דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
20.2°תל אביב
  • 15.3°ירושלים
  • 20.2°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 20.3°באר שבע
  • 29.3°אילת
  • 21.9°טבריה
  • 15.0°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר שנתיות: הסכם קיבוצי חדש לעובדי שבא

ההסכם יחול לתקופה של 5 שנים, רטרואקטיבית מה-1 בינואר 2023 ועד לסוף שנת 2027 | יו"ר מרחב תל אביב בהסתדרות, אורנה אבידן: "עברנו דרך ארוכה ובסופו של דבר הבאנו הסכם קיבוצי מצוין לעובדים"

מימין לשמאל: יו"ר מרחב תל אביב בהסתדרות אורנה אבידן, מנכ"ל החברה איתן לב טוב, יו"ר ועד העובדים מיכל אלחלל אונפלוס, עו"ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו"ף (צילום: דוברות ההסתדרות)
מימין לשמאל: יו"ר מרחב תל אביב בהסתדרות אורנה אבידן, מנכ"ל החברה איתן לב טוב, יו"ר ועד העובדים מיכל אלחלל אונפלוס, עו"ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו"ף (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הנהלת חברת שבא (שירותי בנק אוטומטיים), בראשות המנכ״ל איתן לב טוב, וההסתדרות חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש לעובדי החברה, שיחול לתקופה של 5 שנים, רטרואקטיבית מה-1 בינואר 2023 ועד לסוף שנת 2027.

במסגרת ההסכם יקבלו עובדי החברה תוספות שכר שנתיות בשיעור ממוצע של 3%. כמו כן, נקבע כי החברה תבצע מהלך של הקצאת אופציות לעובדים בהיקף של 300 אלף אופציות. מנגנון האופציות יהיה דומה לתנאים שנקבעו לנושאי המשרה בחברה לפני כשנתיים.

יו"ר מרחב תל אביב בהסתדרות, אורנה אבידן: "אני מאוד מאוד שמחה על חתימת ההסכם ומברכת את העובדים שהתאגדו לפני כשבע שנים וזה ההסכם השני שלהם, עם הישגים משמעותיים. כמו בכל הסכם עברנו דרך ארוכה של משא ומתן ובסופו של דבר הבאנו הסכם קיבוצי מצויין לעובדים, שכולל לראשונה גם אופציות. אני מודה להנהלה ולגיא רוטנברג שליווה את כל תהליך המו"מ מתחילתו ועד סופו".

מנכ״ל שבא, איתן לב טוב, אמר: ״שבא היא חברה טכנולוגית ששמה את עובדיה במרכז,  ונותנת דגש רב לשמירה על מערכת יחסי עבודה המבוססת על שותפות ואחריות הדדית. הסכם זה מקנה לעובדים לא רק ביטחון תעסוקתי, אלא גם את האפשרות ליהנות מפירות הצלחת החברה. אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד וההסתדרות, זהו שלב חשוב ומרכזי בהתפתחות של שבא כחברה המובילה והמרכזית בעולם התשלומים, בשיתוף מלא עם עובדיה״.

יו״ר הוועד, מיכל אלחלל אונפלוס: ״ערב ראש השנה וחגי תשרי, אנו מציינים יום חג לעובדי ועובדות שבא. אני גאה לקחת חלק בתהליך המחבר בין הצלחת העובדים והצלחת החברה, שיוצר יעד, שפה ומוטיבציה משותפים לשנים הבאות״

את חתימת ההסכם ליוו מטעם ההסתדרות והעובדים יו״ר מרחב ת״א בהסתדרות, אורנה אבידן, עו״ד גיא רוטנברג מהסתדרות המעו״ף, יו״ר הוועד בשבא מיכל אלחלל אונפלוס, סגנית יו״ר הוועד שרית חן, ועו״ד אלי כהן ממשרד בני כהן ושות׳. מטעם ההנהלה לקחו חלק במו"מ מנהלת משאבי האנוש אודליה גרין כץ, סמנכ״לית ייעוץ משפטי ורגולציה עו״ד רין קריכל מצוינים, סמנכ״ל הכספים עופר עדן ועו״ד אפרת דויטש.

חברת שבא מספקת שירותי תקשורת ומחשוב בתחום הבנקאות בדגש על סליקת עסקאות המבוצעות בכרטיסי אשראי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!