אריאל בבג'נוב ומשרד ירון–שמעוני–שחם הודו בעבירה של מעשה פזיזות ורשלנות בהקשר של התמוטטות תקרת חניון הברזל ברמת החייל בשנת 2016 שהביאה למותם של שישה עובדים ולפציעתם של 20. המשפט בעניינם של שני הנאשמים העיקריים הנוספים בפרשה, חנוך צחר ומשרד מילר, שנבל, צחר ושות', ממשיך להתנהל.
חברת שחם נשכרה על ידי אחוזת החוף, תאגיד עירוני של עיריית תל אביב, לביצוע תכנון מקדמי של החניון. חברת צחר נשכרה על ידי קבלנית הביצוע דניה סיבוס לתכנון ולפיקוח על בניית הקונסטרוקציה בחניון.
כתב האישום מייחס לצחר, אשר היה המתכנן הראשי ותכנן את תקרת החניון, תכנון שונה באופן מהותי ממהתכנון המקדמי שנעשה בחברת שחם. הוא מואשם בכך שלא ערך כלל חישובים לבדיקת חדירה של תקרת חניון הברזל בתוכנה הממוחשבת לאנליזה של מבחנים בה השתמש, לא נתן דעתו לכך שבתקרה שתכנן נדרש פתרון קונסטרוקטיבי, וסטה בצורה גסה מהסטנדרט הזהירות המתחייב – וזאת על רקע תמריץ כלכלי.
התוכניות ההנדסיות של החניון הועברו, בהתאם לדרישות התכנון של המכרז לחברת שחם, שנדרשה לוודא את התכנון והמפרטים של הקבלן, לרבות את גיאומטריית התקרה ועקרונות תכנון השלד שלה. על משימה זו היה אמון בבנג'וב שהיה מהנדס בכיר בשחם. בבנג'וב הודה כי לא פנה מיוזמתו לאחוזות החוף או למנהל הפרוייקט על מנת לבדוק האם נדרשת בחינה של המבנה בהתייחס לתכנית שאושרה על ידו, בנובמבר 2014, ולא עקב בהמשך אחר התקדמות התכנון הקונסטרוקטיבי בפרויקט.
ב-5 בספטמבר 2016 קרסה תקרת החניון, שבועות ספורים לפני פתיחתו המתוכננת לקהל הרחב. בקריסה נהרגו אולג מישאלוב, אולג יעקובוב, רוסלן איסקוב, איעד מערוף, דאובשה מוחמד ודניס דיאנצו ונפצעו 20 עובדים נוספים.