דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01.05.24
21.5°תל אביב
  • 16.6°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 28.9°אילת
  • 22.9°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

יו"ר ההסתדרות ביקר בראשון לציון: "העובדים והעובדות בישראל נותנים את הלב ואת הנשמה למען התושבים"

היו"ר ארנון בר-דוד סייר במרחב ראשון לציון, ביקר את עובדי חברת החשמל במטה הראשי בגן שורק, נפגש עם ראש העיר רז קינסטליך ועם העובדים בחמ"ל העירייה, וסיים בביקור של אזרחים עובדי צה"ל במחנה צריפין

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במשרדי עיריית ראשון לציון (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במשרדי עיריית ראשון לציון (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"אני מצדיע לכם על ההתגייסות המלאה ועל העבודה הקשה והמסוכנת שאתם עושים", אמר היום יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעובדי חברת החשמל שאיבדו ארבעה מחבריהם מאז פרצה המלחמה. "כולנו ניקח חלק בתקומה המחודשת ובשיקום של המדינה. מה שהיה לא יהיה".במהלך סיור שקיים במרחב ראשון לציון בהובלת יו"ר המרחב דוד ראובן, ביקר בר-דוד בין היתר במטה הראשי של חברת החשמל בגן שורק, שם נפגש עם עובדים, חברי ועדים ונציגי הנהלה. בר-דוד וצוותו שמעו מהעובדים על ההירתמות ועל הקשר ההדוק עם ההסתדרות לכל אורך התקופה הקשה הזאת. יו"ר ועד העובדים יהודה גנאל אמר: "העובדים פועלים לא פעם במקומות מסוכנים, ומגלים אומץ ונחישות ראויים לציון".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במרחב ראשון לציון (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במרחב ראשון לציון (צילום: דוברות ההסתדרות)

בהמשך נפגש יו"ר ההסתדרות עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ועם העובדים המסורים בחמ"ל העירייה. ראשון לציון היא העיר השלישית ברשימת הערים המטווחות ביותר מבחינת מספר השיגורים. 53 מתושבי ותושבותיה נפלו או נרצחו מאז 7 באוקטובר, ו-16 נחטפו.ראש העיר הדגיש את העבודה המצוינת של כל הצוותים בעיר וכן את ראשי הוועדים שעובדים ללא הפסקה. "העיר הזאת מנוהלת היטב ויחסי העבודה מעולים", אמר בר-דוד לראש העיר. "אני מסייר בכל הארץ וזוהי שעתם היפה של העובדים והעובדות בישראל, שנותנים את הלב ואת הנשמה למען התושבים ועם ישראל".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בצריפין (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בצריפין (צילום: דוברות ההסתדרות)

משם המשיך יו"ר ההסתדרות בליווי יו"ר ועד אזרחים עובדי צה"ל מאיר בן-חמו למחנה צריפין, שם פגש עשרות אזרחים עובדי צה"ל שכבר חמישה שבועות נמצאים בחירום ועובדים סביב השעון. "הגעתי לחבק אתכם ולומר לכם שאני גאה בכם. הייתי במספר בסיסים בחודש האחרון ופגשתי מאות רבות של אזרחים עובדי צה"ל. אתם חוד החנית של המלחמה הזאת, ההירתמות שלכם והמקצועיות שלכם מחממת את הלב. ביחד, אתם עוצמה אדירה שמסייעת לכוח וללכידות של הצבא".בסיור השתתף גם סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!