דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 18.6°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 19.9°חיפה
  • 22.4°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 16.8°צפת
  • 23.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

יפן ניצחה 0:2 את קוסטה ריקה, ספרד הביסה את זמביה וקנדה עשתה מהפך מול אירלנד

יפן השיגה את הניצחון עם צמד שערים בשתי דקות | ספרד ממשיכה להרשים עם 0:5 מהדהד ושער שמיני בטורניר | קנדה התאוששה מהפתיחה המהוססת עם 1:2 | ארה"ב והולנד ייפגשו מחר (ה', 4:00) בשחזור של גמר מונדיאל 2019

  • יפן השיגה את הניצחון עם צמד שערים בשתי דקות | ספרד ממשיכה להרשים עם 0:5 מהדהד ושער שמיני בטורניר | קנדה התאוששה מהפתיחה המהוססת עם 1:2 | ארה"ב והולנד ייפגשו מחר (ה', 4:00) בשחזור של גמר מונדיאל 2019
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום המשחקים השביעי של שלב הבתים במונדיאל הנשים נפתח הבוקר (רביעי) עם ניצחון 0:2 של יפן על קוסטה ריקה, שמקרב אותן לשמינית הגמר. ספרד הביסה 0:5 את מזמביה. קנדה התאוששה מהפתיחה החלשה, עם 1:2 על אירלנד.

יפן – קוסטה ריקה 0:2

ניצחון קל נוסף לנבחרת המרשימה של יפן, שתוכל להבטיח את המקום בשמינית הגמר עם נבחרת זמביה לא תנצח את ספרד בהמשך היום. בדקה ה-25 מינה טקנה מסרה את הכדור להיקרה נאומוטו, שפרצה מאגף שמאל והכניעה את השוערת בבעיטה חזקה מתוך הרחבה. כעבור שתי דקות, בדקה ה-27, מבצע אישי מבריק של אובה פוג'ינו, שחדרה לרחבה מצד ימין עברה מגנה אחת ובעטה מזווית קשה פנימה.

נבחרת ספרד עלתה ב-10:30 למשחקה השני בטורניר. הנבחרת ניצחה בקלות את משחקה הראשון ותנסה להמשיך את המומנטום מול נבחרת זמביה. הנבחרת האפריקאית עם ההגנה חלשה תעלה למשחק עם השוערת השלישית שלה בעקבות פציעה והרחקה ותנסה להפתיע עם התקפות מתפרצות קטלניות.

ספרד – זמביה 0:5

לפי סגל השחקניות, ספרד היא אחת המועמדות לזכייה באליפות. הספרדיות ניצחו בקלילות את הנבחרת האפריקאית שעלתה לראשונה למונדיאל והבטיחו את מקומן בשמינית הגמר. בדקה ה-9 אלכסיה פוטיאס החלה את התקפה בצד שמאל, מסרה את הכדור לג'ניפר הרמוסו שהוציאה את הכדור מחוץ לרחבה לתרזה אבליירה, שבעטה את הכדור לחיבורים של זמביה.

ג'ניפר הרמוסו מנבחרת ספרד חוגגת לאחר שהבקיעה את השער השני מול זמביה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Abbie Parr)
ג'ניפר הרמוסו מנבחרת ספרד חוגגת לאחר שהבקיעה את השער השני מול זמביה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Abbie Parr)

בדקה ה-13 ספרד הכפילה בקלות את התוצאה, אולגה קרמונה מצאה את אלכסיה פוטיאס שחתכה מאחורי הקישור, שחקנית הקישור הרימה כדור מעל ההגנה של זמביה וג'ניפר הרמוסו נגחה מול שער ריק בקלות. בדקה ה-69 אווה נבארו שולחת בכדור עומק את אלבה רדונדו שעוקפת את השוערת בדרך לשער קל.

בדקה ה-70 בעיטה של איירין גררו פגעה בעמוד, הרמוסו הגיעה ראשונה לכדור החוזר והשלימה צמד. בדקה ה-86 ארין גררו החלה את התקפה ממחצית המגרש, מסרה לאווה נבארו, שמצאה את אלבה רדונדו. החלוצה לא התקשתה וכבשה את שערה השני במשחק.

יום המשחקים ינעל עם המשחק האחרון בשעה 15:00 בבית ב'.  ותנסה להשיג ניצחון חשוב לפני המפגש מול המארחת אוסטרליה במחזור האחרון. אירלנד בהופעת הבכורה שלה בטורניר, תהיה חייבת את כוכבת ארסנל, קייטי מקייב במיטבה ולנסות להיות התקפיות יותר, אם היא רוצה לא להיות מודחת כבר במחזור הזה.

אירלנד – קנדה 2:1

קנדה, האלופה האולימפית, איבדה נקודות חשובות במשחקה הראשון בטורניר מול ניגריה העקשנית. בדקה ה-4 אירלנד עלתה ליתרון מפתיע, קייטי מקייב בעטה כדור קרן מסובב גבוה שהכניע את השוערת קיילן שרידן. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, קנדה הצליחה להשוות תחת גשם שוטף. ג'וליה גרוסו העבירה כדור רוחב לתוך הרחבה, הכדור פגע במייגן קונולי האירית ונכנס פנימה. 

המאמנת הקנדית עשתה חילוף משלוש כבר בעליה למחצית השנייה, שהשתלם כבר בדקה ה-53. סופי שמידט הכניסה כדור עומק מצוין לתוך הרחבה לאנדריאנה לאון שהשלימה את המהפך והשיגה ניצחון קריטי לקנדה בבית ב'. 

שחזור של גמר המונדיאל

יום המשחקים יפתח מחר בשעה 4:00 במשחק המסקרן ביותר בשלב הבתים שיהיה שחזור גמר אליפות העולם 2019. נבחרת ארה"ב עשתה את שלה במשחקן הראשון, בזכות צמד ובישול של סופיה סמית' מול וייטנאם החלשה ותשחק לראשונה בטורניר מול אחת הנבחרות החזקות בעולם. מצד שני, הולנד התקשתה במשחק הראשון מול פורטוגל ומגיעה לטורניר כאשר הדור הצעיר עדיין לא מצליח למלא את המקום של דור הזהב ההולנדי. 

מייגן ראפינו ואלכס מורגן מנבחרת ארה"ב חוגגת שער מול הולנד בגמר גביע העולם לנשים 2019 (צילום: AP Photo/Francisco Seco)
מייגן ראפינו ואלכס מורגן מנבחרת ארה"ב חוגגת שער מול הולנד בגמר גביע העולם לנשים 2019 (צילום: AP Photo/Francisco Seco)

במשחק השני בבית ה' (10:30) פורטוגל שהרשימה למרות ההפסד מול הולנד תנסה להשיג את שלושת הנקודות הראשונות מול הנבחרת של וייטנאם. היתרון של הנבחרת האירופאית אמורה לתת לה את הניצחון, לפני המפגש הקשה מול ארה"ב במחזור האחרון. 

יום המשחקים ינעל בשעה 13:00 עם משחק בית ב', בו המארחת אוסטרליה תנסה להשיג ניצחון השני בטורניר. גם הפעם כוכבת הנבחרת, סאם קר, תיעדר בגלל פציעה, אך אוסטרליה תנסה בעזרת הקהל המקומי להביא את האיכות שלהן ולנצח את נבחרת ניגריה העקשנית שרוצה להגיע גם הפעם לשלב הבא בטורניר.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!