דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי ח' באייר תשפ"ד 16.05.24
18.0°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 18.0°תל אביב
  • 18.0°חיפה
  • 17.5°אשדוד
  • 15.4°באר שבע
  • 18.9°אילת
  • 16.9°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 16.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הת-חדשות ניוזלטר יולי 2023

ימי חשיפה להסתדרות- הסתדרות עובדי המדינה מגיעה אליכם למקומות העבודה

איך אני יכולה לדעת מה הזכויות שלי? מי יכול להסביר לי למה אני זכאי? מה היתרונות בלהיות חבר הסתדרות? על כל אלה תוכלו ללמוד בימי החשיפה שמקיימת הסתדרות עובדי המדינה במקומות עבודה.

יום חשיפה להסתדרות עובדי המדינה. צילום: באדיבות הסתדרות עובדי המדינה
יום חשיפה להסתדרות עובדי המדינה. צילום: באדיבות הסתדרות עובדי המדינה

עם כניסתו לתפקיד, הגדיר עו"ד אופיר אלקלעי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה מטרה להגיע לכלל מקומות העבודה השייכים לאיגוד ולגעת בכל עובדת ועובד. כחלק מתוכנית זו וביוזמתו של אופיר החל מהלך של "ימי חשיפה להסתדרות עובדי המדינה" שמהווים נדבך נוסף של קשר של האיגוד עם השטח, בנוסף לסיורים שמתקיימים במרחבים השונים ולימי העיון והמפגשים.

ימים אלו מתנהלים בצורת "באזר של מידע", כשכל גוף מבין גופי הסמך מביא לעובדים את "מרכולתו" באמצעות דוכן עם דפי מידע, אפשרות רישום וכמובן – איך אפשר בלי – מתנות ממותגות. עמ"י, העמותות לקידום חברתי, קרן ההשתלמות וקרן העזרה ההדדית, בנק יהב – כולם פורסים עמדות ומקדישים זמן להסברה ולשיחות עם העובדים, תוך שהם מזמינים אותם להירשם ולהיחשף למידע, וכל זאת בשיתוף פעולה עם האגף להתאגדות עובדים ומקס.

יום החשיפה הראשון התקיים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, בהובלת חן קורקוס יו"ר הועד הידוע כאדם שיכול להזיז הרים. חברי הועד הקימו מתחם מכובד אליו הגיעו במהלך היום עובדים רבים בדירבונם של חן והצוות שלו. לאורך כל היום המתחם היה מלא מפה לפה בעובדות ובעובדים שהגיעו בהפסקות במהלך היום לשמוע ולקבל מידע.

מתגובות העובדות והעובדים עולה שרבים לא מכירים את מה שמגיע להם מבחינת זכויות והטבות,  וזו למעשה החשיבות של קיום ימי החשיפה האלה. הסתדרות עובדי המדינה משופעת בגופים שמטרתם לשפר ולהיטיב משמעותית את חיי העובד, ואלה גופים מוצלחים ואיכותיים, אבל לא מספיק מוכרים לכולם. ימי החשיפה יכולים לשנות את המצב בקרב העובדים שנגיע אליהם.

בעקבות יום החשיפה המוצלח, הוצאנו קריאה לכלל הוועדים וכלל מזכירי האיגוד במרחבי ההסתדרות לקיים ימים כאלה. היום במרכז הרפואי הלל יפה נחשף בעמודי הפייסבוק השונים ובהודעות וואטסאפ לעובדים, מה שהוביל למספר רב של פניות לקיים ימים דומים גם במקומות נוספים.

יום חשיפה להסתדרות עובדי המדינה. צילום: באדיבות הסתדרות עובדי המדינה
יום חשיפה להסתדרות עובדי המדינה. צילום: באדיבות הסתדרות עובדי המדינה

יום החשיפה התקיים בזכות אנשים רבים ובראשם עו"ד אופיר אלקלעי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה שיזם ודחף את עצם קיום היום. כמובן מרחב חדרה על אנשיו המצוינים – איציק יצחקי יו"ר המרחב, איש שמכיר את כלל העובדים, מקבל את כולם בחיוך וחיבוק ונותן לעובדים תחושה של בית ומשפחה, ואתי לוי מזכירת האיגוד המופלאה שעשתה ימים כלילות במרכז הרפואי להצלחת האירוע.

ככלל הורגשה בכל רגע חדוות העשייה של אנשי מרחב חדרה. היום הזה היה מלמד ומעשיר אבל גם מרחיב לב לדעת שאפשר בכוחות משותפים להביא בשורה ומידע לעובדים.

בצוות האיגוד אנחנו עובדים על מסקנות מהיום, וכבר בספטמבר 2023 מתוכננים מספר ימי חשיפה במספר מקומות בארץ במטרה להמשיך ולהגיע לעובדים, לתת מידע ולהציג את המיטב שיש להסתדרות עובדי המדינה לתת לכם העובדות והעובדים.

 

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!