דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
23.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 23.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 34.3°אילת
  • 27.2°טבריה
  • 22.8°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר, פיתוח מקצועי ותקציב רווחה: הסכם קיבוצי משלים לעובדי אגד

ההסכם יחול על 5,500 עובדי החברה בכל מגזרי הפעילות, והוא ממשיך הסכים קודמים | במסגרתו, שכר העובדים יוצמד לעקרונות הסכם המסגרת לעובדי המגזר הציבורי שנחתם השנה בין ההסתדרות למשרד האוצר

חתימה על הסכם קיבוצי משלים לעובדי אגד (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימה על הסכם קיבוצי משלים לעובדי אגד (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, ועד עובדי אגד והנהלת החברה חתמו על הסכם קיבוצי משלים, בהמשך להסכמים קיבוציים קודמים, שיחול על כ-5,500 עובדי החברה. ההסכם יחול על העובדים בכל מגזרי הפעילות: נהגים, מפקחים, עובדי מנהל ומשק, עובדי מטה ועוד.

במסגרת ההסכם, שכר עובדי אגד יוצמד לעקרונות הסכם המסגרת לעובדי המגזר הציבורי שנחתם השנה בין ההסתדרות לבין משרד האוצר. העובדים יזכו לתוספות שכר של מאות שקלים בחודש ולמענק חד פעמי של אלפי שקלים, בהתאם למגזרי הפעילות בחברה.

בנוסף, ההסכם מסדיר את השתתפותם של נהגי אגד ועובדיה במקצועות השונים בעמותה לפיתוח מקצועי מבית איגוד עובדי התחבורה של ההסתדרות, המוקדמת בימים אלה. גם תקציב הרווחה של העובדים הוגדל למיליון ש"ח בשנה, והוסדר מנגנון שיתוף העובדים בתוכניות רווחה וספורט. לצד זה הוסכמה פרישת עובדים בתנאים מועדפים.

 יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "ההסכם משפר את תנאי השכר והרווחה של כלל עובדי אגד במגוון רחב של נושאים, הן תעסוקתיים והן בטיחותיים. ההסכם מחזק משמעותית את ענף התחבורה הציבורית ואת עובדיו, וכולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו. נמשיך להוביל את תנאי השכר וההעסקה בתחבורה הציבורית כפי שעשינו בכל החברות המאוגדות אצלנו".

יו״ר ועד ארצי אגד, יעקב ואחניש"בתום מו"מ ארוך, הסכם מביא שורת בשורות לכל עובדי אגד, בדגש על קידום ופיתוח מקצועי ורווחת העובדים".

מנכ״ל אגד, גלעד ריקלין, הביע סיפוק רב לנוכח ההסכמות החשובות שהושגו לאחר מו״מ ממושך אל מול ההסתדרות הכללית וועד עובדי החברה: "ההסכם שנחתם מבטא הלכה למעשה ״מפגש רצונות״ אשר מאזן ותורם רבות לרווחתם של עובדי החברה, ובה בעת מאפשר גיבוש והתנעת מתווה התייעלות הכרחי עבור אגד, מהלך שיתרום רבות לביסוס איתנותה וחוסנה הכלכלי של אגד לעתיד לבוא".

במשא ומתן לגיבוש ההסכם לקחו חלק גם מנכ"ל האיגוד עו"ד רועי בליטנטל, מנהל חטיבה ארצי באיגוד אורי מתוקי, עו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה, הביטוח ושוק ההון בהסתדרות בראשות עו"ד מיה פרי אלתרמן; עו"ד גלי שטיינברג, מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בראשות עו"ד חנה שניצר. יחד עם יו"ר ועד העובדים יעקב וואחנישמזכיר הוועד הארצי משה סלמי ומזכירי הוועד. בליווי עו״ד כפיר זאב, ועו"ד מוריה גליק ממשרד אלעד מורג.

הנהלת החברה יוצגה על-ידי: סמנ"כלית משאבי אנוש מאיה דודאלי גבאי ועו״ד אבי ניסנקורן.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!