דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01.05.24
20.5°תל אביב
  • 14.4°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.8°חיפה
  • 20.2°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 20.5°טבריה
  • 15.1°צפת
  • 19.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

יו"ר ההסתדרות בסיור באופקים ובנתיבות: "חודש אחרי ברור שהגיבורים האמיתיים הם האזרחים וראשי הערים"

בר-דוד נפגש עם ההנהלה והעובדים של החברה המרכזית למכירות והפצה (CBC ישראל) ובהמשך ערך סיור באופקים ונפגש עם ראש העיר ומנכ"ל העיריה. | בר-דוד: "אשרי הארץ שאלו אזרחיה. את הרוח הציונית שמנשבת אף אחד לא ינצח"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מבקר בעיריית אופקים (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מבקר בעיריית אופקים (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"על אף הקשיים, אנחנו ממשיכים לעבוד ולייצר", סיפר מנכ"ל מחלבת טרה טל וזנה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שביקר במפעל החברה בנתיבות. הסיור שנערך היום (רביעי) כחלק מביקור יו"ר ההסתדרות ביישובי הדרום, כלל פגישות עם הוועדים ועם עובדות ועובדי המפעל, שממשיכים להפעיל את פסי הייצור תחת איום הטילים, בכל ימי הלחימה. וזנה תיאר את האתגרים הרבים שהמפעל מתמודד עמם בעת הנוכחית, והתייחס לדאגה העמוקה לעובדים, שחלקם גויסו למילואים וחלקם איבדו את בני משפחתם בתחילת המלחמה.ניר לוינגר, מנכ"ל החברה המרכזית למכירות והפצה (CBC ישראל), סקר בפני יו"ר ההסתדרות את ההתאמות שנעשו בחברה מאז 7 באוקטובר, כדי להבטיח את רציפות האספקה של התוצרת לכלל אזרחי המדינה. בר-דוד ציין לטובה את הקשר המיוחד של ההסתדרות עם החברה המרכזית למכירות והפצה, ואת יחסי העבודה ששוררים בקבוצה בזכות הכבוד והאמון ההדדי בין ההנהלה לעובדים. "באתי לתמוך ולחבק אתכם, להודות על העשייה המשמעותית שלכם, גם בתנאים המורכבים של היום".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בביקור במחלבת טרה בנתיבות (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בביקור במחלבת טרה בנתיבות (צילום: דוברות ההסתדרות)

בהמשך לביקור בפארק נ.ע.מ בנתיבות, יו"ר ההסתדרות נועד עם ראש עיריית אופקים איציק דנינו ועם מנכ"ל העירייה יורם נחמן. הביקור הסתיים בביתה של רחל אדרי, שבזכות תושייתה ועוז ליבה שרדה את ההשתלטות העוינת של חמישה מחבלי חמאס שהחזיקו בה ובבעלה כבני ערובה יותר מ-20 שעות.

בביתה, שמחורר מכדורים, בר-דוד שיבח את העמידה האיתנה של תושבי אופקים ואמר: "היום, ברור לכולם שהגיבורות והגיבורים האמיתיים שלנו נמצאים גם בעורף. תושבי אופקים מעוררי השראה בעוצמות שהם מפגינים, גם לאחר הטבח הנורא שהם חוו בשבת השחורה. אשרי הארץ שאלו אזרחיה. את הרוח הציונית שמנשבת אף אחד לא ינצח. עם ישראל חי!"
ביקור יו"ר ההסתדרות ביישובי הדרום נערך בהובלתו של יו"ר מרחב נגב בהסתדרות, נורברט בוקובזה, ובסיור השתתפו בכירי הארגון, בהם יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו ונוספים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!