דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
19.9°תל אביב
  • 12.0°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 17.7°חיפה
  • 20.5°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 13.4°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

ברזיל הודחה במפתיע בשלב הבתים; דרום אפריקה, צרפת ושבדיה בשמינית הגמר

הסלסאו סיימו בתיקו 0:0 עם ג'מייקה, שעלתה מהמקום השני בבית ו' | כוכבת ברזיל מרטה, נפרדה מהנבחרת ללא גביע | צרפת ניצחה 3:6 את פנמה וסיימה ראשונה בבית | בבית ז': דרום אפריקה ניצחה 2:3 את איטליה עם שער בדקה ה-92. שבדיה ניצחה 0:2 את ארגנטינה והשלימה שלב בתים מושלם

דניסה בלקווד וטירני ווילצ'יר מנבחרת ג'מייקה חוגגות את העלייה לשמינית הגמר על חשבון ברזיל (צילום: AP/Hamish Blair)
דניסה בלקווד וטירני ווילצ'יר מנבחרת ג'מייקה חוגגות את העלייה לשמינית הגמר על חשבון ברזיל (צילום: AP/Hamish Blair)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ברזיל הודחה היום (רביעי) במפתיע, בשלב הבתים של מונדיאל הנשים. ברזיל, עם מרטה במונדיאל האחרון שלה, סיימה בתיקו 0:0 עם ג'מייקה, שעלתה על חשבונה לשמינית הגמר. במשחק השני בבית, צרפת ניצחה 3:6 את פנמה ועלתה מהמקום הראשון.

דרום אפריקה סיפקה את אחד הרגעים המרגשים עד כה במונדיאל, כשניצחה 2:3 את איטליה בדקה ה-92 והעפילה על חשבונה בבית ז'. שבדיה תפגוש את ארצות הברית בשמינית הגמר, אחרי שניצחה 0:2 את ארגנטינה.

שבדיה – ארגנטינה 0:2

נבחרת שבדיה משלימה שלב הבתים מושלם עם תשע נקודות ותפגוש בשמינית הגמר את נבחרת ארה"ב, אלופת העולם, והמאכזבת עד כה. שבדיה פתחה עם הרכב השני שלה ועדיין לא התקשתה עם ניצחון על ארגנטינה שהייתה חייבת לנצח. רבקה בלומקוויסט כבשה את השער הראשון במשחק בדקה ה-66 ואלין רובנסון השלימה את הניצחון עם פנדל מדויק בדקה ה-90.

רבקה בלומקוויסט ומדלן יאנוגי מנבחרת שבדיה חוגגות שער מול ארגנטינה (צילום: AP/Juan Mendez)
רבקה בלומקוויסט ומדלן יאנוגי מנבחרת שבדיה חוגגות שער מול ארגנטינה (צילום: AP/Juan Mendez)

דרום אפריקה- איטליה 2:3

איטליה פתחה את המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-11 של אריאנה קארוזו. בדקה ה-32 בנדטה אורסי עם טעות קשה, החזירה את הכדור לשוערת שלה שלא הייתה ליד השער והשוותה את התוצאה עם שער עצמי. בדקה ה-67 הילדה מגאיה השלימה מהפך ראשון במשחק לזכות דרום אפריקה.

איטליה חזרה למשחק, כאשר בדקה ה-74 אריאנה קארוזו נגחה את השוויון. איטליה שהייתה צריכה תיקו, המשיכה לתקוף, אבל ספגה בהתקפה מתפרצת בתוספת הזמן, עם שער ענק של טמבי קגאטלאנה. ניצחון ענק של דרום אפריקה, שמעניק לה לראשונה את הכרטיס לשמינית הגמר, שם תפגוש את הולנד.

טמבי קגאטלאנה חוגגת לאחר שהבקיעה את שער הניצחון לדרום אפריקה על איטליה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Alessandra Tarantino)
טמבי קגאטלאנה חוגגת לאחר שהבקיעה את שער הניצחון לדרום אפריקה על איטליה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Alessandra Tarantino)

צרפת- פנמה 3:6

נבחרת צרפת עשתה את העבודה מול פנמה והבטיחה כאמור את המקום הראשון בבית. בדקה ה-2 מתרה קוקס העלתה את פנמה ליתרון מפתיע. מלה לקראר כבשה את השוויון בדקה ה-21, קדידיאטו דיאני הובילה את נבחרת צרפת לניצחון עם שלושער (28', 37', 52'), כאשר השנים האחרונים בפנדלים. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאה לה גארק הוסיפה שער נוסף.

פנמה צמצמה את התוצאה עם שערים של יומירה פינזון מפנדל בדקה ה-64 ושער נוסף של לינת סדניו בדקה ה-87. ויקי באשה סגרה את המשחק עם שער צרפתי עמוק בתוך תוספת הזמן.

ברזיל – ג'מייקה 0:0

הדחה מפתיע וכואבת לנבחרת ברזיל. הנבחרת שפתחה את הטורניר בסערה עם ניצחון על פנמה, מודחת בסיום שלב הבתים על ידי ג'מייקה המפתיעה. תיקו שכולו ניצחון לג'מייקה שהצליחה לסיים בשוויון עם נבחרות צרפת וברזיל. ברזיל תקפה בלי הפסקה, אך ההגנה של ג'מייקה סגרה את השער בדרך לשמינית הגמר. מרטה מסיימת את קריירת המונדיאל שלה עם הדחה כואבת בשלב הבתים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!