דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי ט' באייר תשפ"ד 17.05.24
24.0°תל אביב
  • 22.4°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 22.2°באר שבע
  • 26.5°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון של 3 חטופות ישראליות ברצועת עזה

ארגון הטרור העלה ווידאו שלישי מתחילת הלחימה של חטופות בעזה, בו נראות 3 מהן, ילנה טרופנוב (50), דניאל אלוני (45), ורימון בוכשטב-קירשט, כשמצבן לכאורה טוב אך הן זועקות לעזרה | נתניהו: ״תעמולה פסיכולוגית אכזרית של חמאס-דאעש, מחבקים את המשפחות״

דניאל אלוני, ילנה טרופנוב ורימון בוכשטב-קירשט, שנחטפו לעזה וצולמו בסרטון שפרסם ארגון הטרור חמאס (צילום: באדיבות המשפחות)
דניאל אלוני, ילנה טרופנוב ורימון בוכשטב-קירשט, שנחטפו לעזה וצולמו בסרטון שפרסם ארגון הטרור חמאס (צילום: באדיבות המשפחות)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

חמאס פרסם היום (שני) סרטון בו נראות שלוש חטופות ישראליות, ילנה טרופנוב (50), דניאל אלוני (45), ורימון בוכשטב-קירשט (36) בשבי ארגון הטרור בעזה.

בווידאו מדברת דניאל אלוני, והוא מכיל אמירות קשות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וההנהגה הישראלית. אף על פי שמצבן של השלוש נראה טוב, מתוכן דבריה של אלוני ניכר כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית של ארגון הטרור.

טרופנוב, מקיבוץ ניר עוז, שכלה את בעלה ויטלי בטבח ב-7 באוקטובר והוא ייקבר מחר. סשה, בנם היחיד, וחברתו ספיר כהן, ביקרו בקיבוץ בזמן מתקפת הפתע ונחטפו לעזה יחד עם אמה המבוגרת של ילנה, אירנה טטי (73).

אלוני (45) מתגוררת ביבנה. היא ביקרה את אחותה בקיבוץ ניר עוז יחד עם בתה אמיליה (5) בזמן פלישת מחבלי חמאס. בהודעות ששלחה לחברה מהממ"ד, תיארה דניאל את המחבלים "בכל הבית, שורפים אותו ויורים". מלבד דניאל ובתה אמיליה, נחטפו לעזה גם אחותה שרון קוניו, גיסה דוד קוניו ושתי אחייניותיה התאומות אמה ויולי (בנות 3).

המצולמת השלישית היא רימון בוכשטב-קירשט (36) מקיבוץ נירים. רימון ובעלה יגב נחטפו מדירתם בקיבוץ. הקשר עם הוריו של יגב, שמתגוררים בסמוך לבני הזוג, נותק בשעות הבוקר של 7 באוקטובר בעוד הם מסתתרים גם הם בממ"ד. כעבור כמה שעות, כשאביו של יגב הגיע לדירת בנו וכלתו בליווי כוחות צבא, הוא מצא אותה ריקה עם קליעים על הרצפה. גם חמשת הכלבים וארבעת החתולים שהם גידלו לא נמצאו.

ראש הממשלה נתניהו הגיב לדברים: "מדובר בתעמולה פסיכולוגית אכזרית של חמאס-דאעש. מחבקים את המשפחות. נעשה הכול כדי להשיב את כל החטופים והנעדרים הביתה. אני פונה לילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון בוכשטב שנחטפו על ידי חמאס שמבצע פשעי מלחמה. אני מחבק אתכן. ליבנו איתכן ועם שאר החטופים".

זהו לא הסרטון הראשון שמפרסם ארגון הטרור מאז תחילת הלחימה. בשבוע שעבר שוחררו נורית קופר (80) ויוכבד ליפשיץ (85), שנחטפו במהלך הטבח בקיבוץ ניר עוז. זמן קצר לפני השחרור, פרסם חמאס סרטון שנועד לשקם את תדמיתו ובו נראים פעילי ארגון הטרור מגישים לשתי החטופות ממתקים וקפה.

עוד קודם לכן פורסם הסרטון של מייה שם (21) משוהם. הצעירה, בעלת אזרחות צרפתית, נחטפה לרצועה מזירת הטבח בפסטיבל הטבע ליד קיבוץ רעים. בסרטון, שייתכן שצולם תחת איומים, נראית שם שוכבת על מיטה, חבושה בידה הימנית ומקבלת טיפול רפואי. "הייתי במסיבה ונפצעתי קשה מאוד ביד. לקחו אותי לעזה, ניתחו אותי ביד פה. דואגים לי, מטפלים בי, נותנים לי תרופות. הכול בסדר. אני רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה להורים שלי ולאחים שלי. בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!