דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
24.0°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 21.4°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

יו"ר ההסתדרות בביקור הזדהות עם עובדים באשדוד: "אתם מהווים גאווה לעם ישראל, ביחד ננצח"

ארנון בר-דוד פגש את לוחמי האש, עובדי העירייה, עובדי מד"א ועובדי ביה"ח אסותא: "אני עומד מאחוריכם ומחזק אתכם. אתם עושים עבודת קודש. ככל שתזדקקו לגב של ההסתדרות, אנחנו כאן"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (משמאל) וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (משמאל) וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (ראשון) סיור ברחבי העיר אשדוד ונפגשו עם העובדים והעובדות שעושים לילות כימים כדי לסייע לתושבים ולציבור בשעה קשה זו. בין היתר ביקרו פצועים מהמלחמה, שוחחו וחיזקו את לוחמי האש ונועדו עם ראש העיר יחיאל לסרי כדי לראות מקרוב את ההיערכות בחירום, לעודד ולהציע סיוע.

"חשוב שהתושבים יבינו שיש פה עיר חזקה אשר נמצאת בידיים טובות ונאמנות", אמר יו"ר ההסתדרות לראש העיר. לנהל עיר בשגרה, ובטח במלחמה, זה דבר לא קל, זו דורש מיומנות – ויש לכם אותה.

"אתם צריכים להיות גאים בעיר המדהימה הזאת, ואני רואה את זה בערים אחרות בדרום. יחיאל, אתה, הצוות, עובדי העיר והתושבים מהווים גאווה לעם ישראל. העיר חזקה והיא תמשיך להיות חזקה. אני עומד מאחוריכם כיו"ר ההסתדרות, ככל שתזדקקו לשירותי ההסתדרות, אנחנו כאן".

כמו כן נפגש כאמור יו"ר ההסתדרות עם לוחמי האש של העיר, שספגה לא מעט רקטות ואזעקות מאז פרצה המלחמה. "אנחנו מחזקים אתכם, אתם עושים עבודת קודש. אתם חוד החנית של העובדים. תמשיכו לעשות את העבודה המצוינת, ההסתדרות איתכם. ביחד אנחנו ננצח", אמר בר-דוד לנוכחים בחפ"ק הכבאות וההצלה העירוני.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש עם לוחמי האש באשדוד (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש עם לוחמי האש באשדוד (צילום: דוברות ההסתדרות)

במפגש עם עובדי נמל אשדוד ציין יו"ר ההסתדרות כי עבודתם של האנשים, גם תחת אש, היא ראויה לשבח. "אתם עושים זאת כדי לאפשר לאזרחי המדינה ולכלכלת המדינה מידה מסוימת של שפיות בתוך המצב הבלתי אפשרי הזה. תודה לכולכם, תהיו חזקים".

עובדי מרחב אשדוד של ההסתדרות בראשות היו"ר חיים שייב וסגנו מאיר בן-גוזי, שמגויסים כולם למען התושבים והחיילים, סיפרו ליו"ר ההסתדרות על המאמצים להגיע לכל אחד שזקוק לסיוע. יו"ר ההסתדרות הודה להם על רוח ההתנדבות האדירה.

בתחנה הבאה בביקור תיאר סגן מפקד תחנת מגן דוד אדום דוד נחום את ההיערכות, פריסת הכוחות הנרחבת והעבודה תחת אש. "באנו לפה כדי לחזק אתכם ולומר לכם שאנו מגויסים עבורכם ועבור כל העובדים במרחב. הכי חשוב לומר לכם שאנחנו סומכים עליכם ומכירים במקצועיות שלכם. תהיו מלוכדים וחזקים", אמר בר-דוד.

לסיום נפגש עם מנהל בית אסותא אשדוד ד"ר ארז ברנבוים, שוחח עם הצוותים הרפואיים וביקר פצועים מהמלחמה. "אני משבח את עבודתכם. ראיתם ועודכם רואים מראות קשים מנשוא, מטפלים בנפגעי המלחמה שמתחוללת ונותנים מזור. אני רוצה לחזק את ידיכם ומקווה יחד איתכם להחלמת הפצועים".

בסיור השתתפו מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, מנכ"ל הסתדרות המעו"ף עמיחי סטינגר, יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין ויו"ר מועצת עובדי ההסתדרות הארצי דיוויד פרטיאלי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!