דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
22.4°תל אביב
  • 16.9°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 21.0°אשדוד
  • 19.9°באר שבע
  • 26.0°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 14.2°צפת
  • 22.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

שוער נבחרת ישראל דניאל פרץ חתם בבאיירן מינכן: "זו הגשמת חלום"

פרץ (23) שגדל במכבי תל אביב, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וחתם לחמש שנים במועדון הפאר הגרמני | מדובר באחת העסקאות הגדולות אי פעם בכדורגל הישראלי | פרץ: "אני רעב מאוד לקראת מה שיגיע"

דניאל פרץ, שוער נבחרת ישראל הצעירה, מול אירלנד (צילום: עודד קרני, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
דניאל פרץ, שוער נבחרת ישראל הצעירה, מול אירלנד (צילום: עודד קרני, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

דניאל פרץ חתם הערב (שישי) בבאיירן מינכן. השוער בן ה-23 שגדל במכבי תל אביב, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לחמש שנים סגר בשורות הבווארים, ששילמו לצהובים 5 מיליון יורו עבורו, לא כולל בונוסים. מדובר באחת העסקאות הגדולות אי פעם בכדורגל הישראלי.

הופעת הבכורה של פרץ בסגל של הקבוצה תידחה מעט, ולא תתקיים כבר ביום ראשון במשחק מול אוגסבורג באליאנץ ארנה. פרץ לא הספיק להירשם בזמן למשחק, ועל כן ימתין למשחק הבא.

פרץ אמר לאחר החתימה: "לשחק במועדון גדול כמו באיירן מינכן זהו החלום של כל שחקן. כששמעתי שבאיירן מתעניינת בי, הייתה לי משאלה אחת ויחידה: שהמעבר הזה יתגשם. אני רעב מאוד לקראת מה שיגיע".

מנכ"ל באיירן יאן כריסטיאן דריסן אמר לאחר החתימה: "עם דניאל פרץ, אנחנו עמוקים מאוד בעמדת השוער, ומלאים בשחקנים עם פוטנציאל לעתיד. דניאל שוער עם המון כישרון. בגילו הצעיר כבר יש לו יכולות מוכחות לא רק ברמה המקומית, אלא גם בתחרויות בינלאומיות".

פרץ גדל במכבי תל אביב ואחרי שסיים את דרכו בקבוצת הנוער, הושאל בעונת 2019/20 לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב הוא שימש כמחליפו של דניאל טננבאום, אבל בעונה הבאה, 2021/22, כבר השתלט על עמדת השוער הראשון עם יכולת גבוהה במפעלים בישראל ובקונפרנס ליג.

ההופעות המרשימות של השוער בליגה, זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת ישראל והוא המשיך להשתייך גם לנבחרת הצעירה ברגעים החשובים של מוקדמות אליפות אירופה. פרץ רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022, ובקיץ האחרון הצטיין בין הקורות של הנבחרת הצעירה, שהעפילה עד חצי גמר היורו.

דניאל פרץ במדי נבחרת ישראל מול גרמניה, ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
דניאל פרץ במדי נבחרת ישראל מול גרמניה, ביורו עד גיל 21 (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

היכולת שלו בנבחרת הצעירה, בין היתר במשחק הראשון ביורו נגד גרמניה, העניקה לו הרבה תשומת לב. לאורך כל הקיץ פרץ הוזכר כמועמד לקבוצות בליגות חזקות דוגמת צרפת, גרמניה והולנד ולבסוף הוא נחת בלא אחרת מאשר באיירן מינכן.

באיירן מינכן הוא כמובן אחד המועדונים הגדולים בעולם. רק לאחרונה רכשה קבוצת הפאר את הארי קיין מטוטנהאם תמורת כ-100 מיליון יורו. הקבוצה זכתה ב-11 אליפויות ברציפות והיא השיאנית הגרמנית עם 33 צלחות. בנוסף, זכתה 6 פעמים בליגת האלופות. בארון הגביעים שלה בין היתר יש גם 20 גביעים גרמניים, גביע אופ"א, גביע אירופה למחזיקות גביע ו-4 גביעים של אליפות העולם לקבוצות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!