דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
23.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 23.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 34.3°אילת
  • 27.2°טבריה
  • 22.8°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית זהב לגולשת הרוח שרון קנטור בתחרות הקדם אולימפית: "אין יותר מתוק מזה"

קנטור סיימה את השלב המוקדמות של התחרות במקום הראשון והעפילה ישירות לשיוט הגמר, אותו ניצחה בדרך לזהב | שחר צוברי, מאמן נבחרת הנשים: "היא נתנה פה שיוט מדהים ותחרות מעולה" | תום ראובני סיים במקום ה-8 בגברים

שרון קונטור זוכה בתחרות הקדם אולימפית בגלישת רוח (צילום: WORLD SAILING)
שרון קונטור זוכה בתחרות הקדם אולימפית בגלישת רוח (צילום: WORLD SAILING)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שרון קנטור זכתה היום (ראשון) במדליית הזהב בתחרות הקדם אולימפית בשייט במארסיי, צרפת. קנטור סיימה את השלב המוקדמות של התחרות במקום הראשון והעפילה ישירות לשיוט הגמר, שאותו ניצחה בדרך לזהב. תום ראובני סיים במקום ה-8 בגברים.

קנטור מקבעת היום את מעמדה כגולשת הרוח המובילה בנבחרת של המאמן הלאומי שחר צוברי, כאשר היא מנצחת את התחרות הקדם אולימפית במרסיי, החזרה הגנרלית למשחקים האולימפיים, שיתקיימו בשנה הבאה באותו אתר.

גולשת הרוח שרון קנטור בתחרות הקדם אולימפית (צילום: iq foil class)
גולשת הרוח שרון קנטור בתחרות הקדם אולימפית (צילום: iq foil class)

בגמר פגשה קנטור את אמה ווילסון מבריטניה ושרה וונקס מהולנד. הזינוק בגמר היה של ווילסון, שהובילה במצוף הראשון, כאשר קנטור מיד אחריה. תמרון חכם ובחירת קו מוצלחת הובילו את קנטור אל ההובלה, כאשר ווילסון רודפת אחריה. כל שנותר לקנטור היה לשמור שלא לעשות טעויות עד לקו הסיום וזאת אכן היא עשתה והבטיחה לעצמה את מדליית הזהב בתחרות היוקרתית.

"אין יותר מתוק מזה", אמרה קנטור בחיוך, כאשר יצאה מהמים. "בתחילת הגמר אמה עוד הובילה עלי, אבל עבדתי כל כך חזק במלאה והצלחתי לעקוף אותה. כל הכבוד לכל המתחרות פה על הרמה הגבוהה ואני מחכה לפגוש את כולכן לסיבוב נוסף, עוד שלושה שבועות באליפות העולם".

שחר צוברי, מאמן נבחרת הנשים התחבק עם חניכתו על סירת המאמן. "היא נתנה פה שיוט מדהים ובכלל תחרות מעולה. שרון לא ויתרה לרגע, וכיוונה כל הזמן למקום הראשון ומגיע לה כל הכבוד על ההישג הזה", אמר המאמן. "השגנו בדיוק מה שאמרנו שנשיג, הבטחת מדליה עוד אתמול וזהב היום אין ספק שההישג הזה מביא אותנו לאליפות העולם בעוד שלושה שבועות עם רוח גבית, לכל הנבחרת".

אצל הגברים סיים תום ראובני את התחרות במקום השמיני הכללי. ראובני התחיל בתחרות בשבוע שעבר בצורה לא טובה, עם שתי פסילות, שמיקמו אותו בתחתית הדירוג. הגולש הישראלי הפגין הרבה אופי ולא נתן לפתיחה החלשה לייאש אותו ויום אחר יום הצליח להתקדם בדירוג, עד שסיים את המוקדמות במקום החמישי, מה שהעניק לו את הכרטיס לרבע גמר שיוטי המדליות.

ראובני יצא לדרך ברבע הגמר, כאשר הוא יודע שעל מנת להתקדם בתחרות הוא נדרש להיות אחד משני הראשונים מתוך שבעת הגולשים. השיוט יצא לדרך עם החזרה כללית של הגולשים, בגלל זינוק מוקדם של שניים, שנפסלו מהתחרות וכעת בין ראובני לחצי הגמר עמדו רק ארבעה מתחרים. הזינוק השני היה נקי, אך ראובני לא הצליח להתמקם בהובלה, סיים חמישי ובכך התמקם במקום השמיני הכללי בתחרות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!