דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.0°תל אביב
  • 12.2°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 19.8°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 19.8°טבריה
  • 12.3°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

מענק בגובה 9,000 ש״ח בשתי פעימות: הסכם קיבוצי ראשון נחתם לעובדי רשות המים

ההסכם, שיחול על כ-150 עובדי הרשות הממשלתית, מכיל גם מנגנון תמרוץ על פי יעדים שישולם אחת לחצי שנה, והוא יהיה בתוקף עד אוקטובר 2026 | יו״ר הוועד, אילנה אפרתי: ״רגע היסטורי ומרגש עבורנו העובדים״

חתימת הסכם קיבוצי לעובדי רשות המים (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי לעובדי רשות המים (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי ייחודי וראשון לעובדי רשות המים. במסגרת ההסכם, שיחול על כ-150 עובדי הרשות הממשלתית, האחראית על הקצאת משאבי מים בישראל, ינתן מענק כספי מיוחד של כ-9,000 שקל בשתי פעימות.

ההסכם, שאותו הובילה הסתדרות עובדי המדינה ונחתם במעמד סגן בכיר לממונה על השכר באוצר חנן לזימי, מכיל גם מנגנון תמרוץ על פי יעדים שישולם אחת לחצי שנה. הוא יהיה בתוקף עד אוקטובר 2026.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני רוצה לברך את הצדדים, את יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי שהוביל להישג זה, את הנהלת הרשות ואנשי הממונה על השכר, וכמובן את עובדי ועובדות רשות המים שייהנו מהמענקים שעליהם הוסכם. ההסתדרות תמשיך לחזק את השירות הציבורי לטובת העובדים והחברה הישראלית ככלל".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי: "עובדי רשות המים מתעסקים בתחום שהוא הבסיס לחיים. לכן חשוב שבגוף הזה יהיו אנשים מוכשרים, מסורים ומתוגמלים, ושנוכל לקלוט אליו אנשים טובים גם בעתיד. אני שמח שהגענו למעמד זה של הסכם. תודה לכל המעורבים".

מנכ"ל רשות המים יחזקאל ליפשיץ: "זה יום חג עבורנו. שמנו לעצמנו את היעד הזה של הסכם קיבוצי כבר לפני ארבע שנים, והיום מגיעה הבשורה. תמיד אמרתי שההון האנושי חשוב לי יותר מכל, ואנחנו משקיעים בעובדים שלנו המון. לראייה הסכם זה. תודה לכל השותפים לדרך".

יו"ר הוועד אילנה אפרתי: "זה רגע היסטורי ומרגש עבורנו העובדים. אמנם התחלנו את המסע שלנו לפני כמה שנים, אבל בסופו של דבר הגענו למעמד ההסכם הזה. פרט להטבות, ההישג המשמעותי הוא שיש פעם ראשונה ברשות המים הסכם שוועד העובדים הוביל בשיתוף פעולה עם ההסתדרות והגורמים הנוספים. כך הגענו להסכמות. תודה מיוחדת ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי על התמיכה וההקשבה".

אבנר סולטני, מנהל חטיבה ארצית בהסתדרות עובדי המדינה שהוביל את ההסכם סיכם: "אני מברך את עובדי רשות המים שזוכים היום להסכם מצוין. אודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שתמך וקידם את המהלך, ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי שפעל על מנת שהדבר ייצא לפועל. תודה גם לקודמי בתפקיד דורון קרני, שהחל במהלך ויצא לגמלאות".

עוד השתתפו במו"מ להסכם: מטעם ההסתדרות – ראש תחום בכיר מרחבים בלשכה המשפטית עו"ד גלי שטיינברג; מטעם רשות המים – סמנכ"לית למנהל ולהון אנושי אפרת לוי-רוזנברג, ומנהלת משאבי אנוש ליאת רון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!