דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
24.4°תל אביב
  • 22.7°ירושלים
  • 24.4°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 35.1°אילת
  • 28.2°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 25.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

אנגליה ניצחה את ניגריה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר, אוסטרליה ניצחה את דנמרק

ניגריה העיקשת, הצליחה לשמור על 0:0 לאורך 120 דקות, אבל אנגליה התעלתה בבעיטות ההכרעה וניצחה 2:4 | המארחת הרשימה עם 0:2 מול האדומות-לבנות, משערים של קייטלין פורד (29') והיילי ראסו (70') | כוכבת אוסטרליה, סאם קר, עלתה לשחק לראשונה במונדיאל

  • קלואי קלי מנבחרת אנגליה חוגגת עם אלכס גרינווד את הפנדל המכריע בניצחון על ניגריה, בשמינית גמר מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Tertius Pickard)
    קלואי קלי מנבחרת אנגליה חוגגת עם אלכס גרינווד את הפנדל המכריע בניצחון על ניגריה, בשמינית גמר מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Tertius Pickard)
  • שחקניות נבחרת אוסטרליה חוגגות שער מול דנמרק, בשמינית שגמר מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Rick Rycroft)
    שחקניות נבחרת אוסטרליה חוגגות שער מול דנמרק, בשמינית שגמר מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Rick Rycroft)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת אנגליה עלתה הבוקר (שני) לרבע גמר מונדיאל הנשים, אחרי שניצחה את ניגריה בפנדלים. אלופת אירופה רצה להימנע מגורל דומה לארה"ב, שהודחה אתמול בפנדלים מול שבדיה. ניגריה העיקשת, הצליחה לשמור על 0:0 לאורך 120 דקות, אבל אנגליה התעלתה בבעיטות ההכרעה וניצחה 2:4. אוסטרליה המארחת הבטיחה את מקומה ברבע הגמר עם ניצחון חשוב 0:2 על דנמרק.

אנגליה – ניגריה 0:0 (2:4 בפנדלים)

הניסיון של נבחרת אנגליה וזר לה לעבור משוכה לא פשוטה בשמינית הגמר. אלופת אירופה התקשתה במהלך המשחק מול ניגריה שלחצה בצורה טובה את הקישור האנגלי והייתה מסוכנת יותר. בדקה ה-87 לורן ג'יימס השאירה את אנגליה בעשר שחקניות, לאחר שקיבלה כרטיס אדום ישיר, בעקבות דריכה ללא כדור על גבה של מישל אלוזי.

לורן ג'יימס (מימין) מנבחרת אנגליה ומישל אלוזי מניגריה, בשלב שמינית הגמר של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Tertius Pickard)
לורן ג'יימס (מימין) מנבחרת אנגליה ומישל אלוזי מניגריה, בשלב שמינית הגמר של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Tertius Pickard)

שתי הנבחרות לא הצליחו לכבוש גם בהארכה והמשחק הלך לדו-קרב פנדלים. כבר בבעיטה הראשונה של נבחרת אנגליה, ג'ורג'יה סטאנוויי פספסה את המסגרת. מהצד השני דזייר אופרינוזה החמיצה באותה הצורה. בת'אני אינגלנד כבשה את השער הראשון בבעיטות הכרעה ומישל אלוזי בעטה מעל המסגרת.

ריצ'יל דיילי כבשה את השני לזכות אנגליה וראשידאט אג'יבאדה כבשה את השער הראשון לזכות ניגריה. אלכס גרינווד כבשה וכריסטי אוצ'ייבה שמרה על ניגריה עם שער משלה. קלואי קלי ניגשה לבעיטה המכריעה ושחררה פצצה לרשת שהבטיחה את העלייה של אנגליה לרבע הגמר.

אוסטרליה – דנמרק 0:2

בדקה ה-29 מרי פאולר מצאת בכדור עומק נהדרת את קטלין פורד שפורצת לרחבה ומכניעה את שוערת נבחרת דנמרק. בדקה ה-70 מרי פאולר החלה התקפת מעבר, הכדור חזר אלייה והיא מצאה את אמילי ואן אגמונד שמסרב אחורנית להיילי רוסו. שחקנית הקישור האוסטרלית כבשה את שערה השלישי בטורניר תוך כדי נפילה אחורנית.

בדקה ה-80 נכנסה למשחק סאם קר כוכבת אוסטרליה וצ'לסי. שחקנית ההתקפה חזרה מפציעה וזכתה לדקות ראשונות בטורניר. קר הייתה אמורה להוביל את המארחת בטורניר ולהיות הפנים של האליפות.

סאם קר, כוכבת נבחרת אוסטרליה, נכנסת כמחליפה לראשונה במונדיאל, בשלב שמינית הגמר (צילום: AP/Mark Baker)
סאם קר, כוכבת נבחרת אוסטרליה, נכנסת כמחליפה לראשונה במונדיאל, בשלב שמינית הגמר (צילום: AP/Mark Baker)

מסע הקסם של מרוקו וקולומביה ימשיך?

יום המשחקים יפתח מחר ב-11:00 בבוקר. נבחרת קולומביה המפתיעה עם הכוכבת הצעירה לינדה קייסדו תנסה להמשיך את המסע הקסום של הנבחרת במשחק מול הנבחרת היחידה בטורניר שעוד לא ספגה שער נבחרת ג'מייקה העקשנית וההגנתית. בכל מקרה תהיה לנו נבחרת מפתיעה שתפגוש ברבע הגמר את אנגליה.

במשחק השני בשעה 14, תעלה נבחרת צרפת הפייבוריטית במשחק, לאחר שסיימה במקום הראשון בשלב הבתים עם ניצחון מרשים על ברזיל וניצחון רב שערים על פנמה. מהצד השני מרוקו, הנבחרת הערבית הראשונה בטורניר שעלתה לשמינית הגמר על חשבון גרמניה. המנצחת במשחק תפגוש ברבע גמר את אוסטרליה המארחת.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!