דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
24.4°תל אביב
  • 22.7°ירושלים
  • 24.4°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 35.1°אילת
  • 28.2°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 25.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

ניצחון מוחץ לשבדיה על איטליה 0:5, צרפת גברה 1:2 על ברזיל

אמנדה אילסטדט כבשה צמד (39', 50'), פרידולינה רולפו הוסיפה (44'), סטינה בלקסטניוס המשיכה (45+1') ורבקה בלומקוויסט חתמה את התוצאה (90+5') | וונדי רנארד קבעה ניצחון חשוב לטריקולור בדקה ה-83 | ג'מייקה השיגה ניצחון היסטורי במונדיאל, 0:1 על פנמה

  • אמנדה אילסטדט כבשה צמד (39', 50'), פרידולינה רולפו הוסיפה (44'), סטינה בלקסטניוס המשיכה (45+1') ורבקה בלומקוויסט חתמה את התוצאה (90+5') | וונדי רנארד קבעה ניצחון חשוב לטריקולור בדקה ה-83 | ג'מייקה השיגה ניצחון היסטורי במונדיאל, 0:1 על פנמה
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שלב הבתים של מונדיאל נשים נפתח בבוקר המאוחר (שבת) עם עליונות ברורה של נבחרת שבדיה, שהביסה 0:5 את איטליה. אמנדה אילסטדט כבשה צמד (39', 50'), פרידולינה רולפו הוסיפה (44'), סטינה בלקסטניוס המשיכה (45+1') ורבקה בלומקוויסט חתמה את התוצאה (90+5'). שבדיה מובילה את הבית עם שני ניצחונות.

צרפת השיגה ניצחון חשוב 1:2 על ברזיל. אז׳ני לה סומר העלתה את צרפת ליתרון (17׳), דבינה השוותה (58׳) והבלמית וונדי רנארד קביה ניצחון (83׳). במשחק על טהרת מרכז אמריקה, ניצחה ג'מייקה 0:1 את פנמה. אליסון סוואבי נגחה בדקה ה-56 את שער הניצחון שהעלה את הנבחרת מהקריביים למקום השני בבית, נקודה מעל ברזיל.

שבדיה- איטליה (0:5)

איטליה פתחה בצורה נהדרת את המשחק, אך פעם נוספת שבדיה הראתה את היעילות שלה. בדקה ה-39 קרן של שבדיה, כחלק מתרגיל קרן בו היא שולחת הרבה מאוד שחקניות לרחבת החמש. יונה אנדרסון הגביהה את הכדור, שוערת איטליה פרנצ'סקה דוראנטה נתקעה בשתי שחקניות שלה ואמנדה אילסטדט נגחה אחורנית את השער הראשון במשחק.

בדקה ה-44 יונה אנדרסון הגביהה קרן נוספת, ברברה בוננסיה נוגחת את הכדור לפני שהשוערת שלה מצליחה להגיע ופרידולינה רולפו בועטת את הכדור מקרוב פנימה. לאיטליה אין תשובה לתרגיל של שבדיה. בתוספת הזמן שבדיה כובשת את השער השלישי. דאבל פס בין קוסוברה אסלאני לג'והנה קאנריד שהעבירה כדור רוחב שמגיעה בסופו של דבר לסטינה בלקסטניוס שכובשת את השער.   

בדקה ה-50 שחזור של השער הראשון, יונה אנדרסון הגביהה את הכדור ואמנדה אילסטדט נגחה את השער השלישי שלה בטורניר. עמוק בתוספת הזמן סופיה יעקבסון שלחה בכדור עומק את רבקה בלומקוויסט שבמצבע אישי יפה מגיעה מול השוערת ומכניעה אותה בדרך לניצחון שבדי ענק. בעקבות הניצחון שבדיה הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. לאיטליה יספיק תיקו מול דרום אפריקה במחזור האחרון, כדי להעפיל פעם שנייה ברציפות לשמינית הגמר.

שחקניות שבדיה חוגגות מול איטליה, בשלב הבתים של מונדיאל 2023 (צילום: AP/John Cowpland)
שחקניות שבדיה חוגגות מול איטליה, בשלב הבתים של מונדיאל 2023 (צילום: AP/John Cowpland)

צרפת – ברזיל 1:2

בדקה ה-17 סקינה קרחאווי עם מסירה ענקית לרחבה הברזילאית, קדידיאטו דיאני ניצחה בכדור הגובה שתי שחקניות הגנה ברזילאית והורידה את הכדור לאז'ני לה סומר והחלוצה הוותיקה שהוחזרה לסגל בעקבות חילופי המאמנים וריבוי פציעות בהתקפה הצרפתית, נגחה לפינה והעלתה את צרפת ליתרון חשוב.

בדקה ה-58 נבחרת ברזיל השוותה את המשחק. קרולין קיבלה את הכדור מחוץ לרחבה, בעטה אותו ופגעה בשחקנית ההגנה. הכדור נהדף לרגלי דביניה שכבשה מקרוב את השוויון. בדקה ה-83 סלמה באשה העלתה כדור הקרן, הבלמית הוותיקה וונדי רנאר התגנבה להגנת ברזיל ונגחה את שער הניצחון.

פנמה – ג'מייקה 1:0

הנבחרת המפתיעה והאגרסיבית של ג'מייקה, שהייתה מעולה הגנתית מול צרפת, ממשיכה את המומנטום החיובי ומשיגה ניצחון בכורה במונדיאל. אליסון סוואבי נגחה בדקה ה-56 את השער הניצחון ההיסטורי שהעלה את הנבחרת ממרכז אמריקה למקום השני בבית, נקודה מעל ברזיל, אותה תפגוש במחזור הסיום בקרב ישיר על הכרטיס לשמינית הגמר.

יום ראשון של הכרעות

יום המשחקים יפתח מחר בשעה 07:30 , במשחק קריטי לשתי המפסידות במשחק הפתיחה בבית ח'. נבחרת דרום קוריאה תנסה לחזור להשיג נקודות ראשונות בטורניר לאחר ההפסד לקולומביה, מהצד השני מרוקו תחפש נקודות ראשונות בתולדותיה, לאחר שהתאוששה מהתבוסה לגרמניה.

בשעה 10:00 יתחיל הסיבוב השלישי עם צמד משחקים במקביל שיקבע מי יעלה מבית א' לשלב שמינית הגמר. מובילת הבית נבחרת שוויץ עם 4 נק' תנסה להבטיח את מקומה ואולי את המקום הראשון במשחק מותח מול המארחת ניו זילנד שחייבת להתאושש מהר מההפסד במשחק הקודם לנבחרת הפיליפינים.

במקביל תפגוש נבחרת הפיליפינים המפתיעה שהשיגה ניצחון בכורה ומציגה עד כה נבחרת מאוד חזקה ואגרסיבית. מולה תייצב הנבחרת המאכזבת עד כה בטורניר. נורבגיה הייתה אמורה לקחת את המקום הראשון בקלות והיא מגיעה ללא שער בטורניר ועם נקודה אחת בלבד, כאשר גם הפעם הם יחסרו את כוכבת הנבחרת אדה הגרברג.

יום המשחקים ינעל עם המשחק האחרון בשעה 12:30 בבית ח'. גרמניה לא התקשתה להביס את מרוקו והראתה את כמות הכישרון של סגנית אלופת אירופה ואחת המועמדות לזכות בטורניר. נבחרת קולומביה השיגה ניצחון חשוב בקרב על המקום השני מול דרום קוריאה ותנסה להפתיע את המכונה הגרמנית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!