דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
23.2°תל אביב
  • 17.3°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 20.2°חיפה
  • 22.4°אשדוד
  • 21.3°באר שבע
  • 24.5°אילת
  • 24.8°טבריה
  • 19.5°צפת
  • 22.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספת שכר של כ-7% והגדלת תקציב רווחה: הסכם קיבוצי ראשון נחתם לעובדי נובולוג לוגיסטיקה

ההסכם בחברה הפועלת בתחום הפרמצבטיקה, יחול על כ-200 עובדות ועובדים בהם נהגים, מלקטים, עובדי אחזקה ועוד, והוא כולל תוספת שכר בשתי פעימות והגדלת קרן השתלמות לוותק של יותר מ-5 שנים | יו״ר הוועד רפאל ציקואשוילי: ״אשרינו שזכינו להסכם שדואג לביטחון התעסוקתי ולשיפור השכר״

חתימת הסכם קיבוצי בחברת נובולוג לוגיסטיקה (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי בחברת נובולוג לוגיסטיקה (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי ראשון לעובדות ועובדי נובולוג לוגיסטיקה הפועלת בתחום הפרמצבטיקה בכל הארץ. ההסכם בחברת הפרמצבטיקה, יחול על כ-200 עובדות ועובדים: נהגים, מלקטים, עובדי התאמות והחזרות, אחזקה ועוד. הוא כולל העלאות שכר שנתיות, תקציב רווחה והגדלת קרן ההשתלמות. ההסכם כולל הסכמות כלכליות בגובה של 7.1% לשנה למשך שנות ההסכם עד 2028.

עוד כולל ההסכם: תוספות שכר של 4.2% בשנתיים הראשונות, ותוספות שכר של 3.8% בשלוש השנים שלאחר מכן. נוסף על כך נקבע תקציב לפעילות רווחה שנתי לטובת העובדים של יותר מ-700 אלף שקל. החל מהשנה השלישית להסכם תוגדל קרן ההשתלמות ל-7.5% לעובדים בעלי ותק של 5 שנים בחברה. זאת לצד קביעת מנגנונים לשם שמירה על הביטחון התעסוקתי של העובדים.

יו"ר הסתדרות עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה, אליעזר בלו: "אני מברך את עובדות ועובדי נובולוג המסורים שהצטרפו אל ארגון העובדים הגדול והחזק במדינה. לאחר מו"מ רציני ומעמיק הצלחנו להגיע להסכם קיבוצי מצוין עם דאגה לביטחון התעסוקתי של העובדים, תקציב קידומי שכר משמעותי ודינמי, רווחה ותנאים סוציאליים משופרים. אני רוצה להודות למרחב השפלה בראשותו של משה ארבלי, לאביב שניר על הובלת ההסכם, לחברי הוועד שגילו מנהיגות ובגרות, לשונטל קולט מאגף הכלכלה ולעו"ד ענת גוטמן וסיון רדיאן מהלשכה המשפטית, וכן להודות להנהלה שידעה לקחת אחריות על התהליך ולהגיע להסכמות שישפרו את התנאים לעובדים ולחברה כאחד".

יו"ר הוועד, רפאל ציקואשוילי: "אשרינו שזכינו להסכם קיבוצי ראשון שדואג לביטחון התעסוקתי ולשיפור השכר והתנאים של העובדים. הצלחת העובדים היא הצלחת החברה ואני מברך את ההנהלה שידעה לשלב ידיים עם ההסתדרות ואיתנו ולהביא בשורות לטובת העובדים והחברה".

קבוצת נובולוג היא חברה ישראלית שנוסדה ב-1966. חברת נובולוג לוגיסטיקה עוסקת בייבוא והפצה של תרופות וציוד רפואי ל-1,500 מוקדים ברחבי ישראל מדי יום, וכן באספקת שירותים לוגיסטיים לניסויים קליניים. החברה עובדת בשותפות אסטרטגית עם חברות תרופות רב-לאומיות ומספקת להן שירות לוגיסטי מקיף בעריכת מאות ניסויים קליניים בשנה. כמו כן, מספקת החברה שירותי עיקור לתעשיית הציוד הרפואי בישראל. עובדי החברה התאגדו בהסתדרות בסוף שנת 2021.

את המו"מ מטעם הסתדרות המזון והפרמצבטיקה בראשותו של אליעזר בלו, הוביל מנהל חטיבה ארצית אביב שניר יחד עם שונטל קולט מאגף הכלכלה, עורכות הדין ענת גוטמן וסיון רדיאן מהלשכה המשפטית לאיגוד המקצועי, וחברי הוועד רפאל ציקואשוילי וניקולאי סובוסטיאנוב. מצד הנהלת נובולוג: מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה מאיר בר אב, מוביל הצוות מטעם ההנהלה אסף ורדי, מנהלת משאבי אנוש לירן אנגולץ ביסמוט, עו"ד נעמה בביש, ומומחה ליחסי עבודה גדי לוטן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!