דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הישג מרשים: נבחרת הבנות של ישראל בטניס זכו באליפות אירופה עד גיל 12

דניאל ברנס ואופיר מנהרדט גברו על יריבות מבריטניה והשלימו 0:2 בגמר | זו הפעם הראשונה שנבחרת ישראלית זוכה בתואר אלופת אירופה | אבי פרץ, יו״ר האיגוד: "מאמין שההישג הזה ייתן רוח גבית למען עתיד הענף"

נבחרת הבנות עד גיל 12 בטניס, זוכות באליפות אירופה בצרפת (צילום: איגוד הטניס)
נבחרת הבנות עד גיל 12 בטניס, זוכות באליפות אירופה בצרפת (צילום: איגוד הטניס)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הבנות של ישראל עד גיל 12 זכתה היום (ראשון) באליפות אירופה באז'קסיו שבצרפת לאחר שגברה במשחק הגמר על נבחרת בריטניה 0:2. זוהי הפעם הראשונה שנבחרת ישראלית זוכה בתואר אלופת אירופה.

דניאל ברנס פתחה את היום עם ניצחון 3:6 3:6 על ליב זינג, בהמשך אופיר מנהרדט השלימה את המלאכה עם 4:6 3:6 על מייגן נייט. הבנות חתמו שבוע חלומי בצרפת אליו הגיעו 8 הנבחרות הטובות באירופה, כאשר הנבחרת העפילה לטורניר הגמר ממשחקי המוקדמות שם ניצחה את נבחרות דנמרק, בלגיה, גרמניה וקרואטיה.

נבחרת הבנות עד גיל 12 בטניס באליפות אירופה בצרפת (צילום: ASPTT Ajaccio Tennis)
נבחרת הבנות עד גיל 12 בטניס באליפות אירופה בצרפת (צילום: ASPTT Ajaccio Tennis)

הבנות סיימו את שלב הבתים של הטורניר עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות על אוקראינה, סלובקיה ואיטליה והיום כאמור בגמר גברו על בריטניה אשר הגיעה לגמר גם כן עם מאזן של שלושה ניצחונות (על ספרד, צ'כיה וצרפת).

הנבחרת כוללת את השחקניות: אופיר מנהרדט (מכבי בני הרצליה), דניאל ברנס (מועדון הטניס באריאל) ודניאל בלושטיין (מועדון הטניס רשפון) והמאמן איגור יונין.

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "בשורות מדהימות! מברך את השחקניות, המאמנים וקפטן הקבוצה על הזכייה ההיסטורית! ההישג של נבחרת הבנות הצעירה משקף את הלך הרוח בספורט בישראל בתקופה האחרונה עם הפנים קדימה והשקעה בעתיד הספורט בישראל".

אבי פרץ, יו״ר האיגוד: "כל הכבוד לשחקניות, לקפטן ולמאמנים שעובדים איתן ביום יום. עם כל ההתרגשות אנחנו חייבים לשמור על צניעות ולחזור ולעבוד במסירות. אני מאמין שההישג הזה ייתן רוח גבית ויניע אנשים נוספים להצטרף אלינו למען עתיד הענף"

תומר דנק, המנהל המקצועי של האיגוד: ״אני גאה ונרגש מאוד מההישג הזה. שאפו גדול לבנות הנהדרות ולקפטן – שיחקתם אותה בענק! התחלנו את התהליך לפני שנה עם פרויקט הנבחרות הצעירות. מדובר בשנתון מוכשר מאוד, שבנוסף על העבודה  הטובה של השחקניות כנבחרת, הן עובדות גם בצורה נכונה ומקצועית עם המאמנות והמאמנים האישיים במועדוני הבית. זהו השילוב המקצועי הנכון בגילים הללו.

"הנבחרת שיחקה בששת השבועות האחרונים 13 מפגשים וניצחה בכולם. ברור לנו כי מדובר בתהליך ארוך והצלחה בגילים הצעירים לא מבטיחה כלום לעתיד, ואולם הישג כזה רק מחזק אותנו כי אנחנו בדרך הנכונה", הוסיף דנק. "ההישג הזה הוא תוצאה, בין היתר, של אמון ושיתוף פעולה של ראשי האיגוד שתומכים וחושבים אחרת. תודה גדולה לעדי חן מנהל תוכנית הנבחרות הצעירות באיגוד שעושה עבודה נהדרת, למאמנים האישיים – איגור יונין, שי ברנס ולימור גבאי, להורים וכמובן לשותפינו לדרך – מנהל הספורט, הועד האולימפי וליחידה לספורט השגי. התחלנו דרך ארוכה ונמשיך בה על מנת להחזיר את הטניס למקום הראוי לו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!