דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 18.6°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 19.9°חיפה
  • 22.4°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 16.8°צפת
  • 23.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

ניצחון היסטורי לפיליפינים, קולומביה הרשימה ונורבגיה ממשיכה להסתבך

הנבחרת הקולומביאנית פתחה את הופעתה עם ניצחון מרשים 0:2 על קוריאה הדרומית | הפיליפינים ניצחה 0:1 על ניו זילנד וכבשה שער ראשון בתולדותיה בגביע העולם | שוויץ ונורבגיה נפרדו ב-0:0

  • הנבחרת הקולומביאנית פתחה את הופעתה עם ניצחון מרשים 0:2 על קוריאה הדרומית | הפיליפינים ניצחה 0:1 על ניו זילנד וכבשה שער ראשון בתולדותיה בגביע העולם | שוויץ ונורבגיה נפרדו ב-0:0
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

המחזור השני של שלב הבתים במונדיאל הנשים נפתח הבוקר (שלישי). לפני כן, קולומביה התוססת פתחה את הופעתה עם ניצחון מרשים 0:2 על קוריאה הדרומית. במסגרת בית א', הפיליפינים השיגה ניצחון היסטורי על ניו זילנד, שוויץ ונורבגיה נפרדו ב-0:0, שמסבך את הנבחרת הסקנדינבית.

המחזור השני יימשך מחר עם מפגש בין יפן וקוסטה ריקה (8:00), ספרד תנסה להמשיך את היכולת המרשימה ותפגוש את זמביה (10:30). קנדה תרצה להתאושש מהפתיחה המהוססת, מול נבחרת אירלנד (15:00).

קולומביה- קוריאה הדרומית 0:2

בדקה ה-30 התקפה של נבחרת קולומביה, בסיומה של ההתקפה הכדור הגיע למנואלה ואנגאס שבעטה מתוך הרחבה, הכדור פגע בידה של סאו-יאון שים ונשרק פנדל לזכות קולומביה. קטלינה אוסמה ניגשה לבעוט את הפנדל וקבעה יתרון מוצדק לזכות קולומביה. בדקה ה-39 לינדה קייסדו היהלום בת ה-18 של ריאל מדריד, פרצה באגף שמאל ובעטה מחוץ לרחבה, השוערת הקוריאנית הדפה לתוך לשערה. 

בדקה ה-78 קייסי פייר מקוריאה הדרומית נכנסה למשחק ובכך עשתה היסטוריה והפכה לשחקנית הצעירה אי פעם במונדיאל נשים או גברים. כאשר היא בת 16 ו-26 ימים. פייר האמריקאית, היא השחקנית הדרום קוריאנית הראשונה שלא נולדה במדינה. 

ניו זילנד – הפיליפינים 1:0

ניצחון היה מעלה את אחת משתי המארחות לשמינית הגמר, אך האורחת גנבה את ההצגה עם ניצחון היסטורי. סרינה בולדן כבשה בדקה ה-24 את השער היחיד בהתמודדות, וזהו היה השער הראשון בהיסטוריה של הפיליפינים במונדיאל (נשים או גברים) אחרי שבמשחקה הראשון נכנעה 2:0 לשוויץ.

שוויץ – נורבגיה 0:0

אחרי ההפסד המפתיע לניו זילנד, נורבגיה שעדיין לא מוצאת את עצמה בטורניר, השיגה נקודה ראשונה בגביע העולם בקרב האירופאי של בית א'. כעת היא תהיה חייבת ניצחון על הפיליפינים במחזור הנעילה כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. שוויץ תלויה בעצמה ומוליכה את הבית עם ארבע נקודות.

ספרד ויפן מכוונות לשמינית הגמר, קנדה מחפשת ניצחון

יום המשחקים מחר יפתח בשעה 8:00 עם יפן שמגיעה למחזור השני בבית ג', לאחר שהייתה אחת הנבחרות המרשימות בסיבוב הראשון. יפן תנסה להמשיך להרשים מול נבחרת קוסטה ריקה ולהבטיח כבר מחר את ההעפלה שלה לשלב הבא. מצד שני קוסטה ריקה תנסה לשכוח מהקריסה שהייתה לה מול ספרד ולהשיג נקודות ראשונות בטורניר.

בשעה 10:30 תעלה נבחרת ספרד למשחקה השני בטורניר. לפי סגל השחקניות, ספרד היא אחת המועמדות לזכייה באליפות. הנבחרת ניצחה בקלות את משחקה הראשון ותנסה להמשיך את המומנטום מול נבחרת זמביה. הנבחרת האפריקאית עם ההגנה חלשה תעלה למשחק עם השוערת השלישית שלה בעקבות פציעה והרחקה ותנסה להפתיע עם התקפות מתפרצות קטלניות.

אלכסיה פוטיאס במדי נבחרת ספרד מול קוסטה ריקה, במונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/John Kaufland)
אלכסיה פוטיאס במדי נבחרת ספרד מול קוסטה ריקה, במונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/John Kaufland)

יום המשחקים ינעל עם המשחק האחרון בשעה 15:00 בבית ב'. קנדה איבדה נקודות חשובות במשחקה הראשון בטורניר מול ניגריה העקשנית ותנסה להשיג ניצחון חשוב לפני המפגש מול המארחת אוסטרליה במחזור האחרון. אירלנד בהופעת הבכורה שלה בטורניר, תהיה חייבת את כוכבת ארסנל, קייטי מקייב במיטבה ולנסות להיות התקפיות יותר, אם היא רוצה לא להיות מודחת כבר במחזור הזה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!