקב המשיכו להיות נהדרים בהתקפה, ההפרש הגיע על 19 וישראל חגגה עליה לחצי הגמר עם ניצחון 64:75.

קלעו לישראל: רון ציפר 23, יובל לוין 18, דניאל וולף 16 (10 ריב'), נועם יעקב 13 (10 אס', 6 ריב'), אופק גול 3, עידו הראל 2.

"אנחנו שני משחקים מלעשות משהו מטורף"

המאמן אלעד חסין: "אנחנו נלך משחק אחר משחק ונישאר צנועים, זו נבחרת שאמרתי לפני הקמפיין שלא שיחקה הרבה. רוב הסגל לא שיחק הרבה ואנחנו מגיעים כאנדרדוג כמעט לכל המשחקים. אנחנו שני משחקים מלעשות משהו מטורף. ניראה מי היריבה ונתעסק בחצי גמר".

"זה התחיל במשחקי הכנה מול ספרד, צרפת וליטא. היינו ממש טובים בשני הראשונים והפסדנו בסוף. ואז הגיע המשחק מול טורקיה שראינו את הפוטנציאל, ואז בשניים אחריהם ראינו את הצד האפל שלנו", הוסיף חסין. "כשאתה מנצח את ספרד וכולם פה מדברים על המשחק הזה, אז משתחרר אצלך משהו וראיתי את זה בקבלת ההחלטות בזריקות ובביחד".

מצטיין המשחק רון ציפר אמר: "שמחים מאוד על הניצחון אבל יש לנו עוד משימה חשובה, אנחנו ניתן הכל".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!