דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.0°תל אביב
  • 14.1°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 19.3°אשדוד
  • 17.7°באר שבע
  • 20.4°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ביטחוני

דעה / נתניהו, הישראלים מחכים שתגלה להם שאין קונספירציה

הגדוד הבדואי לא בגד, אף קצין צה"ל לא שיתף פעולה עם האויב, הקיבוצניקים ששילמו בחייהם לא אנרכיסטים, הנצורים בשדרות לא ביקשו את זה – אחרי שנים ארוכות של שקרים, הסתה וליבוי יצרים, נתניהו צריך לומר לציבור את האמת: האחריות למחדל על כתפיו

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח/לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח/לע"מ)
יהל פרג'

ווטסאפ, פייסבוק, טוויטר וטיקטוק שורצות בתיאוריות קונספירציה על שיתוף פעולה של חיילים עם המחבלים מעזה. עשרות אלפי שיתופים, למידע שקרי, חסר ביסוס, שחלקו הונדס ביד אמן, וחלקו בורות וכסילות. העובדה העצובה היא שהשטויות האלו הופכות לאמת ממשית בעיני אנשים תמימים שמסננות האמת והשקר שלהם הושחתו במשך שנים.

הכאוס שאליו התעוררה ישראל הוא תוצאה של מעשי ידי אדם, לא רוח ולא מעשי האל. ידי אדם בעזה, באיראן, בישראל – גרמו למציאות להיראות ככה. ועדות החקירה יאספו את המידע, את התמלילים, את התחקירים. יהיה לזה זמן ועת. הצורך הברור להבין את שאירע, לתת לו פשר, הוא אנושי ורחב. כולם רוצים להבין איך לעזאזל זה קרה.

האמת צריכה להיאמר: את תיאוריות הקונספירציה הגרועות ביותר מפיצים תומכים עיוורים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הם חושבים, כנראה, שבכך האחריות על המחדל תיפול על כתפיים נוספות. הם מאמינים שההצלחות הן שלו והכישלונות הם של אחרים – כי כך נהג שנים וכך הבהיר לאורך כל שנות שלטונו. אבל הם טועים. את האמת אי אפשר לשנות: הוא ראש הממשלה וכל האחריות עליו.

ראש הממשלה נתניהו, הישראלים, בייחוד בוחריך, צריכים לשמוע מפיך שלא הייתה קונספירציה. שהגדוד הבדואי לא בגד, שאף קצין צה"ל לא שיתף פעולה עם האויב, שהקיבוצניקים ששילמו בחייהם לא אנרכיסטים, שהנצורים בשדרות לא ביקשו את זה.

ראש הממשלה, צא אל העם, דבר בשידור ישיר עם התקשורת, הישראלית הפעם. ענה על שאלות. ספר על הגבורה, ספר שננצח, שנמחץ את כל מי שרוצה ברעתנו, שנביס אותם, שישראל תעמוד לעד. תגיד שאין בוגדים, שאין שיתוף פעולה כדי להרוס את ישראל, שאהוד ברק לא משת"פ של מוחמד דף, שהכתבים שמסקרים את המלחמה עושים את עבודתם ולא שליחים של ערוצי תבהלה.

ראש הממשלה, צא באומץ לקהל שלך, ששלהבת אותו במשך שנים, שמכרת לו שהשמאלנים לא יהודים, שמי שלא תומך בך שונא ישראל. תסתכל להם בעיניים ותגיד: טעיתי. כולם ישראל. כולם חלק.

ראש הממשלה, צא לעם ותבטיח שנצח ישראל לא ישקר. לעולם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!