דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ב בניסן תשפ"ד 30.04.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.2°חיפה
  • 21.5°אשדוד
  • 20.4°באר שבע
  • 24.3°אילת
  • 25.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צבא וביטחון

פיגוע בדרום הר חברון: בת שבע ניגרי נרצחה לעיני ילדתה בת ה-12; נתניהו: ״מתקפת טרור של איראן וגרורותיה״

ניגרי, תושבת בית חגי וגננת במקצועה, עלתה על טרמפ בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים בהר חברון, כשרכב חולף פתח באש לעבר המכונית בה נסעה | בתה בת ה-12 לא נפגעה | כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר חשודים סביב זירת האירוע

בת שבע נגרי, הנרצחת בפיגוע הירי בכביש 60 בדרום הר חברון (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א׳ לזכויות יוצרים)
בת שבע נגרי, הנרצחת בפיגוע הירי בכביש 60 בדרום הר חברון (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א׳ לזכויות יוצרים)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

בת שבע ניגרי, תושבת בית חגי בת 40 ואם לשלוש בנות, היא הנרצחת בפיגוע הירי הבוקר (שני) בדרום הר חברון. ניגרי, שנורתה למוות לעיני בתה בת ה-12 שלא נפגעה, ולצד נהג הרכב שהסיע אותה ונפצע באורח קשה, הייתה גננת באפרת – שם מתגוררת משפחתה. היא הובאה למנוחות אמש (שני) בבית העלמין בכפר עציון.

על גבי הרכב אותרו סימני פגיעה של 22 קליעים, ייתכן כי המחבל ביצע ירי באמצעות נשק אוטומטי. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר חשודים סביב זירת האירוע, שהתרחש בנקודה שבין העיירה יטא לאזור התעשייה הדרומי של חברון, ובסמוך למפקדת חטיבת יהודה.

כוחות ביטחון בזירת הפיגוע בו נהרגה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע אזרח ישראלי בכביש 60, סמוך לחברון (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
כוחות ביטחון בזירת הפיגוע בו נהרגה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע אזרח ישראלי בכביש 60, סמוך לחברון (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה לתקשורת במהלך סיור שקיים עם שר הביטחון בזירת הפיגוע: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מתקפת טרור. היא מעודדת, מוכוונת וממומנת על ידי איראן וגרורותיה". לדבריו, ישראל פועלת מסביב לשעון כדי להשיג את המרצחים. "עד היום הישגנו את כולם וגם נשיג את אלה", אמר נתניהו. עוד הוסיף כי ישראל תפעיל גם אמצעים הגנתיים וגם התקפתיים נגד הטרור.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי ספד לניגרי: "ליבנו עם משפחת רביד. אין מילים היכולות להביע כמה גדול הכאב וכמה היא תחסר לילדים, שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך. לצד עובדי המועצה כולם, אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהיערך פדגוגית לליווי הילדים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג שלח את תנחומיו למשפחה והביע זעזוע מהמקרה: "זה קורע את הלב. אלה ימים קשים וכואבים לעם ישראל, כשאויבינו פועלים באמצעים שונים להכות ולפגוע בנו. הם לא יוכלו לנו. עם ישראל ידע מאז ומעולם להיות מאוחד, נחוש ואחראי, לתמוך ולגבות את צה"ל וכוחות הביטחון – ואותם בלבד – במאבקם המתמיד והבלתי מתפשר מול הטרור. בשם העם כולו אני שולח תנחומים למשפחתה ואוהביה של בת שבע, ברכת החלמה ורפואה לפצוע, וחיזוק לאחינו ואחיותינו ביהודה ושומרון בשעתם הקשה וללוחמי צה"ל וכוחות הביטחון"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד: "כוחות הביטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע".

בארגון הטרור חמאס בירכו על הפיגוע: "ההתנגדות בגדה המערבית מכה שוב בצפון ובמרכז הגדה והיום בדרומה. הפעולה הזו היא חלק מהתמודדות עם מלחמת הדת במקומות הקדושים ונגד הפרויקטים הציוניים בהתנחלויות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!