דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
19.9°תל אביב
  • 15.8°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 19.2°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.8°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 19.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 19.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תרבות ומורשת

פנומנלית: נועה קירל העניקה לקהל את אחד ממופעי הפופ הגדולים שהיו בישראל

במה ענקית, מסכים עצומים, פירוטכניקה עשירה, ריקודים מדויקים ולהקה חיה ומוכשרת הפכו את ההופעה לחוויה מהפנטת עבור 65 אלף הצופים, רובם ילדות, נערות ונשים שידעו את כל המילים

נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)
נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)
אורן דגן

"אתם עדים לרגע היסטורי שעוד ידברו עליו שנים ארוכות", אמר איש ההפקה של המופע, דקות לפני שקירל עלתה לבמה. "נמכרו 130 אלף כרטיסים, ויש פה 2,000 אנשי הפקה שכולם סביב הילדה הזאת, בת ה-23".

ואכן, ההופעה אמש (חמישי) בפארק הירקון הציבה רף גבוה מאוד שטרם נראה בישראל. במה ענקית, מסכים עצומים, פירוטכניקה עשירה, ריקודים מדויקים ולהקה חיה ומוכשרת הפכו את ההופעה לחוויה מהפנטת עבור 65 אלף הצופים שרובו היה מורכב מילדות, נערות ונשים שידעו את כל המילים לרפרטואר המרשים שהציגה קירל.

נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)
נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)

"בואו נשים הכל בצד", אמרה קירל בתחילת המופע, רומזת למצב החברתי של ישראל, "בואו ליהנות, לשיר ולרקוד ביחד". והיא החלה טורפת את הבמה עם הלהיטים "דה ז'ה וו", "פעמון" ו-"מיליון דולר". השיר הבא הוא "מדברים" מתחילת הקריירה שלה, שיר שכתבה בגיל 13, שלמרבה ההפתעה, חגגה רק לפני 10 שנים.

בשיר היא מארחת את הראפר איזי, אותו העריצה קירל בילדותה הלא רחוקה והיום היא מארחת אותו מול הקהל העצום שבה לראות אותה. "אני מרגישה כמו בבת מצווה שלי, רק עם עוד 70 אלף איש", היא אומרת לו.

קירל מחליפה סגנונות ותלבושות, "פרובוקטיבית", "אם אתה גבר" מושרים בפי הנערות שלא מפסיקות כמובן לצלם כל הזמן. אחר כך מגיעה מחרוזת שירים באנגלית שמעט מורידה את הקצב.

אחר כך עולה הזמרת אודיה שלמרות הלבוש המינימאלי מציינת שפרשת השבוע הבאה "שבת תשובה", היא החשובה ביותר בשנה ומפצירה בקהל הקדוש, רגע לפני שהיא שרה את הלהיט שלה "אינטלקטוערסית", לשמור את השבת.

ומכאן ההופעה מתרוממת לגבהים עם "פאוץ'", "יהלומים" ו"פנתרה". שלושה להיטים שמקבלים טיפול בימתי מהפנט בעזרת מופע ווידאו-ארט מרשים שמוקרן על מסכי הענק.

נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)
נועה קירל בפארק הירקון (צילום: עמרי סילבר)

אל קירל מצטרפת הזמרת האלבנית אלני פוריירה, שייצגה את קפריסין באירוויזיון 2018 והן שרות את הלהיט fuego ואת "טיקיטס" ששרה קירל עם סטפן. והמסיבה ממשיכה לרצף של שירי מסיבה: "שלושה בנות", "מאושרים" ו"טרילילי".

את הטוב השאירו לסוף כשחד-קרן ענק עשוי זכוכית מוקרן כשהוא מדלג על המסכים וקירל עולה על הבמה לבצע את הלהיט "יוניקורן" שבשיאו היא נכנסת מתחת למפל מים לבצע את הריקוד שלה מהאירוויזיון.

קירל מציגה מופע עמוס להיטים, היא שולטת ביד חזקה בבמה ומציגה דמות נשית מעוררת השראה. בטוחה בעצמה, לא מתנצלת ומהווה השראה לעשרות אלפי הבנות שהגיעו להופעה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!