דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
19.9°תל אביב
  • 15.8°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 19.2°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.8°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 19.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 19.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

שני עובדים נהרגו בתאונות עבודה בשבוע החולף, 16 נפצעו

עובד אחד נפצע באורח אנוש, ושניים באורח קשה | מתחילת השנה נהרגו 63 עובדים בתאונות עבודה | תאונות עבודה – מעקב שבועי 15-10 בספטמבר 2023

זירת תאונת העבודה באלעד (צילום: איחוד הצלה)
זירת תאונת העבודה באלעד (צילום: איחוד הצלה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

שני עובדים נהרגו ו-16 עובדים נפצעו השבוע בתאונות עבודה, מהם אחד באורח קשה. מאז תחילת השנה נהרגו 63 עובדים בתאונות עבודה.

יום ראשון

עובד כבן 20 נפל מגובה שלושה מטרים במהלך עבודתו באתר בניה ברחוב רמב"ם בפתח תקווה. הוא פונה לבית החולים בילינסון כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובבטן.

עובד כבן 30 נפל מפיגום בגובה שלושה מטרים במהלך עבודתו באתר בניה ברחוב רבי יוסף קארו באלעד. הוא פונה לבית החולים בילינסון כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובחזה.

עובד בן 35 נפצע במהלך עבודתו בדלית אל כרמל ופונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב בינוני עם חבלה בפנים.

יום שני

עובד בן 25 נפגע מטרקטור במהלך עבודתו בשטח חקלאי סמוך לצומת בית הערבה, ונהרג. חובשים ופארמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

עובד בן 23 נפצע במהלך עבודתו במפעל ברחוב התעשייה בערד. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם כוויות.

עובד בן 24 נפל מגובה ארבעה מטרים באתר בניה ברחוב רבנו ניסים גאון באלעד. הוא פונה לבית החולים תל השומר כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים.

עובד בן 48 נפצע מחפץ כבד במהלך עבודתו באתר עבודות עפר סמוך לדרך בר יהודה בנשר. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

יום שלישי

עובד כבן 40 נפל מגובה כשישה מטרים במהלך עבודתו באתר בניה ברחוב גולדה מאיר במודיעין. הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף במצב קשה עם חבלות בגפיים.

יום רביעי

עובד בן 37 נפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו באתר בניה ברחוב קמינסקה בתל אביב ופונה לבית החולים איכילוב עם חבלה בגפיים ובבטן.

יום חמישי

עובד אזרח סין כבן 40 נהרג לאחר שנפגע מתבנית כבדה במהלך עבודתו באתר בניה סמוך לשכונת גני יער בלוד. חובשים ופארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

עובד כבן 50 נפל מסולם במהלך עבודתו ברחוב קק"ל בבאר שבע ופונה לבית החולים סורוקה במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

עובד בן 21 נפל מגובה חמישה מטרים במהלך עבודתו במפעל באזור תעשיה בחיפה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

עובד כבן 30 נפל מגובה כשלושה מטרים באתר בניה בבאקה אל גרביה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.

עובד בן 76 נפל מגובה במהלך עבודתו במפעל בתל אביב. הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.

עובד כבן 30 נפל מגובה כארבעה מטרים במהלך עבודתו במפעל באיזור התעשייה הצפוני באשקלון. הוא פונה לבית החולים ברזילי כשהוא במצב בינוני עם חבלה בחזה.

שני עובדים כבני 35 נפצעו באורח בינוני מקריסת קורת ברזל כבדה ממנוף באתר בניה סמוך למפעל אינטל באזור התעשייה קריית גת.

עבד נפל לתוך מובלעת באתר בניה בעומק 2 וחצי מטרים וחולץ על ידי לוחמי אש בעזרת אלונקה וחבלים, יחד עם פועלים נוספים שנכחו במקום ובסיוע של מד"א. מצבו הוגדר קל.

יום שישי

עובד בן 48 נפל מגובה מספר מטרים לתוך בית עסק ברחוב חצרים בתל אביב ונלכד בתוכו, כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. הוא חולץ על ידי כוחות כיבוי והצלה ופונה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!